AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Jeg er etnisk norsk og har blitt omskåret på grunn av trang forhud. Jeg har bare fått skryt for pikken og sexlivet har blitt mye, mye bedre. Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Jeg synes alle norske gutter burde omskjæres. Anonymkode: 609c7...48b 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Den værste sexen hadde jeg med en omskjært mann. Null lidenskap eller hensyn til mine behov. Kom med en gang gjorde han også. Så kan du utdype hvordan sexlivet ditt ble bedre? Jeg klarer ikke se sammenhengen der altså. Anonymkode: 6556d...957 21 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): mest hygienisk Neida. Her i Norge har vi nemlig tilgang på vann og såpe. Anonymkode: ff33c...10f 40 1 14
Chomsky89 Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner Hvorfor gå til angrep med skalpell på mindreårige når muligheten for omskjæring er der når de er myndige? 36 9
Maskinfører Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er etnisk norsk og har blitt omskåret på grunn av trang forhud. Jeg har bare fått skryt for pikken og sexlivet har blitt mye, mye bedre. Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Jeg synes alle norske gutter burde omskjæres. Anonymkode: 609c7...48b Tenk om han heller skulle blitt avvist av fremtidens kvinner pga dette hva sier du da ? Nei la gutten sjøl få bestemme når han fyller 18 Endret 16. februar 2023 av Maskinfører 28
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Chomsky89 skrev (7 minutter siden): Hvorfor gå til angrep med skalpell på mindreårige når muligheten for omskjæring er der når de er myndige? Det er foreldrene som bestemmer over barna sine Anonymkode: aacbb...04f
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er etnisk norsk og har blitt omskåret på grunn av trang forhud. Jeg har bare fått skryt for pikken og sexlivet har blitt mye, mye bedre. Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Jeg synes alle norske gutter burde omskjæres. Anonymkode: 609c7...48b Du planlegger å skjære i friske babyer helt uten grunn? Ingen problem, det kommer du aldri til å få igjennom likevel. Slike som deg burde ikke få barn. 24 3 12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 Djungelvrål skrev (1 time siden): Du planlegger å skjære i friske babyer helt uten grunn? Ingen problem, det kommer du aldri til å få igjennom likevel. Slike som deg burde ikke få barn. Omskjæring er allerede lovlig i Norge for gutter. Anonymkode: aacbb...04f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er etnisk norsk og har blitt omskåret på grunn av trang forhud. Jeg har bare fått skryt for pikken og sexlivet har blitt mye, mye bedre. Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Jeg synes alle norske gutter burde omskjæres. Anonymkode: 609c7...48b Så siden du hadde et medisinsk problem mener du at friske folk uten dette problemet også må opereres? Jeg har gått på cellegift og føler meg frisk nå. Resten av verden skal også påtvinges cellegift! Anonymkode: 15974...6f0 42 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 Hvorfor bare menn/gutter? Hvorfor ikke kreve det samme for jenter/kvinner? Anonymkode: fc3b8...ec0 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Hva får du skryt for egentlig? Utseende eller aktivitetsnivå? Jeg har vært med en del menn, både med og uten forhud, jeg foretrekker absolutt med forhud. De uten forhud har ikke nødvendigvis vært dårlige elskere altså, men ikke like pirrende å se på, og ikke like god å suge og leke med, da penishodet er tørt og det ikke er noen forhud å dra fram og tilbake, så jeg får det ikke helt til. Den beste elskeren jeg har hatt er ikke omskjært, har helt gjennomsnittlig størrelse og høy selvtillit. Han slo alle tidligere elskere med 100 poeng første gangen vi hadde sex, og det har bare blitt bedre. Anonymkode: 8636e...3d0 14 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 Omskjæring uten medisinsk indikasjon er BARNEMISHANDLING! Det er et grovt overtramp å utsette barn som ikke kan samtykke for dette. Anonymkode: d90cb...b5f 25 15
