Gå til innhold

Det nye Coop-kortet hos Sparebanken 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vits å søke om dette nye kortet?

Synes egentlig Coop-kortet tapte seg da de endret til kun 0,5% på andre kjøp, og vet ikke om jeg gidder å ha enda et kredittkort med halvdårlig cashback. 
Trumf er like dårlig.
Jeg fikk det dårligste Remember-kortet så det er sagt opp.
Eneste kortet som er bra nå er Ikano. Eller?

Anonymkode: 2038c...bc4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt Coop-kort, men er medlem og bruker Ikano, så jeg får 1% +2% på alle kjøp. Jeg har lagt inn Ikanokortet i Coop-appen og det fungerer fint, betaler med CoopPay. 

Til forbruk utover matvarer brukte jeg Bank Norwegian før for opptjening av poeng til flyreiser, men etter at de også kuttet dette til 0,5% (med noen unntak), riktignok begynte å tilby cashback, men fortsatt 0,5%, har jeg byttet til Komplett Bank etter tips her inne. Der er det 2% på all netthandel og 1% på alle andre kjøp. Jeg er så langt fornøyd. 

Det er begrensninger: Max opptjening av bonuspoeng er 500 pr måned og 2000 siste 12 måneder. Man får ikke bonuspoeng på kjøp under 50 kroner. Og, selv om appen er fin nok, må man logge seg aktivt inn på nettsidene og be om uttak av bonuspoeng mot faktura, det går ikke automatisk, som f.eks hos FlexiVisa (som jeg bruker til drivstoff. Der sparer jeg 4% som automatisk settes inn på kontoen hver måned, og hos Ikano trekkes de 2% automatisk fra beløpet på fakturaen). 

På grunn av begrensningene til Komplett Bank har jeg beholdt Bank Norwegiankortet mitt, men bruker det nå veldig lite siden jeg ikke har så høyt forbruk normalt sett. 

Anonymkode: ad945...93a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...