Gå til innhold

Når skal man gi opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannlig faktor. Ivf i snart 4 år med 7 uttak og kanskje 12-13 innsett. Exu x2. 

Jeg kunne fortsatt i 4 år til om jeg visste at det ble et barn til slutt. Men etteller annet sted bør vel grensen gå? Og vi burde jo kanskje innse at vi ikke har så gode sjanser. 

Men jeg klarer ikke se noe annet å glede seg over eller til vider i livet. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal overleve dette

Anonymkode: 90eb9...8f8

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare dere som vet når grensen er nådd. Jeg ville bedt om psykolog for å hjelpe meg med veien videre. Det er jo en vanvittig påkjenning det du har gått og går igjennom. Kanskje må dere gå nye veier? Det er mange måter å få barn på. Donorsperm? Donoregg? Adopsjon osv. Det er og en lang prosess å godta at det ikke ble barn. Og ikke noe du skal måtte takle alene. 

Anonymkode: 5434e...27e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vanskelig å svare på. Kunne dere vurdert donor?

vi har også mannlig faktor og har faktisk såvidt vært inne på tanken dersom ivf ikke går veien for oss heller. Ellers kan man kanskje prøve å adoptere? Det er mange måter å bli foreldre på hvis man ser sånn på det ❤️

Men at det er en stor sorg å ikke få det til på egenhånd er det jo. Stor klem til dere! Kanskje noen samtaler med psykolog er lurt for dere begge, så blir det lettere å bearbeide sorgen og kanskje klare å åpne seg litt opp for alternativer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor utsetter du deg for dette? Hvorfor ikke bruke donorsperm eller adoptere fremfor å la kvinnens kropp gå gjennom et helvete av hormonbehandling etter hormonbehandling? 

Anonymkode: a638f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde man bare visst alt på forhånd. Tenk så enkle LPen avgjørelser hadde blitt da! 

Slenger meg på de som foreslår donorsæd. Har dere vurdert det? 

Til syvende og sist er den din kropp som går igjennom de største påkjenninger. Hva føler du er din grense før det er nok? Før du gir deg helt, eller sier nå blir det donor? 

Anonymkode: f3acd...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...