Gå til innhold

Tror jeg har ødelagt sjansene mine :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Fra CD 7 har vi hatt sex hver dag, og hadde positiv eggløsningstest på CD11, klokka 14. den dagen hadde vi samleie klokken 19 og på kvelden. På CD 12 hadde vi samleie klokka 14, og klokka 23. 

har ikke hatt sex siden, men samleie hver dag mellom cd 7 og cd 12. hadde el slim cd 10.

nå er jeg på CD 15 og er kjempefull av anger. Buede vi hatt sex cd 13, 14 og 15?:( 

ps. Vet det ikke er nødvendig med så mye sex, men tidligere har vi prøvd annenhver dag, hver dag, hver tredje dag uten hell

Anonymkode: 6702d...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei. Fra CD 7 har vi hatt sex hver dag, og hadde positiv eggløsningstest på CD11, klokka 14. den dagen hadde vi samleie klokken 19 og på kvelden. På CD 12 hadde vi samleie klokka 14, og klokka 23. 

har ikke hatt sex siden, men samleie hver dag mellom cd 7 og cd 12. hadde el slim cd 10.

nå er jeg på CD 15 og er kjempefull av anger. Buede vi hatt sex cd 13, 14 og 15?:( 

ps. Vet det ikke er nødvendig med så mye sex, men tidligere har vi prøvd annenhver dag, hver dag, hver tredje dag uten hell

Eggløsningstester er en fin ting. Helt unødvendig med så mye med mindre dere har lyst

Anonymkode: 500b6...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eggløsningstester er en fin ting. Helt unødvendig med så mye med mindre dere har lyst

Ser nå at det har du tatt. Du har hatt sex på de riktige dagene du trenger ikke stresse over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så mye slitsomt dere holder med på i disse nyere tider. Her hadde vi bare sex og vips så var jeg gravid . Tror stress og prøving ødelegger for forplantning.

Anonymkode: e78e1...353

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Åh herregud så mye slitsomt dere holder med på i disse nyere tider. Her hadde vi bare sex og vips så var jeg gravid . Tror stress og prøving ødelegger for forplantning.

Så fint for deg.

Anonymkode: 4f410...aa3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Usedvanlig lite intelligent innlegg.

Anonymkode: fef95...ebc

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Største misoppfatningen noensinne! Stress og tanker om å bli gravid har ikke noe å si. 

Anonymkode: 8c22f...294

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så lei a den prøvinga hver dag, anna hver dag osv... så jeg begynte å bruke digital eltest fra clearblue. Den rosa. Hadde samleie dagen jeg fikk smiletegn og dagen etter. Funka krutt. 🤣👍

Anonymkode: 0580c...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Å herregud så slitsomt innlegg. 

Noen bare lever hele livet uten sykdom også, helt sånn vips. Barnløshet kan også skyldes "fysisk defekt". Sier du "herregud bare ikke stress med helsa" til kronisk syke også? Når de ikke har bedt deg om råd? Litt sånn for å hovere litt med at du e frisk? 

Ts: du har hatt, sex i ditt fruktbare vindu. 

Anonymkode: 85b04...740

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er en god oppskrift på hvordan ødelegge sexlivet i månedsvis, om ikke årevis.. I verste fall vil det aldri bli det samme igjen, sexlivet altså. 

Anonymkode: 65038...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Optimalt sett bør man ha sex ikke oftere enn en gang daglig, ved dårlig spermkvalitet annenhver dag slik at «tanken fylles opp».

Egget løsner 24-48 timer etter positiv eggløsningstest, og lever i 12-24 timer. 
Sædceller kan leve i 3-5 dager inne i egglederne. 
Tenker du har en god sjans for to blå om en-to ukers tid. 

Anonymkode: 97562...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...