AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Del Skrevet 15. februar 2023 Hei, lurer på om noen har erfaring med å lysne håret med sitronsaft? Og hvordan ble evnt resultatet? Jeg har brun hårfarge, ikke ny, men den har begynt å falme en del. Kan jeg fremskynde prosessen med dette kjærringrådet? Anonymkode: 1f6cb...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. februar 2023 #2 Del Skrevet 15. februar 2023 Tror ikke det funket så mye..hørt du kan lysbe litt med sitron i Sola... Men hvem farge vil du ha nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Del Skrevet 15. februar 2023 Head 'n shoulders blandet med natron/bakepulver hjalp litt, syns jeg. Anonymkode: 5d424...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Del Skrevet 15. februar 2023 Takk for innspill. Jeg ønsker egentlig bare å få den gamle hårfargen (gjort hos frisør) til å forsvinne/falme mer. Har mørk blondt hår naturlig. Anonymkode: 1f6cb...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 13.55): Head 'n shoulders blandet med natron/bakepulver hjalp litt, syns jeg. Anonymkode: 5d424...ccf Hva er fremgangsmåten her? Blande 50/50 og la det sitte i en stund? Jeg har også lest at H&S fjerner hårfarge, men har aldri testet det selv.. Anonymkode: 1f6cb...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Del Skrevet 17. februar 2023 Bland bruse c-vitamin tabletter i litt vann og ha i håret! Anonymkode: 5fd3f...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Del Skrevet 17. februar 2023 Sitron fungerer foressten bare om du tar det i håret og går og setter deg i sola Anonymkode: 5fd3f...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er fremgangsmåten her? Blande 50/50 og la det sitte i en stund? Jeg har også lest at H&S fjerner hårfarge, men har aldri testet det selv.. Anonymkode: 1f6cb...8e2 Tviler egentlig ikke, for H&S er enormt sterk... Jeg har aldri reagert så kraftig på noen sjampoer tidligere. Vanligvis klør jeg bare, og blir sår i hodebunnen om jeg bruker en sjampo jeg ikke tåler. Men H&S brant så kraftig i ansiktet at jeg måtte bruke kortisonkrem i flere dager etterpå, og hadde en brennende følelse i ansiktet, nakke, hals og skuldre, og var skikkelig rød... Har også hørt flere reagere veldig kraftig på den. Anonymkode: 71ee2...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #9 Del Skrevet 18. februar 2023 Prøv kun Head and shoulders. Kan hende det hjelper. La det sitte i ti minutter, skyll, og gjenta. Hvis ikke det funker nok, kan du lage en blanding med Head and shoulders, natron, og hydrogen peroksid (dvs. den "aktivator" flasken man får med i hårfarge). Bruk helst lav volume om du har det, men sterk funker så klart også. Usikker på nøyaktig blandingsforhold, jeg tar det bare på øyemål, men ca. 2:1 med shampo/hydrogen peroksid, og en god spiseskje natron. Ha det i vått hår, putt en pose på, og la det sitte i 20-50 min. Følg litt med på det, dette kan gjøre håret ganske tørt, spesielt om det er skadet fra før. Dette funker fjell for meg i hvert fall Anonymkode: 3df1c...6b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå