Gå til innhold

Er det sykt å bli sammen med en som er 14 år yngre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en som er 14 år yngre. Er det sykt om jeg blir sammen med han ? Vil jo frata han mulighet for å få egne barn, men det bryr han seg ikke om? Han er jo bare  4 år eldre enn min datter. Jeg kjenner at jeg er mer i mot dette enn han 😅

Samtidig så liker jeg han utrolig godt. Kan det fungere?

Hva mener dere?

Hilsen kvinne 49, snart 50

Anonymkode: d4d1c...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver som en tenåring. Fint forsøk på trolling. 

Anonymkode: 59217...4e4

• Nyttig 1
Skrevet

Når dere er så gamle begge to, så ser jeg ærlig talt ikke problemet💁🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet
MacadamiaNut skrev (1 time siden):

Når dere er så gamle begge to, så ser jeg ærlig talt ikke problemet💁🏼‍♀️

Takk, er bare redd moren hans skal kjefte på meg fordi jeg er nærmere henne i alder enn han. Bare har slike tanker. Har ikke møtt henne enda, men tenker slik likevel. Og så er det det med barn, at han sier han bare vil ha meg selv om jeg ikke vil gi han barn. 

Skrevet

Moren til en på 35 skal kjefte på deg? 🙄🤪😂

Anonymkode: 47a71...ae6

• Liker 4
Skrevet

HElt sykt, azza! Litt som å bli sammen med noen av samme kjønn, annen hudfarge,  eller noen ifra en annen kultur&sånt..

2,5 /10  👎

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha, ja hva jeg gjør med sønnen som er så mye yngre og at hun vil ha barnebarn og sånne ting. Er det sykt å tenke sånn?

Skrevet

Det er ikke sykt. Er i samme situasjon selv. Problemet her er ikke alderen på papiret, men at han har ønsket seg barn og vil nok få det behovet i fremtiden. Han vil bare ha meg og vi har så god kjemi og elsker hverandre begge to, men jeg klarer ikke å tenke fremtid i oss. Skulle jo heller klart å nyte det vi har her og nå, men innerst inne ønsker jeg å bli gammel med en mann. Det er ikke for sent for meg å finne kjærligheten når jeg er 50 heller, men jeg føler jeg kaster litt bort tiden i min beste alder. Moren hans liker ikke at vi er sammen og vi har ikke innvolvert oss i familiene til hverandre enda og jeg gruer meg av tanken, så føler vi egentlig bør stoppe mens leken er god. Det er fryktelig synd, for det er ikke ofte man møter noen man klikker så bra med💕

Anonymkode: 12486...206

Skrevet

Om du er 30 år: ja

Om du er 50 år: nei

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke sykt. Er i samme situasjon selv. Problemet her er ikke alderen på papiret, men at han har ønsket seg barn og vil nok få det behovet i fremtiden. Han vil bare ha meg og vi har så god kjemi og elsker hverandre begge to, men jeg klarer ikke å tenke fremtid i oss. Skulle jo heller klart å nyte det vi har her og nå, men innerst inne ønsker jeg å bli gammel med en mann. Det er ikke for sent for meg å finne kjærligheten når jeg er 50 heller, men jeg føler jeg kaster litt bort tiden i min beste alder. Moren hans liker ikke at vi er sammen og vi har ikke innvolvert oss i familiene til hverandre enda og jeg gruer meg av tanken, så føler vi egentlig bør stoppe mens leken er god. Det er fryktelig synd, for det er ikke ofte man møter noen man klikker så bra med💕

Akkurat samme her og. Du skriver det jeg tenker. Er frustrerende. Hadde han hatt barn fra før, så hadde jeg ikke tenkt så mye på det. Men vil tro behovet vil melde seg for han og da er det jo ikke håp for meg på nesten 50.Så føler også at det blir å kaste bort disse årene. Når jeg lufter det så bare avfeier han det og sier at han vil ha meg. 

• Hjerte 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skulle jeg til og skrive og. Jeg tenkte når jeg leste HI.. herregud - driver hun og dater en 18-åring? 😬 men herregud han er 35. Haha🤣 Unnskyld meg asså, men virkelig? Troller du eller? Mannen er 35.

