Gå til innhold

Hva jobber brukeren over deg med?

Anbefalte innlegg

Gjest christineemily
Skrevet

Nå skal du prøve å gjette hvilket yrke brukeren over deg har. Brukeren under deg skal så prøve å gjette på yrket ditt. Når du har gjettet gir du tre - fire stikkord om deg selv, som kanskje er noe dine venner hadde sagt om deg... :ler: , - for å gi brukeren under et lite hint om hva du driver med til daglig!

Så: Hei du under :) ,- Jeg er kreativ, snill, en god lytter, - men nok ikke så veeeldig effektiv :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du barnehagepersonale?

Jeg liker alle slags mennesker, jobber i hjemmet til folk og her er det godt MILJØ

Skrevet

Arwen er kanskje en interiørdesigner ;) - det jeg ville bli :tristbla:

Jeg omgås dyr og dyremedisiner...hva er jeg?

Skrevet

Veterinær?

Jeg er tidlig på jobb, drikker mye kaffe og leser mye nyheter...må også være rask og effektiv.

Skrevet

Æh, journalist? :klø:

Jeg leker med andre menneskers kroppsvæsker. :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Blodbank?

Jeg er utdannet til å ta vare på andre mennesker, men tar heller vare på meg selv.

Skrevet

SATS-instruktør !

Jeg er glad i pirkete jobbing, form & farge. :)

Gjest christineemily
Skrevet

Du maler bilder ?

Jeg er veldig glad i mennesker av alle slag, blir fryktelig provosert av urettferdighet, kan jobbe til alle døgnets tider, og av og til... blir tålmodigheten strukket veeeldig langt.

Skrevet

sosialarbeider

Eg har 9 til fire jobb, og får med med det meste av sladder som går i nærmiljø, men seier ikkje alt, sjølv om eg ikkje har taushetsplikt.....!

Gjest LoisLane
Skrevet

Butikk? Moi?

Nope.

Mini me - du må være slakter.

Skrevet

da er du stuntkvinne...

jeg er ikke slakter....

Gjest christineemily
Skrevet

Gi meg no'n hint da Mini-Me... :forvirret: , skal jeg titte i krystallkula... ser jeg... at du jobber som pels-syerske :sjarmor: !!!

Nei, jeg jobber ikke i barne-hage eller er sosialarbeider, men det er ganske close...

Skrevet

Nei, jeg jobber ikke i barne-hage eller er sosialarbeider, men det er ganske close...

Jeg tror muligens vi kan jobbe med det samme? Miljøarbeider?

Gjest christineemily
Skrevet

nei, ikke miljøarbeider heller, men tampen brenner veeeldig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...