Gå til innhold

Han synes jeg er for effektiv" når vi har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er litte usynkrone når det kommer til sex har jeg skjønt. Han har kommet med kommentarer en del ganger og det siste året har han snakket om det. Greia er at jeg liker sex, vil gjerne ha sex, men det er orgasmene som er viktige. Jeg er ikke så opptatt av at det skal være langvarig. Jeg vil komme, og det er deilig. Så når vi har sex varer det ikke så lenge. Jeg kommer en gang eller to eller noe sånt, blir fornøyd og han kommer også. Og da er jeg veldig happy. Det kan ta et par minutter. Ikke mer. Jeg liker dette, og vi gjør det egentlig hver kveld, og noen morgener. Det høres sikkert kjempemye ut for noen, og det høres sikkert helt rart ut at han ikke er happy, siden menn vanligvis klager på for sjelden sex. Men jeg liker kort sex, med orgasme som mål, og det er en enkel og kjapp måte å komme på. Dette er på mine premisser, og altså litt for mye av det, forstår jeg. Men er jeg urimelig? Jeg synes langvarig kosesex er kjedelig, og jeg gir nok sjelden en blowjob rett og slett fordi jeg trenger penetrasjon for å komme kjapt selv. Så da blir det han oppå eller jeg oppå og litt "effektiv" hanky-panky.

Anonymkode: d58ad...f7c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ganske ensformig og kjedelig ut.. hvorfor skal det bare være sånn du vil ha det hver gang? 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Et par minutter med sex ???? 
Nå er vi inne på kaninens herredømme 

Anonymkode: 8a2f5...723

• Liker 6
Skrevet

Å forvente at han gir deg raske og  effektive orgasmer, og du ikke gidder å gi han BJ engang synes jeg er litt urimelig ja, det blir en litt egositisk holdning til sex. Sex handler jo i stor grad av å gi nytelse. Hadde jeg sagt til dama at jeg ikke gidder å slikke henne fordi jeg trenger penetrering for få komme kjapt, så hadde det brått blitt rolig på soverommet tror jeg

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Du kan nesten kalles kvinnenes svar på tøm og røm.. 🤪

Endret av svartkatt
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

TS. Synes du høres litt egoistisk ut. Kanskje ta litt mer hensyn til hva partner ønsker også? Det gir deg ikke glede å gi eller sørge for at han er fornøyd utover det du synes er optimalt?

Anonymkode: 04bfe...fac

• Liker 10
Skrevet

Åh himmel, glad du ikke er min sexpartner!

Greit nok om begge liker kjedelig sex som er over på to minutter, men jeg skjønner veldig godt at han ikke er fornøyd. Om du hadde skrevet denne fra et manneperspektiv hadde du nok fått flere svar om hvor hårreisende dette er.

"Jeg er mann, kona vil gjerne kose og være intim, mens for meg er det orgasme som er viktig så jeg peiser på med PIV i 1-2 minutter og kommer (hun får også lov) og så sutrer hun etterpå. Hun sier jeg er urimelig, er jeg det?"

Anonymkode: a824c...6c2

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Greit nok om begge liker kjedelig sex som er over på to minutter, men jeg skjønner veldig godt at han ikke er fornøyd. Om du hadde skrevet denne fra et manneperspektiv hadde du nok fått flere svar om hvor hårreisende dette er.

"Jeg er mann, kona vil gjerne kose og være intim, mens for meg er det orgasme som er viktig så jeg peiser på med PIV i 1-2 minutter og kommer (hun får også lov) og så sutrer hun etterpå. Hun sier jeg er urimelig, er jeg det?"

Hadde vært side opp og side ned med "DumpetiDump" dersom en mann skrev noe lignende.

Anonymkode: 04bfe...fac

• Liker 9
Skrevet

Håper du tar til deg svarene du får her, skjønner veldig godt at han ikke er fornøyd, hva med å tenke på han også, ikke bare deg selv?

Anonymkode: be065...1ad

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var nok akkurat den reaksjonen TS var ute etter. Lukter litt troll av det innlegget. Vet jo ikke, men det lukter litt, ja. Sexen høres uansett fryktelig kjedelig ut.

• Liker 1
Skrevet

Finn en som liker det samme som deg. 

Jeg hadde dødd av kjedsomhet etter en måned med det der.