Skrevet (endret)

Jeg er 33 år og sammen med en som er 46. Moren min er bare 10 år eldre enn han, og faren min 13 år eldre. 
Moren min var litt skeptisk før hun møtte han, men ikke etter de møttes. Alle ser hvor bra vi har det sammen. 

MEN vi var begge ferdige med barn og vi var på samme stadiet i livet og samme ønsker for fremtiden. Det tror jeg har alt å si. 

Endret av Visla
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Akkurat samme her og. Du skriver det jeg tenker. Er frustrerende. Hadde han hatt barn fra før, så hadde jeg ikke tenkt så mye på det. Men vil tro behovet vil melde seg for han og da er det jo ikke håp for meg på nesten 50.Så føler også at det blir å kaste bort disse årene. Når jeg lufter det så bare avfeier han det og sier at han vil ha meg. 

Samme her, det er så vanskelig. Jeg har prøvt å kutte 3 ganger men han gir meg ikke så lett opp tydeligvis🥺

Skrevet
Visla skrev (3 minutter siden):

Jeg er 33 år og sammen med en som er 46. Moren min er bare 10 år eldre enn han, og faren min 13 år eldre. 
Moren min var litt skeptisk før hun møtte han, men ikke etter de møttes. Alle ser hvor bra vi har det sammen. 

MEN vi var begge ferdige med barn og vi var på samme stadiet i livet og samme ønsker for fremtiden. Det tror jeg har alt å si. 

Ja det er det jeg også tenker. Det der med barn, at det er det som holder meg tilbake. Liker han veldig godt og jeg kan jo ikke gi han barn lengre, og hva om han vil ha senere i livet? Da må jeg gå i fra han og føler jeg har kastet bort disse årene. Vil jo finne ne å være sammen med resten av livet. Er nok ikke mest alderen, men at han ikke har barn som plager meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her, det er så vanskelig. Jeg har prøvt å kutte 3 ganger men han gir meg ikke så lett opp tydeligvis🥺

Godt å lese at vi er to. Hva skal vi gjøre? 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er det jeg også tenker. Det der med barn, at det er det som holder meg tilbake. Liker han veldig godt og jeg kan jo ikke gi han barn lengre, og hva om han vil ha senere i livet? Da må jeg gå i fra han og føler jeg har kastet bort disse årene. Vil jo finne ne å være sammen med resten av livet. Er nok ikke mest alderen, men at han ikke har barn som plager meg.

Broren min var sammen med ei som hadde barn i barneskolealder i starten av 30 årene, men hun kunne ikke få flere barn. De gikk hver til sitt etter 3 år, han fant ut han ønsket egne barn

Anonymkode: ecc10...947

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, er bare redd moren hans skal kjefte på meg fordi jeg er nærmere henne i alder enn han. Bare har slike tanker. Har ikke møtt henne enda, men tenker slik likevel.

Ja det må du regne med.

Anonymkode: c9675...a78

Skrevet

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og det fungerer helt fint, men vi var yngre da vi traff hverandre da, så vi har barn sammen nå.

Skrevet

Ikke sykt, jeg har selv hatt et sexforhold til en som er 15 år yngre. Men vi kunne ikke vært kjærester, da vi er på totalt ulike steder i livet. Det ville også vært rart i par- og vennesammenkomster, jeg ville følt meg helt malplassert i en gjeng hvor de aller fleste hadde vært 15-20 år yngre enn meg. I utgangspunktet tror jeg forhold med stor aldersforskjell ikke har så gode kår. Men det finnes selvfølgelig unntak. Føler dere begge at dere vil dette, er det kun deres mening som betyr noe.

Anonymkode: 2b045...c4b

• Liker 1
Skrevet

Aldersforskjellen i seg selv er ikke problematisk når dere er så gamle som dere er. Men det er klart det er problematisk om han ønsker seg egne barn, for da kan han jo bli bitter/angre seg etter hvert. Om ikke, så ser jeg ikke noe problem i dette. Moren kan jo ikke bli sur på deg, for at han velger kjærligheten med deg fremfor egne barn. 

Anonymkode: 1f14d...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...