Gå til innhold

Er det rart å ha et aldersskille på 4-5 år i starten av til midten 20-årene? - Dating.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg er (m) 23, fyller snart 24. Og foreløpig studere jeg i en typisk ''studentby'', driver også å trener regelmessig på et typisk treningsstudio for studenter (grunnet prisen). Er en veldig imøtekommende person og ikke redd for å gi litt fra meg i samtaler, så har ikke noe problemer å danne samtaler eller bli kjent med nye mennesker. For litt siden møtte jeg ei veldig hyggelig og artig jente der som også studere i gitt studentby, snakket litt frem og tilbake over flere ganger vi møtte hverandre på studioet og for litt siden utvekslet vi informasjonen vår med hverandre. - Husker ikke nøyaktig hvordan vi kom inn på samtalen, men helt sikkert en form for studentfest, vi kom iallfall inn på samtalen om alkohol, og spurte hun om hun likte gin, da svarte hun at hun aldri hadde smakt det, grunnet at hun ikke var gammel nok. Hun fyller 20 år senere i år og det ganske sent om jeg ikke husker feil, så hun er 19 nå. 
Er det et rart aldersskille i så ung alder? Vet at 4-5 års aldersskille ikke er unormalt i ''voksen alder'',  vet ikke hvorfor, men føler at det muligens blir litt form for utnyttelse i og med at et er bare litt over et halvt år siden hun gikk ut fra VGS, så hun har ennå ikke så mye erfaring fra hva verden har å tilbyd. Trodde selv at hun var så å si rundt min alder. Et sted mellom 23-25. Eller er dette bare en helt tullete tankegang fra min side?
Det virker som hun nå har litt lyst til å bli bedre kjent utenfor treningsstudioet sine rekkevidder. Hintet veldig til at vi burde lage mat sammen (da jeg sender en del bilder av maten jeg lager, hehe) og at jeg burde komme på studentfestene hun går på og litt annet.

Anonymkode: bec4a...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke heller denne tråden ligger under Singelliv og dating forumet?

Anonymkode: 57433...f87

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Burde ikke heller denne tråden ligger under Singelliv og dating forumet?

Anonymkode: 57433...f87

Oi, er litt ny her, det har du sikkert helt rett i =)! Kan en mod flytte den, eller må jeg lage ny tråd? 

Anonymkode: bec4a...a6a

Skrevet

Jeg er 44 år gammel og samboer med en yngre mann på 23. Alle vi kjenner, aksepterer oss og synes vi passer bra sammen.

Anonymkode: 55cf6...3a2

Skrevet

Jeg er 23 og ektemannen min er 29. vi har vært sammen siden jeg var 17. så jeg synes ikke det er rart.

Anonymkode: 40103...fc5

• Nyttig 2
Skrevet

Kanskje ta det litt med ro?

Anonymkode: 5b897...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...