Maleficenta Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er etnisk norsk og har blitt omskåret på grunn av trang forhud. Jeg har bare fått skryt for pikken og sexlivet har blitt mye, mye bedre. Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Jeg synes alle norske gutter burde omskjæres. Anonymkode: 609c7...48b hva om sønnene dine ikke vil det da? 8 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Omskjæring uten medisinsk indikasjon er BARNEMISHANDLING! Det er et grovt overtramp å utsette barn som ikke kan samtykke for dette. Anonymkode: d90cb...b5f Det er mildt sagt tankevekkende at alle oppegående mennesker på det sterkeste tar avstand fra seksuelle overgrep mot barn som noe av det mest avskyelige man kan tenke seg, mens det altså finnes dem som synes det er tilforlatelig å amputere bort deler av kjønnsorganene med tvang. Mannens forhud er et følsomt seksuelt sanseorgan i seg selv, med anslagsvis (ref. nevrologen Kenneth McGrath) inntil 10, 000 nerveendinger, og kan derfor ha en følsomhet på høyde med kvinnens klitorishode. Å fjerne dette uten svært god medisinsk grunn er selvfølgelig å betrakte som kjønnslemlestelse. At det er normalt og akseptert i flere kulturer er ingen god unnskyldning. Anonymkode: 06904...fe1 17 2 11
Einus Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er etnisk norsk og har blitt omskåret på grunn av trang forhud. Jeg har bare fått skryt for pikken og sexlivet har blitt mye, mye bedre. Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Jeg synes alle norske gutter burde omskjæres. Anonymkode: 609c7...48b Helt enig. Mange sykdommer kunne vært nesten utryddet om alle menn hadde vært omskjært. Fikk selv en kjønnssykdom pga trang forhud. Fantastisk og være omskjært. 2
Maleficenta Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er foreldrene som bestemmer over barna sine Anonymkode: aacbb...04f de bestemmer ikke at barna skal mishandles 6 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 Einus skrev (3 timer siden): Helt enig. Mange sykdommer kunne vært nesten utryddet om alle menn hadde vært omskjært. Fikk selv en kjønnssykdom pga trang forhud. Fantastisk og være omskjært. kan man få kjønnssykdommer av trang forhud? Nei man kan faktisk ikke det. Her svar fra kyndigheten. Tilstanden innebærer at forhuden ikke kan trekkes tilbake over penishodet når penis er slapp, eller at forhuden strammer over penishodet i erigert tilstand. Dette kan medføre problemer med hygiene, smerter ved samleie, sprekkdannelse og betennelse i forhuden, og i sjeldne tilfeller vannlatingsbesvær. Ingen av disse er kjønnssykdommer. SÅ kjønnssykdommen din har du nok fått en helt annen plass. Også viktig å vite HVA er en kjønnssykdom og hva som ikke er kjønnssykdommer. Ingen sykdommer hadde vært utryddet om man omskjærte alle menn på kloden. Sånn da vet du det! Anonymkode: 9f770...a9f 15 12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Den værste sexen hadde jeg med en omskjært mann. Null lidenskap eller hensyn til mine behov. Kom med en gang gjorde han også. Så kan du utdype hvordan sexlivet ditt ble bedre? Jeg klarer ikke se sammenhengen der altså. Anonymkode: 6556d...957 En gang lå jeg med en fyr som ikke var omskjært. Null lidenskap eller hensyn til mine behov. Alle ikke-omskjærte er sånn. Du skjønner hvor dumt det høres ut? Anonymkode: 5255f...64e 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 Einus skrev (3 timer siden): Helt enig. Mange sykdommer kunne vært nesten utryddet om alle menn hadde vært omskjært. Fikk selv en kjønnssykdom pga trang forhud. Fantastisk og være omskjært. Er det slik man får kjønnssykdommer? Hva slags kjønnssykdom får man av trang forhud? Og hvilke blir man ikke smittet av etter omskjæring? Anonymkode: 923c3...e72 9 3
Hjelpsom Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg planlegger å omskjære mine framtidige sønner, siden dette er mest hygienisk og forebygger sykdommer. I tillegg vil de få det lettere i samlivet med kvinner. Dette er en forbanna myte som det nå er på tide å kvitte seg med! Er så lei jøder og muslimer som elsker å spre denne falske informasjon for å rettferdigjøre kjønnslemlestelse av barn. Det er ingen seriøs forskning som støtter dette. Du får mindre følsomhet. Og det å holde pikken ren er ikke noe problem for gutter og menn med normal forhud. Du trekker den bare tilbake å vasker i vei. Det danner seg også smegma under forhuden som smører glans og som har en bakteriehemmende effekt så lenge man vasker regelmessig! 17 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå