Gå til innhold

Forelska i sjefen min, har jeg sjanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen min er 35 år, jeg er 18.

Jeg er forelska i personligheten hans og selve fyrn, jeg vil ha han, han er så snill mot meg og bare wow, kjekk! Har jeg sjanse mot han eller burde jeg bare stoppe?

Anonymkode: f9209...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: f36e4...be6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjefen min er 35 år, jeg er 18.

Jeg er forelska i personligheten hans og selve fyrn, jeg vil ha han, han er så snill mot meg og bare wow, kjekk! Har jeg sjanse mot han eller burde jeg bare stoppe?

Har du noen gang trodd det er smart å stå i med sjefen?

• Liker 3
Skrevet
Rødstrupa skrev (Akkurat nå):

Har du noen gang trodd det er smart å stå i med sjefen?

Hva mener du?

Skrevet

Jeg håper for sjefen din sin skyld at han vett i å la være. Det å ha seg med en mye yngre ansatt som du har lederansvar for, der er det MANGE fallgruver. Her kan han fort miste jobben sin. 

Anonymkode: 74110...de8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis han prøver seg så må du anmelde. Det er overgrep. Og gjør han det mot deg gjør han det garantert mot andre ansatte også. Få han stoppet. 

Anonymkode: 935e9...8a1

Skrevet

Tviler sterkt på at han er villig til å risikere å miste jobben sin for deg.

Anonymkode: 8bc4d...824

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis han prøver seg så må du anmelde. Det er overgrep. Og gjør han det mot deg gjør han det garantert mot andre ansatte også. Få han stoppet. 

… og der var sjefen plutselig blitt overgriper, ja.

#BatShitCrazy

• Liker 2
Skrevet

Er han singel? Kjør på, bare å prøve seg. 

Anonymkode: 2b73b...fb8

Skrevet

Hvorfor ikke sier jeg. Om han ikke har familie/eller kjæreste så tenker jeg at det er bare å gønne  på. Vi kvinner liker eldre menn, så hvorfor la deg stoppe hva andre sier. Heri inne.

"Do what i say, but not what i do." -typisk kg 

Anonymkode: afe16...c1e

Gjest Warrior
Skrevet

Selvfølgelig har du sjanse når du prøver :) 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet du at det kan være fornærmende for folk som faktisk har opplevd overgrep når du kaller det der overgrep? 
Det er ikke galt å få seg kjæreste når begge er voksne mennesker selv om det er aldersforskjell. Det vil alltid skje at noen forhold har stor aldersforskjell, de fleste lever lykkelig sammen, og det må folk bare godta.

Kjør på du ts og gjør det som gjør deg lykkelig. Et forhold som gjør deg lykkelig er tross alt viktigst❤️ Liker du sjefen din så liker du han og hvorfor ikke da ta sjansen på å bli bedre kjent?

Skrevet

Du kunne vært min datter (feks) , og da vil jeg si til deg at der er mange fallgruver et menneske kan gå i gjennom livet, og dette er en av dem. 
Sjefen din var 17 år når du ble født , og nå er han dobbelt så gammel som du. 
Han har kanskje kone og barn, og en helt annen livserfaring enn du. 
Når en er så ung som du så har en lett for å bli forelsket og bli i den bobla uten se hva som egentlig foregår. 
Å rote seg bort i sjefen din er direkte uklokt og risikabelt uansett alder. 
En setter seg i en posisjon der at kolleger får snusen i hva som foregår, og det blir et vrient arbeidsforhold. 
Skulle det bli noe seksuelt eller lign mellom deg og sjefen så blir det vanskelig å fungere normalt på jobb. 
Og hva den dagen en blir avvist ? 
Det blir bare negativt for en, og veien ut døra på den jobben blir eneste løsning til slutt.  

Helt ærlig så tror jeg ikke at en 18 åring er noen attraktiv partner for en 35 åring. 
Mange flotte jenter, men de er altfor unge. 
Veldig forskjell på den mentale alderen , og det er noe en legger velt på jo eldre en blir. 
Vent, og finn deg en gutt på din egen alder +-5 år 

Anonymkode: 2e6d8...c4b

• Liker 2
Skrevet

Bare vær forelska du. Så lenge han holder seg unna deg og ikke tar initiativ eller aksepterer at du gjør det, så er det ikke noe problem. 

• Liker 1
Gjest CatPerson123
Skrevet

Ikke bli sammen med han, om du får sjansen. For det første, ikke greit for han å være sammen med en ansatt. For det andre, utrolig stor aldersforskjell. Siden det ofte ikke fungerer, kommer vi til tredje punkt: Hvis dere slår opp, tenk hvor ubehagelig det kan bli, å jobbe samme sted sammen. Hvis sjefen vil bli sammen med deg, synes jeg det er ekkelt både fordi han er sjefen din og også fordi han er dobbelt så gammel som deg.

Ikke sett deg selv i en sånn situasjon! Ok å være forelska sånn, men ikke gjør noe mer :)

Tror ikke han er interessert i en 18 åring uansett  dere er på helt forskjellige stadier i livet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilken spesifikk lovparagraf vil du bruke i anmeldelsen?

Spør fordi jeg er nysgjerrig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ærlig talt, dette er å dra det for langt. Mannen har ikke gjort noen ting så hvorfor i all verden skriver du som om han skulle være en potensiell voldtektsforbryter. Sannsynligvis vet han ikke engang om at denne unge jenten er betatt av han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...