AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Er en mann jeg treffer jevnlig i jobb sammenheng. Vi snakker stadig sammen og det ryktes han har et godt øye til meg. Vi er ikke venner på FB, men han kan finne på å kommentere ting som "så mange fine kommentarer du fikk på det siste profilbildet" eller "du sier du ser ut som et takras, men du gjør jo ikke det!"... Jeg hadde da skrevet i en kommentar til en som kommenterte bildet mitt, at "takk men pleier se ut som et takras til vanlig". Helt opplagt at han sniker litt på FB, han røper jo hele tiden. Betyr det at han kan være interessert? Hvordan finne ut av det eller hvordan forholder seg til dette egentlig? Anonymkode: c4a1e...3fd
Jaytee Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Ganske åpenbart at han er obsessed eller liker å stalke deg på fritiden. Litt uvanlig måte å flørte eller vise interesse på spør du meg, men det er ikke alle som kan alle de sosiale kodene og hvordan man skal gå fram for å vise interesse. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Eller bare socially awkward og prøver å finne noe å prate om Anonymkode: 3dbfd...6d4 2
Gjest ti10 Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Det der virker litt spesielt. At han aktivt stalker deg uten at dere er venner på facebook, og så faktisk uoppfordret gir uttrykk for det ... Det er på en måte flatterende, samtidig litt creepy. Hvordan virker han ellers? Enten kan du jo bare overse det, eller hvis du også er interessert i ham, kan du jo prøve å undersøke litt mer om ham (bl.a. stalke ham tilbake ), så finner du vel ut om han er en gærning eller bare sosialt klønete. Du kan jo også endre innstillingene dine på facebook, slik at han ikke ser hva du legger ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå