AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Hei! Jeg er nysgjerrig på jenter og vil prøve å h sex med en annen jente, men hvordan er best måte? noen som vet? Det må være trygt,, altså sånn at jg ikke sier hbvem jeg er og at vi ikke trenger å gjøre noe mer viss dette ikke er digg,, men jeg tror det er det jeg bare vet ikke. Jeg vet ikke om noen og kan jo ikke se Det på andre,,, så jeg må vite hvor jeg går. Er det andre unge på steder,, sånn som er det Elsker og sånn det heter inni Oslo? Jeg bor i Moss,, men kan ta toget. Anonymkode: 62798...5ce
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Om du ikke vil oppgi my informasjon av deg selv, tror jeg noe form fro swingers eller sexhus (eller hva det enn heter) er det beste du kan satse på. Eventuelt så har vel Oslo noen skeive barer, ta deg en tur innom der så finner du sikkert noen som har lyst på en uforpliktende kveld. - Eller så er det jo alltid dating apper, men der må du vel gi fra deg navn, bilde og kontaktinformasjon. Anonymkode: ddb0f...e97
Friluftsmann70 Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Foreslår å opprette en profil på en datingside, hvor du skriver at du er nysgjerrig, men usikker på hvor langt du tør. Bruk tiden til å bli kjent, og så kan dere eventuelt treffes etterhvert. Ikke så farlig kanskje at hun du eventuelt møter vet hvem du er, jeg synes det er en forutsetning å kjenne personer jeg eventuelt skulle møtt. Grip mulighetene, ikke angre på noe du ikke har prøvd, men har hatt lyst til å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå