Gå til innhold

Spesialsykepleiere skal opp til 650000 i grunnlønn - men NÅR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra forrige lønnsoppgjør ble det vedtatt at spes.spl skulle opp til 650000 i grunnlønn - innen 01.0120204 hvis jeg husker korrekt. Men NÅR skal egentlig denne lønnsøkningen komme? Noen som vet? Jobber som intensivsykepleier på ullevål (staten). Men de jeg har spurt vet heller ikke..

Anonymkode: ecdc0...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier fagforeningen? 

Anonymkode: a7351...51f

Skrevet

Innen 2024 sto det i hvertfall for oss ergoterapeuter i spekter-området.

Anonymkode: 897a4...9ba

Skrevet

Kommer sikkert på lønnsslipp 12 januar 2023🙈

Anonymkode: d3ad5...786

Skrevet

NSF står det bare INNEN 1 januar 2024.. Har ihvertfall ikke fått det ennå (jobber i staten som sagt) TS

Anonymkode: ecdc0...55f

Skrevet

Dette gjelder kun de med full ansiennitet vel? Syns nesten det skulle vært begynnerlønn for feks intensivsykepleiere som har en veldig slitsom jobb med mye ansvar, og veldig slitsom turnus.  Samme med jordmødre.  Evt bør tilleggene for ubekvem arbeidstid KRAFTIG opp. 

Anonymkode: f887e...8a0

• Liker 1
Skrevet

Full ans. ja

Anonymkode: 204f4...e39

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette gjelder kun de med full ansiennitet vel? Syns nesten det skulle vært begynnerlønn for feks intensivsykepleiere som har en veldig slitsom jobb med mye ansvar, og veldig slitsom turnus.  Samme med jordmødre.  Evt bør tilleggene for ubekvem arbeidstid KRAFTIG opp. 

Det er vel bedre at tilleggene økes enn at 650k blir begynnerlønn, det er på sin plass å øke tilleggene uansett, og det vil komme alle som jobber turnus til gode. Pluss at det vil gjøre det mer attraktivt å ta vaktene ingen egentlig ønsker å ha. 

Anonymkode: 6df9b...3fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):