Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har temperatur på 20 grader. Kler babyen i pysj samt genser utenpå. Likevel kjenner jeg at baby ofte er kald i nakken om natten.

Hva gjør jeg feil?

Anonymkode: 8a180...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppstemperaturen synker når man sover 😉

Anonymkode: 8948c...47f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kroppstemperaturen synker når man sover 😉

Anonymkode: 8948c...47f

Ok så det er meningen at baby er kald i nakken om natten, selv om jeg kler hen godt? 

Skrevet

Synes babyen din høres godt kledd ut! Bruker du dyne? Eller sovepose? Vi har 16-17 grader på rommet og selv om baby ofte er iiiiskald på hendene, er han alltid varm i nakken - og han ligger bare i vanlig bomullspysj og dyne!

Anonymkode: 0e4d5...b05

Skrevet

Her ligger vesla i body og bukser uten dyne og er likevel varm i nakken. Kanskje din baby er bare mer kald av seg? Er mage og bryst varmt? 

Anonymkode: 08a9c...689

Skrevet

Synes babyen din høres godt kledd ut! Bruker du dyne? Eller sovepose? Vi har 16-17 grader på rommet og selv om baby ofte er iiiiskald på hendene, er han alltid varm i nakken - og han ligger bare i vanlig bomullspysj og dyne!

Anonymkode: 0e4d5...b05

Ja bruker lett babydyne. 

Her ligger vesla i body og bukser uten dyne og er likevel varm i nakken. Kanskje din baby er bare mer kald av seg? Er mage og bryst varmt? 

Anonymkode: 08a9c...689

Syns hun kun er kald på natten men varm på dagen. Tror det er varmt der ja, hender hun sparker av seg dyna og da er hun kald stakkars. Skal sjekke ekstra i natt om hun er varm på magen.

Ts

Skrevet

Bruker du pysj i ull? Jeg bruker ullpysj og sovepose på barnet mitt, har ca 18 grader på rommet 

Anonymkode: dded8...434

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bruker du pysj i ull? Jeg bruker ullpysj og sovepose på barnet mitt, har ca 18 grader på rommet 

Nei det gjør jeg ikke. Fikk en pysj i merinoull i gave, kanskje vi bør prøve den.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 12.59):

Nei det gjør jeg ikke. Fikk en pysj i merinoull i gave, kanskje vi bør prøve den.

TS

Jeg anbefaler det hvertall :) har aldri brukt dyne på barnet pga kvelningsfare , hun drar den over hodet… men alltid ulltøy fra september/oktober til slutten av april 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...