Anonymkode: e30a7...42d

• Liker 4
Skrevet

Hadde en mann skrevet det samme som deg, ville han blitt kalt egoistisk og kun opptatt av egen nytelse uten hensyn til sin partner.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Påkrevd said:

Det var nok akkurat den reaksjonen TS var ute etter. Lukter litt troll av det innlegget. Vet jo ikke, men det lukter litt, ja. Sexen høres uansett fryktelig kjedelig ut.

Når du mistenker trollskap, vil det da si at du ikke tror beskrivelsen er sannferdig?

Skrevet
Påkrevd skrev (1 time siden):

Det finnes slike damer dessverre, eksen var litt sånn, hun kom fort, og da var hun fornøyd, uten å alltid tenke på meg. Utrolig kjipt i lengden, får jo nesten ikke lyst å gi henne orgasme, for da vet jeg at vi er ferdig, er en grunn for at det er en eks

Anonymkode: be065...1ad

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg liker kort sex, med orgasme som mål, og det er en enkel og kjapp måte å komme på. Dette er på mine premisser, og altså litt for mye av det, forstår jeg. Men er jeg urimelig? Jeg synes langvarig kosesex er kjedelig,

Jeg vet hvem som går i bukser i dette forholdet! 😁😄

• Liker 1
Skrevet

Du har jo ikke lyst på ham, du har utelukkende lyst på orgasme og bruker ham som en effektiv dildo. 

Alle har lyst at noen skal ha lyst på DEM. Sex er mer enn orgasme, det er nærhet, lyst, begjær. Når han ikke kjenner at du har noe lyst på dette forstår jeg at han er lei. Og at du ikke er interessert i å gi ham noe for bare hans del, alltid bare egen vinning... 

Du liker jo ikke sex, du liker bare orgasmen. Du har mye å lære, og kommer ikke til å klare og holde på ham om du fortsetter sånn

Anonymkode: dba60...755

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er svært så mange negative kommentarer her, retter kritikk mot hvordan hun liker det. De fleste av oss har sjelden sex, skulle gjerne hatt en hyrdestund daglig, selv om den for det meste var kort og god. 

Legges det i tillegg opp til en lang og deilig elskov inn i mellom, er vel han også fornøyd? 

De fleste par som har vært sammen noen år har ikke energi til daglig sex hver dag, Så rask og deilig sex er langt bedre enn ikke noe. Men husk å gi han også noen lange og deilige stunder. 

Skrevet
Friluftsmann70 skrev (10 minutter siden):

Det er svært så mange negative kommentarer her, retter kritikk mot hvordan hun liker det. De fleste av oss har sjelden sex, skulle gjerne hatt en hyrdestund daglig, selv om den for det meste var kort og god. 

Legges det i tillegg opp til en lang og deilig elskov inn i mellom, er vel han også fornøyd? 

De fleste par som har vært sammen noen år har ikke energi til daglig sex hver dag, Så rask og deilig sex er langt bedre enn ikke noe. Men husk å gi han også noen lange og deilige stunder. 

Hadde kvinne kommet inn hit og klaget på at mannen bare ønsker 5 minutter sex med henne hver kveld og at han ikke gadd å gå ned på henne siden det ikke gav ham orgasme hadde hun fått all støtte i at dette ikke er slik sex skal være. 

En kjappis er godt i ny og ne, men sex skal være mer enn det. Ingen føler seg elsket og begjæret med bare slik sex!

Anonymkode: dba60...755

• Liker 4
Skrevet
Arild37 skrev (2 timer siden):

Å forvente at han gir deg raske og  effektive orgasmer, og du ikke gidder å gi han BJ engang synes jeg er litt urimelig ja, det blir en litt egositisk holdning til sex. Sex handler jo i stor grad av å gi nytelse. Hadde jeg sagt til dama at jeg ikke gidder å slikke henne fordi jeg trenger penetrering for få komme kjapt, så hadde det brått blitt rolig på soverommet tror jeg

Egoistisk å ikke gi BJ?

Sex er ikke en byttehandel eller om å gjøre å gi tjenester til hverandre.

Hadde ikke partner akseptert at jeg ikke gir BJ, så ha det bra.

Anonymkode: 503f7...a97

Skrevet

Du hadde vært den perfekte partner for eksen til datteren min. Han går under navnet Mr minute man. Som nevnt er han en eks, og det er det en god grunn for. 😉 

Anonymkode: 70cc4...a84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...