AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Han gir mye oppmerksomhet en dag og nesten ingenting neste dag og om og om igjen, virker som han driver med mind games som push&pull, men han er en hyggelig fyr fr, så burde jeg droppe han eller ikke? Hva hadde du gjort? Anonymkode: e4269...1ee
Morten1 Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han gir mye oppmerksomhet en dag og nesten ingenting neste dag og om og om igjen, virker som han driver med mind games som push&pull, men han er en hyggelig fyr fr, så burde jeg droppe han eller ikke? Hva hadde du gjort? Anonymkode: e4269...1ee TJa, kan være så enkelt at han ikke vil være for frempå og gi deg noe alenetid også? Jeg vet at det er mange som liker og få meldinger hele tiden, men er mange som blir lei og mister interessen av dette også
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Morten1 skrev (2 minutter siden): TJa, kan være så enkelt at han ikke vil være for frempå og gi deg noe alenetid også? Jeg vet at det er mange som liker og få meldinger hele tiden, men er mange som blir lei og mister interessen av dette også Men hvorfor er han dry da? Det er jo unødvendig, og når han bruker lang tid på å svare, men de andre dagene svarer han fort og gir mer oppmerksomhet. Anonymkode: e4269...1ee
Morten1 Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvorfor er han dry da? Det er jo unødvendig, og når han bruker lang tid på å svare, men de andre dagene svarer han fort og gir mer oppmerksomhet. Anonymkode: e4269...1ee Dry? Det hender at man er opptatt og ikke derfor får svart med en gang, andre ganger har man kanskje pause eller faktisk mobilen i hånden. Er det barn involvert? Generelt sett er gutter og menn ganske enkle, ikke overtenk ting for mye. Ofte er det bare bagateller som blir til noe stort noe hvis man leter lenge nok. 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Kan det være at han faktisk er opptatt enkelte dsger? Jobb, trening, venner eller familie? Eller som meg, på hytta uten mobildekning.. Anonymkode: df0eb...d86 1
MacadamiaNut Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 (endret) … eller kan det hende han bare er veldig ustabil? 🤔 Endret 6. januar 2024 av MacadamiaNut
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Ikke tenk for mye. Ta det rolig og ta det som det kommer. ❤️ Anonymkode: a62cf...c67
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Du da kan spørre han rett ut. Hvis han er solid fyr, da får du et ærligt svar. Kan hende han vil at du tar også litt ansvar i forholdet deres. Anonymkode: 0bd4d...84d 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 Les boken Hektet På Kjærlighet Dette er ikke et sunt og godt forhold å gå inn i, for du blir hektet på oppmerksomheten hans, og vil aldri få skikkelig ro i det forholdet Anonymkode: 8eb8d...0fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 Hvorfor tror du at han driver med push and pull? Det er da helt vanlig å ikke ha kontakt hver dag. Hvis du virkelig mener han driver med det du kaller mind games så er han ikke en hyggelig fyr. Da holder du deg unna han Anonymkode: a9f74...432 1
Ellah Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Han jeg dater er også stille en dag og oppmerksom en annen dag. Spurte han om det og det var rett og slett at han dreiv med andre ting og ikke var så opptatt av å tekste daglig. At han ikke svarer på flere timer betyr at han ikke har sett på telefonen. Så ingen push and pull, bare rett og slett at han ikke er like opptatt av telefonen sin som jeg er. Han er derimot veldig på når vi møtes, og har vi ikke kontakt på noen dager kan jeg tydelig merke at han savner meg på meldinger. Er du sikker på at han driver med mind games? Vi er forskjellige, og man kan ikke regne med at de oppfører seg som du tenker man skal selvom man er interessert. Kanskje du kan spørre han? 1
ESFP Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 Hvis du trenger kontakt hver dag, så kan du gi beskjed om at du trenger kontakt hver dag. Ikke sikkert han har det behovet og da er det urimelig at han skal være tankeleser og vite hva du ønsker.
Andro Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 Dette er et fenomen som i psykologien kalles for breadcrumbing. Han gir deg litt av sin tid, noen godbiter, smuler av tiden, sånn at du alltid kommer tilbake. Men han holder såpass avstand at du aldri kan føle deg trygg på at det kommer flere smuler... Det er narcissistens forførerstrategi, og det blir ikke bedre om noen uker - ei heller om noen år. De er mestre på overfladisk sjarm, og til å spille hyggelige. Det er de ikke, men det kan både måneder og år, før du slipper så nær at du ser hele grusomheten. 1
ESFP Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 Andro skrev (17 minutter siden): Dette er et fenomen som i psykologien kalles for breadcrumbing. Han gir deg litt av sin tid, noen godbiter, smuler av tiden, sånn at du alltid kommer tilbake. Men han holder såpass avstand at du aldri kan føle deg trygg på at det kommer flere smuler... Det er narcissistens forførerstrategi, og det blir ikke bedre om noen uker - ei heller om noen år. De er mestre på overfladisk sjarm, og til å spille hyggelige. Det er de ikke, men det kan både måneder og år, før du slipper så nær at du ser hele grusomheten. Litt voldsomt å dra inn "narsissister" her. Det er ingenting av des TS skriver som kan antyde at han har en personlighetsforstyrrelse. Det kan være så enkelt at de er ulike. At TS ønsker engasjement og tilstedeværelse i meldinger hver dag, mens han har dager han er opptatt og derfor ikke er så aktiv i kommunikasjonen. Det kan også være at han er redd for å være alt for pågående om det er tidlig i relasjonen. Kommunikasjon er litt bedre enn å konkludere med breadcrumbing og personlighetsforstyrrelser. 1
Andro Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 ESFP skrev (Akkurat nå): Kommunikasjon er litt bedre enn å konkludere med breadcrumbing og personlighetsforstyrrelser. Når hun tror han driver med mind games; da er det dét han gjør. Manipulasjon er når ord og gjerninger ikke passer sammen. 1
ESFP Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 Andro skrev (13 minutter siden): Når hun tror han driver med mind games; da er det dét han gjør. Manipulasjon er når ord og gjerninger ikke passer sammen. Det kan like gjerne være hun som skaper fantasier i eget hode. Så lenge de ikke har snakket om ønsker og forventninger (ord), så er det vanskelig for ord og handling alltid å passe sammen... 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 Du merker når noen er veldig på og veldig av, hele energien og ordlyden forandrer seg. En stabil og konsis fyr gir følelsen av at han bryr seg og er der selv om han er opptatt. Du vet svaret selv siden du spør her. Anonymkode: 9bc93...cee 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #18 Skrevet 17. februar 2023 Jeg har aldri skjønt hvordan noen kan si "han er hyggelig og driver med mindgames"... Hvordan kan noen som driver på med mindegames og push&pull være hyggelig? Jeg ville heller sagt at personen er lite hyggelig... Anonymkode: 0cb86...285 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå