AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Skal prøve å lage det kort. jeg har nesten aldri fått opperksomhet fra menn, virker som de ikke vil bli kjent med meg osv, men det var en fyr som ville det på den tiden, han snakka med meg og spurte for mine sosiale medier, han visste intresse, men nå har alt snudd på hodet, og det er mange kjekke menn som er intressert i meg siden jeg ser mye bedre ut nå, men de er ikke jeg intressert i siden jeg vet de kun gir meg opperksomhet og «liker» meg kun fordi jeg er «pen». Så jeg vil heller ha han som ga meg opperksomhet når ingen gjorde, men han er en utro person (ikke mot meg, men har vært det med mange jenter før) og han fløter med meg og gjorde det mens han hadde kjæreste, virker som han lyver en del også. Så burde jeg fortsette eller gi opp på han? Jeg føler liksom ikke det er ekte kjærlighet å gi en av de andre sjanse fordi de liker meg ikke for den jeg var, men nå liker de meg, det enste som har forandra seg ekstremt mye var utseendet mitt, jeg er fortsatt hun gamle jenta. Hva tenker dere? Pga dette har jeg blitt betatt av han, og føler han likte meg for den jeg var. eller.. kanskje han bare har ett annet smak enn de fleste, Formo han syntes jeg var stygg før hadde han vel ikke snakket med meg i det hele tatt han også? Anonymkode: 43429...77c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Du må slutte å være bitter for at du ikke alltid er blitt sett. De aller fleste opplever å være lite attraktiv for motsatt kjønn i perioder. Du har ingenting du trenger hevne pga av det. Han fyren høres ikke ut som en bra mann. Finn deg noen som er snill og som gjør deg glad! Anonymkode: 0464e...d07 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må slutte å være bitter for at du ikke alltid er blitt sett. De aller fleste opplever å være lite attraktiv for motsatt kjønn i perioder. Du har ingenting du trenger hevne pga av det. Han fyren høres ikke ut som en bra mann. Finn deg noen som er snill og som gjør deg glad! Anonymkode: 0464e...d07 De som vil «gjøre med glad» vil kun ha meg fordi de mener jeg er attraktiv, dette vet jeg siden, jeg har ikke fått slik oppmerkoshet da jeg var «stygg» og jeg vet at om jeg våkna opp imorra med samme personlighet men utseendet mitt fra det gamle meg hadde de ikke ville ha meg, det er ikke kjærlighet. Anonymkode: 43429...77c
Friluftsmann70 Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Glem fortiden, let etter noen du liker. Han som likte deg før, som har vært notorisk utro mot mange andre, vil garantert være det mot deg også. Det er vel ikke alle menn som har sett deg tidligere og tenkt at du ikke er noe? Gi det et forsøk, glem fortiden og se verden med nye øyne. Kom deg på date. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Friluftsmann70 skrev (Akkurat nå): Glem fortiden, let etter noen du liker. Han som likte deg før, som har vært notorisk utro mot mange andre, vil garantert være det mot deg også. Det er vel ikke alle menn som har sett deg tidligere og tenkt at du ikke er noe? Gi det et forsøk, glem fortiden og se verden med nye øyne. Kom deg på date. Jeg vet det men jeg liker noen ganske fort, men trist å tenkte på at menn kun liker hva de ser og ikke personen, noe jeg gjør, jeg liker noen for hvordan de er og det er trist å tenke på at de ikke bryr seg så særlig mye om det så lenge du er fin, og det gjør meg kvalm. Anonymkode: 43429...77c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 For en rar idé du har fått for deg. Du kan jo ikke vite om de som tar kontakt med deg nå ville gjort det når du "var stygg" eller ikke. Hvordan går man egentlig fra å være så "stygg" at ingen menn vil ta kontakt til å bli så "fin" at massevis av kjekke menn tar kontakt? Har du vært ei heks med 15 cm lang nese og tatt massiv korrigerende ansiktskirurgi eller hva? Anonymkode: 6b2b8...3dd 2
Friluftsmann70 Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet det men jeg liker noen ganske fort, men trist å tenkte på at menn kun liker hva de ser og ikke personen, noe jeg gjør, jeg liker noen for hvordan de er og det er trist å tenke på at de ikke bryr seg så særlig mye om det så lenge du er fin, og det gjør meg kvalm. Anonymkode: 43429...77c Tror du forenkler måten du ser på menn, vi er ikke alle kun ute etter bare utseende. Men det er en del av totaliteten. Jeg kunne aldri vært sammen med ei om jeg ikke hadde likt henne, for personligheten hennes. Men du må tørre å slippen noen på innsiden, se hva som ligger i personen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet det men jeg liker noen ganske fort, men trist å tenkte på at menn kun liker hva de ser og ikke personen, noe jeg gjør, jeg liker noen for hvordan de er og det er trist å tenke på at de ikke bryr seg så særlig mye om det så lenge du er fin, og det gjør meg kvalm. Anonymkode: 43429...77c Du har noen rare tanker om menn, som ikke stemmer med virkeligheten. Så klart bryr menn seg om personen når det er snakk om forhold. Menn vil ikke være i et forhold med en person de synes har et fint utseende men ikke kan fordra personligheten til.. Anonymkode: 6b2b8...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet det men jeg liker noen ganske fort, men trist å tenkte på at menn kun liker hva de ser og ikke personen, noe jeg gjør, jeg liker noen for hvordan de er og det er trist å tenke på at de ikke bryr seg så særlig mye om det så lenge du er fin, og det gjør meg kvalm. Anonymkode: 43429...77c Hverken de eller du vet hvordan en person man akkurat har møtt, "er". Personligheten tar tid å bli kjent med. Det man rekker å forstå på noen min er hvordan de ser ut og ter seg, hverken mer eller mindre. Hvem som egentlig elsker deg ol er ikke lett å vite. Men styr ihvertfall langt unna en fyr du vet lett er utro. Anonymkode: dcbd6...c5f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 Han er en utro person. Punktum. Da er han det mot deg også, samme hvor mye han lover at han ikke er det. Det lovte han de andre også. At du ikke tror at andre kan like deg for personligheten din nå men kun utseendet har nok mest med din indre selvfølelse å gjøre. Det er klar man kan like deg for personligheten din samtidig som man liker deg for utseendet. Du burde gi de en ordentlig sjanse og ikke avvise alle menn, det at du vurderer å gi en utro mann sjansen vitner også om en indre dårlig selvfølelse. Du fortjener en bra mann selvom du ikke føler det! Anonymkode: bd9ed...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 Han utro mannen var ikke interessert i DEG. Han vil ligge med alt som kryper og går. Om dere blir kjærester, så vil han ligge med andre bak ryggen din. Ikke gidd å kaste bort tiden din på drittsekker bare fordi han ville ligge med deg da du ikke var så pen som nå. Anonymkode: e8dfd...7e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå