AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Del Skrevet 15. februar 2023 Overskriften sier alt. Ønsker erfaringer. Anonymkode: f11a1...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Del Skrevet 15. februar 2023 Om det er uklart så mener jeg spontanaborter hvor man har blitt gravid på egenhånd Anonymkode: f11a1...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 15. februar 2023 #3 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg hadde en BO i uke 9 og flere kjemiske. Uvisst hvorfor vi ikke ble gravide/beholdt graviditeten. Ble gravid på første ivf forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Del Skrevet 16. februar 2023 Hadde 5 spontanaborter og ble lett gravid. Så klarte vi plutselig ikke å bli gravid lengre, så da ble det IVF. Og det ble en velskapt baby på første forsøk😊 Anonymkode: 0b26b...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg kom ikke så langt som IVF, men her tok det 2 års prøving før første graviditet, deretter 4 tidlige SA og en BO oppdaget i uke 13, fordelt utover litt over 2 år. 3 måneder etter at BO ble abortert medisinelt ble jeg gravid igjen og det ble en frisk og fin jente. Jeg var 38 år. Anonymkode: 9b3d6...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Del Skrevet 16. februar 2023 Ja, tvillinger på fjerde IVF etter flere SA mellom uke 6 og 9. Fikk først tre forsøk i det offentlige etter samlebåndsprinsippet uten særlig personlig tilrettelegging, og det gikk jo dårlig hver gang, før vi havnet hos en svært dyktig lege som tilrettela helt perfekt for meg (fikk flere ulike tilleggsmedisiner, husker ikke alle). Det resulterte i verdens fineste tvillinger! Anonymkode: 54c8c...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 7.48): Ja, tvillinger på fjerde IVF etter flere SA mellom uke 6 og 9. Fikk først tre forsøk i det offentlige etter samlebåndsprinsippet uten særlig personlig tilrettelegging, og det gikk jo dårlig hver gang, før vi havnet hos en svært dyktig lege som tilrettela helt perfekt for meg (fikk flere ulike tilleggsmedisiner, husker ikke alle). Det resulterte i verdens fineste tvillinger! Anonymkode: 54c8c...382 Hei! Lurer på hvem var den dyktige legen? Var det noe privatklinikk dere gikk til? Anonymkode: 9ab75...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå