Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis noen som ikke var interessert i deg er det nå plutselig etter din glow up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er mann eller dame, hadde du gitt en som ikke ga deg opperksomhet da du var mindre pen en sjanse nå? 
jeg har fått glow up, og han spurte for snappen min og sa selv jeg ser mye mye annerldes og bedre ut, er ikke slik at jeg har gått ned i vekt, for har alltid vært slank, det er bare utseeendet og håret / klesstilen min som har forandra seg mye, spesielt utseendet. Han er så på nå, men husker før når jeg var med en venninna av meg, han klarte ikke å se på meg engang, han ville ikke ha meg som venn engang, det var hun han ga opperksomheten til og ville snakke med, ikke meg. Han har aldri prøvd å bli kjent med meg før nå, og ignorerte meg mye før. Men den andre siden av meg sier, obv hvem vil bli kjent med en upen dame, jeg skjønner la meg gi han sjanse, men jeg var jo ikke stygg før, kanskje bare ikke hans type eller veldig pen, men han ville jo ikke engang bli venner når jeg prøvde såå, fortjener han meg egt? Han er ikke den kjekkeste selv men jeg bryr meg ikke om utseendet hans. Så hva tenker dere, er det en selvfølge at man må være pen for at menn skal ville være venn med damer, og at jeg bare burde gi han en sjanse? Fordi nå virker han som en gøy person å være rundt enn før.

Anonymkode: 0c463...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

En sånn fyr kommer til å forlate deg hvis du noen ganger legger på deg, blir syk/psyk, når alderdomstegnene kommer. 

Anonymkode: 7f90a...4f1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. 

En sånn fyr kommer til å forlate deg hvis du noen ganger legger på deg, blir syk/psyk, når alderdomstegnene kommer. 

Anonymkode: 7f90a...4f1

Damn det tenkte jeg ikke på, det er sant. Men kan jeg bare bruke han for sex, kyssing, opperksomhet osv da? Eller tror du at det ikke er verdt det. Bare noen til å exprimente ting med, fordi har ikke så stor erfaring når det kommer til slike ting, fordi jeg har holdt meg tilbake med vilje før, og nå vil jeg prøve noe nytt. 

Skrevet

Ville heller funnet en helt ny type. Sånn oppførsel er bare ufyselig. Han fortjener deg ikke nå for hverken lang eller kort affære når han ikke enset deg før. Ikke belønn oppførselen! Helt sikkert kjekke karer der ute som er interessert i deg. 

Anonymkode: ffa1a...816

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gidda. At man ikke er romantisk/seksuelt interessert i noen er greit, men her høres det jo ut som han direkte ignorerte deg. Det er noe annet. Om du vil bruke ham kan det fort slå tilbake at det ser ut som han klarte å forføre deg, selv om det ikke nødvendigvis er tilfellet. Men om du ikke bryr deg om hva andre synes eller tenker gjør som du vil.

Jeg har antagelig hatt en utilsiktet glowup, for folk jeg gikk på vgs med for 5-6 år siden aner ikke hvem jeg er, en av dem presenterte seg med håndhilsing da jeg stod ved siden av ei venninne(som var i samme klasse). Samme venninne sa jeg har forandret meg mye men ingen av oss er helt sikker på hva det er sånn spesifikt.

Anonymkode: eb64d...9eb

• Liker 1
Skrevet

Kjenn etter om du liker han. Handl deretter.

Skrevet

Hvis du ikke liker at du er blitt mer attraktiv så får du gå tilbake til å bli mindre attraktiv da. Så slipper du oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: f307b...28e

Skrevet

Hva er glow up?

Anonymkode: 1c053...670

Skrevet

Ja, kunne datet en som hadde blitt interessert i meg etter å ha «glowet opp». Men hadde aldri kjent interessen for en som hadde behandlet meg dårlig. Er der grensen går for min del, det sier mye om han som person. 

Skrevet

Han høres ut som et arrogant rasshøl. Hvorfor ikke finne noen som faktisk er hyggelig mot andre alltid?

Anonymkode: aab93...9e4

Skrevet

Nei, har opplevd det samme. Jeg hadde briller og kledde meg ikke så pent, men så begynte jeg med linser, sminket meg og kledde meg bedre. En fyr som pleide å henge med venninna mi ble da plutselig veldig interessert i meg. Før det så gadd han knapt å se på meg eller å snakke med meg. 

Jeg ble ikke veldig interessert av at han plutselig ble interessert i meg. Man kan kanskje skylde litt på alder siden mange kan være litt dust da, men samtidig så ville jeg jo bli behandlet som et menneske og ikke bare noen han ville ligge med fordi jeg var blitt penere. 

Anonymkode: 793e2...dcf

Skrevet

Det er jo trist at du vurderer å ha sex med en som ikke ville engang se på deg før. Vær glad i deg selv og nyt glow upen, ikke kast det bort på en som gir f i deg. Har forøvrig opplevd det samme selv, var en late bloomer og fikk mye oppmerksomhet av de som avviste meg som 20 fordi jeg var så «vakker» 5 år senere, jeg vurderte det ikke engang 

Anonymkode: a7e4e...3eb

• Liker 1
Skrevet

Spørs hva du mener.

Jeg opplevde mobbing og guttene sa jeg var stygg, jeg ble utestengt fra fester på ungdomsskolen osv. Senere i 20 årene ble jeg mye penere og møtte en av de guttene som så ned på meg før, kalte meg stygg osv og nå holdt han plutselig armen over meg på byen flere år siden jeg hadde sett han og han sa jeg hadde blitt sykt pen og lurte på om jeg ville bli med på nach. Jeg bare så dumt på han, lo og sa nei og gikk.

Men hvis det bare handlet om en som ikke hadde lagt merke til meg før som plutselig la bedre merke til meg nå så kunne jeg gitt det en sjanse.

Anonymkode: 5716d...31f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damn det tenkte jeg ikke på, det er sant. Men kan jeg bare bruke han for sex, kyssing, opperksomhet osv da? Eller tror du at det ikke er verdt det. Bare noen til å exprimente ting med, fordi har ikke så stor erfaring når det kommer til slike ting, fordi jeg har holdt meg tilbake med vilje før, og nå vil jeg prøve noe nytt. 

Det kommer sjeldent noe godt ut av å innlede slike relasjoner med noen man opprinnelig ville ha det med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan godt finne deg noen å utforske og få erfaring med, men ikke velg han. Velg en som respekterer deg og ikke bare en som syns du er digg og vil se om han får deg.

Anonymkode: 5716d...31f

Skrevet

Kommer an på hva du setter høyest: ditt eget ego eller lysten på denne personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...