Anonbruk Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Noen som har erfaring med snapdate? Ekte profiler, brukervennlighet osv...
Anonbruk Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2023 svartkatt skrev (4 minutter siden): Hva mener du? Er det en ok plattform å bruke for dating? Seriøse profiler osv?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Anonbruk skrev (Akkurat nå): Er det en ok plattform å bruke for dating? Seriøse profiler osv? Hva er det? En app? En side? En del av snapchat slik som Facebook dating? Aldri hørt om før. Anonymkode: 22042...02f
svartkatt Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Snapchat du mener? Er grei plass å chatte eller hva enn du vil.. Er ikke akkurat profiler å se på der.. noen har det, men det er et mindretall såvidt jeg vet.
Anonbruk Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det? En app? En side? En del av snapchat slik som Facebook dating? Aldri hørt om før. Anonymkode: 22042...02f Finnes snapchat og snapdate, jeg kjenner ikke til snapdate. Er vel ganske nytt. Tenkte å forville meg litt ut i datingverden så bare lurte om noen hadde hadde erfaringer.
svartkatt Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Finner ikke noe som heter snapdate i play store
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Hvis det er veldig ferskt (har heller aldri hørt om det) så kan du regne med at det er få brukere. Googlet det og det ser ut som en app for bare sextreff/useriøst. Så det spørs vel hva du er ute etter. Anonymkode: f74c9...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå