Gå til innhold

Hvilke temaer her på KG interesserer/irriterer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke temaet her inne interesserer/irriterer deg?

Min oppfatning:

Noen rørende fine/triste redegjørelser.😌♥️

Ulike utfordringer folk har kan være interessante å lese om.🤔

Blir matt av at enkelte kommer inn på sex uansett tema.😝

Mange tullehistorer/uintelligente spørsmål.🤪🤣

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som irriterer meg mest er alle de sinte, mislykkede mennene her inne. 

• Liker 3
Skrevet

Temaer som handler om relasjoner og mennesker generelt er det som interesserer meg mest.

Vet ikke om noen spesifikke temaer som irriterer meg. 

Skrevet

Jeg interesserer meg egentlig for aktuelle saker og politikk, men debattklimaet på det forumet gjør dessverre at jeg styrer unna. At folk har ulike meninger er helt fantastisk, jeg tenker i mitt stille sinn at det er nettopp det som gjør Kvinneguiden bra - at man finner folk med ulike meninger, slik at man kan drive med meningsutveksling og kanskje bli utfordret på enkelte områder. Jeg har forsøkt både før og for flere år tilbake å delta i trådene på det underforumet, og en blir ganske fort stemplet som både mindre intelligent og ikke belest nok, dersom man ikke har stålkontroll på absolutt alt. Man er liksom ikke verdig nok til å delta i debatten ordentlig med mindre man har bokhylla full av korrekt litteratur. 

Blir dessverre til at det som egentlig interesserer meg, heller er noe som irriterer meg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som irriterer meg mest er trådene om haifiske og baseball. Heldigvis er de trådene sjeldne her inne.

Skrevet

Hvor irriterende og slitsomme barn er. Kvinneguiden er et forum for barnløse som hater barn virker det som noen ganger🤣

Anonymkode: a4230...c95

• Liker 1
Skrevet

Stort sett HELE rampelys-forumet er i alle fall temmelig irriterende.  

Telle-trådene er vel omtrent det eneste som er verdt å henge i her på forumet...  

Anonymkode: 738eb...1b4

• Liker 1
Skrevet

Telletrådene er de mest irriterende. Å delta i en telletråd må være den mest hjernedøde "aktiviteten" jeg kan tenke meg. Det er spesielt irriterende når en bruker spammer 10-15 telletråder på få minutter så hele "siste innlegg" blir full av det tullet.

Anonymkode: d5b9b...3ca

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle ufør trådene 

Anonymkode: b47cc...429

• Liker 1
Skrevet

Opplagte trolletråder. Likevel går folk på limpinnen...

Anonymkode: 4428b...e82

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Telletrådene er de mest irriterende. Å delta i en telletråd må være den mest hjernedøde "aktiviteten" jeg kan tenke meg. Det er spesielt irriterende når en bruker spammer 10-15 telletråder på få minutter så hele "siste innlegg" blir full av det tullet.

fremdeles ufattelig mye bedre enn ALT av Rampelys...  

• Liker 1
Skrevet

Er det harry å..

Anonymkode: 33d56...dfe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

fremdeles ufattelig mye bedre enn ALT av Rampelys...  

Rampelys er sikkert mer giftig, enig der. Men mindre irriterende for meg som ikke er inne på verken rampelys eller telletrådforumet.

Skrevet

Det som interesserer meg her inne er tråder om mennesker og relasjoner, seksualitet og privatøkonomi. 

Det som stadig irriterer meg er alle uføretrådene samt alle tråder som blir opprettet fordi folk ikke evner å snakke sammen. 90% av problemstillingene på samliv og kjærlighetsrelasjoner tror jeg hadde vært løst hvis folk bare øvde seg på å kommunisere bedre.

Anonymkode: a066f...652

• Liker 2
Skrevet

Ikke et tema, men slitsomme personer i kommentarfeltet 

Anonymkode: 1255e...5fd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Godt mulig jeg har litt gammeldags tankegang men jeg forstår ikke hvorfor jenter skal tilfredsstille guttene med all den sexen. Eks trekant og etc. Hva er det heter igjen var det blow?? Hvis en gutt har respekt for jenta så spør han ikke om disse tingene. 

• Liker 2
Skrevet

Trolletråder, inceldiskusjoenr og Rampelys er vel det mest irriterende her inne.

Anonymkode: 8a533...018

• Liker 2
Skrevet

Ellers så synes jeg synd på de kvinnene som sliter i ekteskapet/samboerforhold og jeg synes ikke at vi har kommet langt nok i likestilling når forsatt kvinnene har ansvar for alt av husarbeid 

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker best trådene om de som angrer på barna sine. Det er skikkelig tabu, trist og fælt. 

Jeg leser aldri inne på seksualitet eller kosthold. Det er bare kjedelig. 

Anonymkode: 31a69...adc

Skrevet

De kristelige trådene plager meg. 

Fordi jeg synes at flere av dem som skriver om Gud er blottlagt for sunn fornuft. Det ser ut til at dem ikke tenker selv, de resonerer ut i fra at det står i bibelen.. Ei bok som er ett samleverk skapt over århundrer av mange forskjellige forfattere.. Mer eller mindre flere eventyr.

Og så forsøker de å dra andre med på galskapen.. dette irriterer meg. 

Religion bør bare være personlig og så bør folk la andre få finne det spirituelle/ Gud om en vil kalle det for det, i seg selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...