Gå til innhold

Slettet snapkonto eller blokkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For Guds skyld....husk at Snap et en APP!!!! 

Det er ikke noe som definerer forholdet du har til et annet menneske. 

Anonymkode: acc58...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

For Guds skyld....husk at Snap et en APP!!!! 

Det er ikke noe som definerer forholdet du har til et annet menneske. 

Dette stemmer ikke. Man kan ikke gjemme seg bak sosiale medier. Handlinger man gjør der er handlinger man gjør som person. Om noen blokkerer meg tar de et valg om at de ikke ønsker kontakt, å da speiler jeg dette ved personen slutter å eksistere for meg også, om jeg treffer han på gaten.
Dette gjelder også mobbing, det er mange unge som tar selvmord grunnet mobbing over nettet, som for eksempel messenger og tiktok. Er det da slik at mobbing ikke telles fordi det skjer gjennom en app?!

Anonymkode: 90335...a44

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dette stemmer ikke. Man kan ikke gjemme seg bak sosiale medier. Handlinger man gjør der er handlinger man gjør som person. Om noen blokkerer meg tar de et valg om at de ikke ønsker kontakt, å da speiler jeg dette ved personen slutter å eksistere for meg også, om jeg treffer han på gaten.
Dette gjelder også mobbing, det er mange unge som tar selvmord grunnet mobbing over nettet, som for eksempel messenger og tiktok. Er det da slik at mobbing ikke telles fordi det skjer gjennom en app?!

Men  jeg er jo like god venn med folk selv om jeg sletter Snap eller ikke følger dem på Instagram?

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Men  jeg er jo like god venn med folk selv om jeg sletter Snap eller ikke følger dem på Instagram?

Selvsagt om du sletter din egen konto, men om du blokkerer noen og mener de skal se på deg som en like god venn etterpå er naivt 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Selvsagt om du sletter din egen konto, men om du blokkerer noen og mener de skal se på deg som en like god venn etterpå er naivt 

Jeg har blokket flere gode kolleger, fordi det de legger ut på Snap er helt uinteressant ...(tulleting  som at de ser tv, drikker vin og er på besøk hos barn/barnebarn...)

Men jeg snakker med dem daglig, og vi omgås på fritiden.  Ingen sure miner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har blokket flere gode kolleger, fordi det de legger ut på Snap er helt uinteressant ...(tulleting  som at de ser tv, drikker vin og er på besøk hos barn/barnebarn...)

hallo det er jo det alle gjør på snap og legger ut masse teite ting har du problemer med det for du blokere deg selv da når du ikke skjønner hva snap er til omg

hva er det med folk som blokker folk for så lite

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kolleger ja. Ingen gode venner eller seriøse dates blokkerer hverandre, det er rett og slett bare dårlig gjort. Det sender et signal. Jeg og mange jeg kjenner hadde ikke fortsatt å vært venn eller datet noen som blokkerte 

When someone blocks another online, they are engaging in the act of social rejection, which, they know, is likely to impact the psychological well-being of the person being rejected.

https://www.psychreg.org/psychology-blocking-online/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...