AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Hei på dere! Hva verdsetter du av en behandler? Hva gjør at du føler deg sett? Hva er en passende pris for deg til f.eks. Samtaleterapeut og sexolog? Hva er viktig på en nettside? Håper dere har en super dag videre🌸🌸 Anonymkode: 75e6a...36c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Klar, tydelig, direkte. Empatisk, men ikke nødvendigvis alltid så mye sympati. Profesjonalitet. Viktigste på en nettside er oversikt og tilgjengelighet. Emojis er et stort rødt flagg. Bør være nøytralt og profesjonelt. Forventer korrekt språk og ingen særskrivingsfeil. Pris 1000-1500 avhengig av behandlingslengde, de skal dekke utgifter de også. Anonymkode: b9c6b...88b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 At behandleren er autorisert helsepersonell med god faglig kompetanse. Anonymkode: 75ad3...552
Daria Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 På en hjemmeside forventer jeg først og fremst oppdatert informasjon, korrekt språk og nøytrale beskrivelser. Hva jeg ønsker og forventer av en behandler kommer jo an på hva slags behandler det er - jeg trenger ikke det samme fra fysioterapeuten som av psykologen - men det viktigste er at de ser og tilpasser seg meg og mine behov. At fysio skjønner at jeg heller vil ha stillhet enn heiing mens jeg trener, og at psykologen ser når jeg trenger at han trår litt varsomt. Akseptabel pris kommer jo også an på hvem og hva og hvor lenge, og ikke minst hvilken kompetanse hen har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå