AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Nå fikk jeg et varsel på Facebook hvor det står «UMG har gjort krav på videoen din fordi den kanskje inneholder musikk som vedkommende eier.» Dette er det rareste! Hva gjør man med sånt? Jeg underviser pianoelever, og dette er bare et opptak gjort av en pianoelev som spiller et klassisk stykke av en komponist som levde på 1800-tallet. Det står videre at «noe av lyden er dempet i 2 områder: Russland og Belarus.» Til info så er ikke komponisten fra et av disse to landene. Hvordan kan UMG endre innhold på min side? Også på noe så uskyldig da? Flere som har opplevd lignende, eller som har tanker rundt dette? Anonymkode: d2c20...fe8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 I og med myndighetene i Russland har forbudt Facebook / Meta å operere i landet er det nok mer en lyden på din video som er dempet der.. Når det er sagt er slike avgjørelser / meldinger noe som genereres av kunstig intelligens, og du kan be Facebook fysisk verifisere din video mht at det er din originallyd. (Kan riktignok ta evigheter å få gjort men uansett..) Anonymkode: 02df2...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå