Gå til innhold

Hvor store sjanser har en mann på 63 på datingmarkedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har peiling på dette: Hvor store/gode er sjansene til en mann som er rundt 63 på datingmarkedet?

Er det stort sett kvinner på egen alder, eldre eller yngre som kan være interessert i en mann i den alderen? Om mannen fremdeles har hår (ikke skallet eller tynnhåret), normal vekt, har god jobb, egen bolig, ser ba ut.

Kan man i den alderen likevel ende opp som singel i mange år, kanskje permanent, om man bryter ut av et forhold for å finne en ny partner?

Anonymkode: dad3c...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som har peiling på dette: Hvor store/gode er sjansene til en mann som er rundt 63 på datingmarkedet?

Er det stort sett kvinner på egen alder, eldre eller yngre som kan være interessert i en mann i den alderen? Om mannen fremdeles har hår (ikke skallet eller tynnhåret), normal vekt, har god jobb, egen bolig, ser ba ut.

Kan man i den alderen likevel ende opp som singel i mange år, kanskje permanent, om man bryter ut av et forhold for å finne en ny partner?

Om du velger kvinner på din egen alder, litt opp eller ned, er sjansene store. Går du kun etter mye yngre, vil du slite.

Anonymkode: bdff1...1a2

• Liker 13
Skrevet

Jeg er 51 og hadde ikke sagt nei til en 63-åring, dersom jeg likte ham som person. Jeg har vært sammen med eldre menn enn det. Mange kvinner liker at mannen er litt eldre. 

Anonymkode: ea7d9...958

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sjansene er vel like store for en 63-åring som for folk i andre aldre? De som klager over at de ikke har lykken med seg, er vel stort sett de som fortsatt tar det som en selvfølge at de har sjans på damer som er mye yngre, og dermed går bare etter det.. 😉

Anonymkode: 70dc1...21d

• Liker 8
Skrevet

Ingen sjanser på damer under 50. Så sant du ikke er rik. Skal du ha riktig gullhår treffer du på ei ung dame i 20-årene med oldje-fetisj. 

Anonymkode: cd6a8...827

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sjansene er vel like store for en 63-åring som for folk i andre aldre? De som klager over at de ikke har lykken med seg, er vel stort sett de som fortsatt tar det som en selvfølge at de har sjans på damer som er mye yngre, og dermed går bare etter det.. 😉

Anonymkode: 70dc1...21d

Mulig det. Har ikke nevnt noe om at man nødvendigvis må date noen så mye yngre. Men, i den alderen er det vel ikke så mange som fremdeles er single? Kvinner i 60-årene og sent i 50-årene....

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mulig det. Har ikke nevnt noe om at man nødvendigvis må date noen så mye yngre. Men, i den alderen er det vel ikke så mange som fremdeles er single? Kvinner i 60-årene og sent i 50-årene....

Hva med alle som blir skilt? 

Anonymkode: 96e0a...6c8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er 42 og kunne vurdert en attraktiv mann på 63 for forhold.

Anonymkode: aa7cd...8d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 42 og kunne vurdert en attraktiv mann på 63 for forhold.

En affære av noe slag, eller langtidsforhold?

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du kan trygt forlate kona. Single menn på din alder, som tar ansvar og går, har en stor fordel.  Har du boevne, hygiene, liker å reise, danse, pule etc, I det hele tatt har litt krutt igjen, så står det en kø foran døra di. M55

Anonymkode: 9686c...4c4

• Liker 1
Skrevet

Kommer sikkert an på hvor mye penger man har. Om man har mye penger, hus og hytte, bil.........

Anonymkode: 3d36b...a64

• Liker 1
Skrevet

En affære av noe slag, eller langtidsforhold?

Det vet jeg ikke. Har aldri tidligere vært i et forhold med så stor aldersforskjell. Eller datet en så mye eldre mann. Men jeg ville vært villig til å prøve med den rette mannen.

Skrevet

Du kan trygt forlate kona. Single menn på din alder, som tar ansvar og går, har en stor fordel.  Har du boevne, hygiene, liker å reise, danse, pule etc, I det hele tatt har litt krutt igjen, så står det en kø foran døra di. M55

Anonymkode: 9686c...4c4

En kø vet jeg ikke helt med… Det har vel de færreste. Men en på 63 har absolutt muligheter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at så lenge man er realistisk og ikke blir en av de som skal gå langt ned i alder bare fordi så er sjansene like gode som for alle andre. 

Jeg ser ikke hvorfor man ikke skal kunne finne kjærligheten i den alderen også 😊

Anonymkode: ff814...4a0

• Liker 2
Skrevet

En 63-åring har vel like mye sjans som alle andre. Oppegående, hyggelige og fornuftige menn har alltid større sjans enn tafatte drittsekker  men det har jo ingenting med alder å gjøre. Selvfølgelig er det en viss risiko for å forbli singel, det er jo ingen garantier for å treffe noen som passer.

Så hvis du går ifra din kone, må du ta høyde for at du kan forbli singel, ja. Det må jo alle som velger å bryte samlivet, uansett alder.

• Liker 3
Skrevet
Hedda-78 skrev (1 time siden):

En 63-åring har vel like mye sjans som alle andre. Oppegående, hyggelige og fornuftige menn har alltid større sjans enn tafatte drittsekker  men det har jo ingenting med alder å gjøre. Selvfølgelig er det en viss risiko for å forbli singel, det er jo ingen garantier for å treffe noen som passer.

Så hvis du går ifra din kone, må du ta høyde for at du kan forbli singel, ja. Det må jo alle som velger å bryte samlivet, uansett alder.

Lurer på om TS kan være en kvinne?

• Liker 2
Skrevet

Pussig måte å formulere åpningsspørsmålet på. Virker som om noen spør på vegne av noen..

Jo høyere opp i alderen man kommer jo større forskjell er det på de som har tatt vare på seg selv og de som ha latt seg forfalle. De som tar vare på seg selv har gode muligheter.

Dating-apper og den slags virker veldig aldersdiskriminerende. Jeg (M51) kan gjerne få oppmerksomhet fra yngre kvinner - i hvert fall inntil 10 år yngre - i det virkelige liv mens på Tinder og Match ol. har man så og si null sjans på de som er noen får år yngre - men gjerne damer som er eldre anda de ikke har samme livsstil eller interesser. Bare så det er sagt:  Jeg har ikke noe mål om å date yngre damer - det er mer en observasjon. Jeg ser etter noen med samme interesser uavh av alder, og lever godt som singel på ubestemt tid inntil jeg finner den. Dating-apper er i det hele tatt designet for å knekke selvtilliten til folk og gjøre dem til dating-og-oppmerksomhet junkies. 

Det beste er nok å oppsøke miljøer hvor man treffer folk. En på 63 har trolig helt ok sjanser.

Anonymkode: 86a11...fe0

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 53, og 63 er fir gammelt for meg. Aldersforskjellen blir kjapt merkbar over 50. Hvis jrg var 60 - 65, kunne jeg vurdert om du var en trivelig fyr med spennende interesser og ok fysikk/ytre.

Anonymkode: e4a35...355

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er 53, og 63 er fir gammelt for meg. Aldersforskjellen blir kjapt merkbar over 50. Hvis jrg var 60 - 65, kunne jeg vurdert om du var en trivelig fyr med spennende interesser og ok fysikk/ytre.

Hvor setter du øvre grense da? (Bare nysgjerrig)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor setter du øvre grense da? (Bare nysgjerrig)

Nå er ikke jeg på sjekkern (har kjæreste som er akkurat like gammel som meg), men hvis jeg var, ville jeg tenkt aldersspenn maks 50 - 56, kanskje 55. Tenker to, absolutt maks tre år begge veier. Når man bikker 60, kan også menns relative kortlivethet bli greie. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...