Gå til innhold

Betyr dette at jeg kun bryr meg om utseende ? Noen bekreft for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey la oss si jeg er intressert i å bli kjent med en gutt, først er jeg ikke så intressert og jeg bryr meg ikke om hvis jeg og en kjekk gutt som går i klassen min ikke ender opp med å snakke med hverandre eller aldri ser hverandre igjen, men så fort jeg blir kjent med dem, så blir jeg forelska siden de er kjekke og har bra personlighet, personlighet spiller mye rolle her. MEN etter de gjør mye slemt og idiotisk mot meg (som er da personlighet) liker jeg dem fortsatt og vil vi skal bli venner igjen, i starten er de greie og får meg til å like dem så jeg blir betatt, deretter er jeg all inn, og ingenting er turn off for meg, utenom hvis gutten spør meg for penger. Betyr dette at jeg kun bryr meg om utseende eller ikke?

Anonymkode: 1e848...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller at du er "hekta". Hadde du sluttet å like han hvis han plutselig mistet håret og la på seg 25 kg etter at du hadde blitt forelsket i han?

Anonymkode: b07ee...ff7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror heller at du er "hekta". Hadde du sluttet å like han hvis han plutselig mistet håret og la på seg 25 kg etter at du hadde blitt forelsket i han?

Anonymkode: b07ee...ff7

Nope, men jeg må finne han attraktiv første gangen vi møtes, etter jeg har fått følelser for han kan han legge på seg litt, og få buzz cut, jeg hadde fortsatt likt han.

Skrevet

Betyr vel heller at du ikke helt har sunne grenser hvis du fortsatt vil ha folk som er slem mot deg. 

Anonymkode: 09eb2...bed

• Liker 1
Skrevet

Men han kan ikke være for feit

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Betyr vel heller at du ikke helt har sunne grenser hvis du fortsatt vil ha folk som er slem mot deg. 

Jeg har attacment issues og bpd, kanskje det er en av grunnen til at følelsene mine kontrollerer meg og ikke motsatt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har attacment issues og bpd, kanskje det er en av grunnen til at følelsene mine kontrollerer meg og ikke motsatt?

Det er nok grunnen ja. 

Skrevet

Det er ingenting galt med å bry seg om utseende. De fleste normale folk gjør det. Moralistene som påstår de er mer opptatt av personlighet og «kjemi» er folk som ikke får attraktive partnere uansett.

Anonymkode: dd820...a9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Lær deg å snakk norsk, og slutt å bruk all den tiden på å lese deg opp på kvasiterapeutiske uttrykk. 

Anonymkode: e451e...a46

Skrevet

Nei, det tyder på at du har et selvdestruktivt tilknytningsmønster man vanligvis går til psykolog for å ordne. Det at man blir mer desp etter personer som behandler en dårlig kommer av at man også har måttet tilpasse seg i oppveksten for å få kjærlighet fra foreldre. F eks om du gråt og ikke fikk trøst og måtte gråte høyere som baby, eller om dere er mange søsken og foreldrene dine ikke så deg når du hadde det vondt så du måtte tilpasse deg og gjøre desp ting for å bli sett og hørt, eller at foreldrene dine var emosjonelt utilgjengelig selv pga egne traumer så når du trengte å bli sett ble du ikke møtt på dine behov og ble avvist så det lille barnet i deg fikk et mønster om at når du ble avvist eller ikke sett så måtte du kjempe for kjærlighet som et overlevelsesinnstinkt som liten. Er man vokst opp med et sånt mønster så fortsetter det å være sånn som voksen også, og det lille barnet som blir avvist eller behandlet dårlig blir mer knyttet til den som behandler en dårlig fordi det er sånn man er formet til å tro man får kjærlighet, ved å bli mer desp.

En med sunn oppvekst vil ha sunne grenser å si "ok, han behandler meg dårlig. Da vil jeg ikke ha han i mitt liv for jeg fortjener bedre. Hadet". Mens en med ditt tilknytningmønster opererer etter "Ånei han behandler meg dårlig, da må jeg vise han enda mere at jeg fortjener å bli behandlet bra og elsket, så jeg ofrer meg selv og prøver hardere i desperasjon for kjærlighet". At avvisning setter i gang det mønsteret hos deg akuratt som når du var barn. Man kan ikke nødvendigvis styre det selv engang, derfor må man ha profesjonell hjelp. Anbefaler deg å begynne hos psykolog tidlig, ellers vil du bare fortsette å vikle deg inn i sånne menn

Anonymkode: 9ca87...29c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lær deg å snakk norsk, og slutt å bruk all den tiden på å lese deg opp på kvasiterapeutiske uttrykk. 

Anonymkode: e451e...a46

Bpd =borderline personlighetsforstyrrelse, nå emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det er grunnen. Regner med du går fast ukentlig til psykolog siden du har fått diagnosen? Hvis ikke så start asap

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 23.18):

Ja det er grunnen. Regner med du går fast ukentlig til psykolog siden du har fått diagnosen? Hvis ikke så start asap

Hva skal en pysklog gjøre for meg? Snakking hjelper ikke.

Skrevet
Charliegurl skrev (1 time siden):

Hva skal en pysklog gjøre for meg? Snakking hjelper ikke.

Ikke snakking, terapi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...