Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med denne dama. vi møttes for første gang i høst på byen. Hun viste seg å være en meget intresang jente som jeg gjærne ville møte mer. etter mange meldinger skulle jeg møte henne!. Da jeg møtte henne hadde hun tatt med seg 3 venninner. Dette irriterte meg veldig (noe jeg også ga utrykk for). Hele min plan om hva jeg skulle gjøre gikk rett i dass.... jeg har en filosofi om at 1 daten virkelig teller. Uansett så snedte hun melding til meg om at hun var lei seg for det som skjede.

Vi forstatte å sende meldinger osv. På en Lørdag noen uker senere skulle hun komme på en fest jeg viste om. Jeg tenkte "hey nå skal det skje" men hu og (ja du tippet riktig) venninnene gikk rett inn på kjøkkenet for å drikke. jeg prøvde flere ganger å ta kontakt men følte at alt gikk i dass. Jeg spurte om hun ville bli med ut slik at jeg kunne snakke med henne om hva som var mellom oss. Jeg surra ganske mye og fikk det ikke til. det endte med at de dro og ingen hadet bra eller noe.

For en uke siden var vi på cafe og snakket sammen i 5 timer som virket som et øyblikk. Etter disse 5 timene med snakking fikk jeg liksom ikke til å kysse henne... det var den 4 gang vi møttes men det virket som om hun holdt tilbake så jeg fikk kalde føtter og alt gikk rett til helvette IGJEN!. i dag den23 desember var vi ute for å handle noen gaver i Oslo. vi gikk rundt på Majorstua og alt gikk helt greit. Vi fant ut at vi skulle stikke opp på Strømmen stor senter for å se om det var lettere å finne gaver der. Da vi satte oss i bilen for å kjøre dit fikk hun en melding fra en kar som spurte om hun ville være med på kino. Jeg fikkplutselig ett gyfs i magen. hun takket nei etter masse tenking (noe jeg synes er veldig urolig). Da vi kom fram gikk vi rundt og tittet masse. Hun fikk vondt i hodet og ønsket å dra hjem etter en stund. Enda en gang fikk jeg ikke muligheten til å slå inn støtet. Nå sitter jeg her UTROLIG frustrert over min egen inkompetangse og lurer på om dere har noen råd eller har et lite fnugg av hva hun kanskje tenker.

Jeg ønsker ikke å være noen venn av henne, men en kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Gjest gotthard
Skrevet

glemm hu og gå videre før hu har deg fast i garnet..hu vil bringe deg utrolig mange bekymringer...jeg veit

Skrevet

sette inn støtet?

Hva med å bli litt bedre kjent med jenta før du skal ha henne til sengs? Hvorfor ikke prate ordentlig med henne om situasjonen i stedetfor å bare henge etter?

Hvorfor fikk du ikke til å kysse henne??

Hvordan ga du uttrykk for at du ble irritert over at hun tok med seg venninnene sine? (..det er ikke særlig hyggelig med en irritert date..)

Du skriver at du er klar for å være kjæreste med denne jenta, men for meg virker det bare som om du vil ligge med henne...siden du tenker "Hey, nå skal det skje" bare fordi det er fest.. :roll:

Gjest GreenSky
Skrevet

Mann deg litt opp og sjarmer henne. Nå tror hun kanskje at du bare vil være venn.

Skrevet
Mann deg litt opp og sjarmer henne. Nå tror hun kanskje at du bare vil være venn.

ja nå er du i ferd med å gå i vennefella virker det som, du må manne deg opp og si det som det er før det er for sent

Gjest GreenSky
Skrevet

Et lite tips til trådstarter; Det var en tabbe å vise at du ble irritert over de tre vennennene som var med. Du skulle tvert i mot tatt på deg ditt mest hyggelige smil, og overbevist dem om at du er en flott fyr for venninnen deres. Å være sur/irritert var nok ikke noe sjakktrekk. Gjort er gjort, men du kan jo lære av det til neste gang. Jenter, og særlig unge jenter, bryr seg ganske mye om hva venninnene synes.

Skrevet

Jeg synes overhodet det ikke er noe rart at hun tok med seg noen venninner på festen.. Forøvrig enig med Philippa..

Skrevet

hehe jeg kjønner at hun tokk med seg veninner på festen... jeg hadde tatt med meg kompiser... var ikke det som var problemet...

Og nei jeg er ikke ute etter et ligg! jeg er ute etter alt det andre..

Skrevet (endret)
Hei.

jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med denne dama. vi møttes for første gang i høst på byen. Hun viste seg å være en meget intresang jente som jeg gjærne ville møte mer. etter mange meldinger skulle jeg møte henne!. Da jeg møtte henne hadde hun tatt med seg 3 venninner. Dette irriterte meg veldig (noe jeg også ga utrykk for). Hele min plan om hva jeg skulle gjøre gikk rett i dass.... jeg har en filosofi om at 1 daten virkelig teller. Uansett så snedte hun melding til meg om at hun var lei seg for det som skjede.Vi forstatte å sende meldinger osv. På en Lørdag noen uker senere skulle hun komme på en fest jeg viste om. Jeg tenkte "hey nå skal det skje" men hu og (ja du tippet riktig) venninnene gikk rett inn på kjøkkenet for å drikke. jeg prøvde flere ganger å ta kontakt men følte at alt gikk i dass. Jeg spurte om hun ville bli med ut slik at jeg kunne snakke med henne om hva som var mellom oss. Jeg surra ganske mye og fikk det ikke til. det endte med at de dro og ingen hadet bra eller noe.

For en uke siden var vi på cafe og snakket sammen i 5 timer som virket som et øyblikk. Etter disse 5 timene med snakking fikk jeg liksom ikke til å kysse henne... det var den 4 gang vi møttes men det virket som om hun holdt tilbake så jeg fikk kalde føtter og alt gikk rett til helvette IGJEN!. i dag den23 desember var vi ute for å handle noen gaver i Oslo. vi gikk rundt på Majorstua og alt gikk helt greit. Vi fant ut at vi skulle stikke opp på Strømmen stor senter for å se om det var lettere å finne gaver der. Da vi satte oss i bilen for å kjøre dit fikk hun en melding fra en kar som spurte om hun ville være med på kino. Jeg fikkplutselig ett gyfs i magen. hun takket nei etter masse tenking (noe jeg synes er veldig urolig). Da vi kom fram gikk vi rundt og tittet masse. Hun fikk vondt i hodet og ønsket å dra hjem etter en stund. Enda en gang fikk jeg ikke muligheten til å slå inn støtet. Nå sitter jeg her UTROLIG frustrert over min egen inkompetangse og lurer på om dere har noen råd eller har et lite fnugg av hva hun kanskje tenker.

Jeg ønsker ikke å være noen venn av henne, men en kjæreste.

Kan du utdype det jeg har hevet ut i teksten din?

Hva var problemet siden du ble irritert over venninnene til jenta da?

Endret av Philippa
Gjest Ro deg ned
Skrevet

Det høres ut som du er overivrig og det er turn off, i alle fall nå i julerushet.

Helt ærlig så virker det ikke som hun er særlig interessert i deg annet som en venn. Var hun interessert ville hun i alle fall ha kysset deg, men hun vridde seg unna.

Det er bare slik det er. Ikke alltid man faller for en som har de samme følelsene, og det er ikke stort man kan gjøre med det. Hvis du virkelig er forelsket, så hold deg unna henne en stund så følelsene dine får komme på plass igjen.

Skrevet

det er det som er saken jeg har ikke prøvd å kysse henne...

men nå er det nokk jeg skal si det som det er til henne.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...