Anede Skrevet 13. mars 2002 #1 Skrevet 13. mars 2002 jeg har et problem med at jeg blir sår etter nesten hver gang jeg og kjæresten har sex, og må ofte vente et par dager etterpå.. noen som har noen råd??
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #2 Skrevet 13. mars 2002 Jeg har et råd, som jeg brukte selv etter de første gangene jeg hadde sex med kjæresten min (var jomfru) og var kjempesår: 1/2 dl jojobaolje 5 dråper te-tre olje (eterisk olje) 5 dråper lavendel-olje (eterisk olje) Bland dette godt sammen og smør det på de såreste områdene. Det funket glimrende for meg. Dagen etter kjente jeg ingenting! Og for å forebygge sårhet: Bruk massevis av GLIDEMIDDEL.... Lykke til! 12
tettra Skrevet 13. mars 2002 #3 Skrevet 13. mars 2002 Hei ja. Da jeg var i tennårene, så hadde jeg ikke begynt med barbering...... Hehehe. Når jeg hadde sex, så ble jeg sår av disse hårene rundt skjeden. Hårene ble liksom med inn i skjeden. De laget små risper i slimhinnene, og d kunne svi 2-3 dager etterpå.... kos12
Rotemor Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, kilo skrev: Ikke ha sex Jeg regner med at hun i løpet av de 15 årene som har gått har funnet en bedre løsning. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå