AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Kan man stole på diverse kalkulatorer man finner på nett ? Jeg får alt mellom 1900 -2500 kalorier avhengig av hvilken jeg bruker. Jeg er ganske aktiv; travel jobb (innen helse), går til og fra jobb (60 min totalt), løper 30-45 km i uka og går ellers om jeg skal på butikken/til byen. Jeg har ikke behov for å gå ned i vekt, men lurer litt på hvor jeg bør ligge pr. dag for å ikke gå opp i vekt. Noen som har innspill eller tips til verktøy for å regne ut? Anonymkode: 15daf...9c7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke behov for å gå ned i vekt, men lurer litt på hvor jeg bør ligge pr. dag for å ikke gå opp i vekt. Noen som har innspill eller tips til verktøy for å regne ut? Anonymkode: 15daf...9c7 Sultfølelse, konsentrasjon og energinivå. Spiser du ordentlig mat og ikke er syk/bruker medisiner som klusser med stoffskiftet eller metthetsfølelsen, er ikke kalorier noe du trenger å tenke på i det hele tatt. Anonymkode: d1599...a17 1
solsolsol Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Hvis du ellers ikke har noen problemer ville jeg veid meg en gang i uka, om du går opp hver uke kan du spise litt mindre, om du går ned kan du spise litt mer 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Helt usannsynlig at du forbrenner 1900 med det aktivitetsnivået der. Tipper 2500 eller til om med over det. Ville fulgt rådet om å bruke en badevekt én gang i uka. Anonymkode: 6bd8d...f90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå