Gjest Anders Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 Trenger hjelp om størrelser på jeans til damer Hvordan skal jeg finne den riktige størrelsen til dama?? Skjønner ingen ting av 28" 29" 30" Heller ikke noe av de engelske str 5, 6, 7?? Helt lost! Kan du hjelpe? Hun ønsker seg Hudson og Forina jeans (Hvor kjøper jeg dette? Evt andre Merker? Hva er "in" nå?) PS: Ikke foreslå at jeg skal gå i klesskapet hennes!
Gjest Melk Skrevet 23. desember 2005 #2 Skrevet 23. desember 2005 Damebukser benytter jo ofte tommer, slik mannejeans gjør. Mange damer bruker rundt 30". Jeg er litt tjukk, så jeg bruker 32-33". Ganske slanke og smale bruker gjerne rundt 28 ". Hjalp det?
Ann Mari Skrevet 23. desember 2005 #3 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er ganske liten, 163 høy, veier 50 kg, og bruker str. 27 tommer
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #4 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Du kan også spørre noen jentevenner som har møtt henne om råd. Jeg har med stort hell tipset om undertøystørelser på damene til kamerater. En siste løsning er å se om en av ekspeditørene i butikken ser ut til å være ca hennes størrelse. Endret 23. desember 2005 av cruel
Tusseline Skrevet 23. desember 2005 #5 Skrevet 23. desember 2005 Fornarina får du hos Carlings og Bik Bok, i hvertfall. Hvordan er kroppsformen hennes? Er hun VELDIG slank og smal, bruker hun nok 25 eller 26. 27 og 28 for de som er slanke, og 29, 30 -> for de "normale".
Scheherazade Skrevet 23. desember 2005 #6 Skrevet 23. desember 2005 Og for å gjøre det ytterligere komplisert, er Fornarina for eksempel små i størrelsene... Hva med å få med en byttelapp? Og så må du jo vurdere hva som er mest hensiktmessig for husfredens skyld, ta sjansen på å kjøpe et nummer for lite eller for stort?
Gjest Mito24 Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Ikke kjøp bukser til jenter. Er du klar over hvor liten sannsynligheten er for at hun vil være fornøyd med den? Omtrent like høy som sannsynligheten for å bli truffet av et lynedslag, en meteor og en fallende ku, samtidig
Miracl3 Skrevet 23. desember 2005 #8 Skrevet 23. desember 2005 Hva med et gavekort hos Carlings eller Bib bok ? Eller rett og slett bare kjøpe et smykke
Gjest 2324 Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Det kan være ganske vanskelig å kjøpe klær til andre.. Selv om jeg hovedsakelig bruker en størrelse hender det at jeg må gå opp eller ned, avhengig av merke og modell. Pass derfor på å få med byttelapp, ellers er gavekort et godt forslag!
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #10 Skrevet 23. desember 2005 Ikke kjøp bukser til jenter. Er du klar over hvor liten sannsynligheten er for at hun vil være fornøyd med den? Omtrent like høy som sannsynligheten for å bli truffet av et lynedslag, en meteor og en fallende ku, samtidig ← Signerer denne. Jeg kan aldri forestille meg at sambo hadde klart å kjøpe en bukse til meg som både falt i smak og passet, så sant det ikke var en helt lik en til en han finner i skapet mitt. Tror nok det må være ett av de vanskeligste klesplaggene å kjøpe. For selv om størrelsen er riktig trenger ikke passformen være det. Hvertfall hvis det er snakk om jeans - er det snakk om en dressbukse er det litt lettere.
Gjest Anders Skrevet 25. desember 2005 #11 Skrevet 25. desember 2005 Masse gode svar! Takker! Jeg spør fordi jeg skal kjøpe dette.. Spør ikke etter råd om gavekort, at jeg ikke burde kjøpe osv
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #12 Skrevet 25. desember 2005 Jeg bruker 27 i noen bukser, jeg bruker 30 i andre.. Du står overfor en vanskelig situasjon!! Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #13 Skrevet 25. desember 2005 Hva bruker hun i andre klær? Hva veier hun og hvor høy er hun? Jeg er 167 høy og veier litt over 50 kg. Jeg bruker 26/27/28 i bukser, 32/34 i lengden. Men jeg var på Bik Bok og kjøpte to bukser med smale ben på lille julaften, jeg måtte ha M (i Bok Boks eget merke) - følte jeg hadde lagt på meg no veldig da gitt... Hvor har du tenkt til å kjøpe bukse/merke?
Gjest Pet Skrevet 25. desember 2005 #14 Skrevet 25. desember 2005 Du får smugtitte på en av buksene hennes for å finne størrelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå