AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Jeg og min nye kjæreste begynte å snakke sammen i september/oktober på snapchat. Da visste jeg ikke at han hadde dame, men han gjorde det slutt ganske raskt. Senere fant jeg ut at vi dro på første date kun en uke etter han hadde gjort det slutt med henne. Han snakker ikke om henne, og unngår temaet. Han snakker som at det ikke var så seriøst mellom dem, men jeg vet fra andre at de hadde et situationship i flere år, og at hun hadde visst ment de var sammen. Alt har gått bra med oss, i starten var han litt tilbakeholden, men vi ble ganske raskt sammen, og jeg har introdusert han for familie og venner, og vi møtes flere ganger i uka for dater. Da jeg spurte han om eksen sa han at de hadde kuttet all kontakt med en gang det ble slutt, fordi de ikke var enige om bruddet, eksen hans var ikke over han osv. Han sa de var ikke venner, møttes eller snakket. Jeg har kikket på instagramprofilen hennes, og siden det ble slutt har hun postet en del desp bilder, og han har ikke likt noen av de, så han snakker sant. Frem til i dag hvor jeg oppdaget at han etter mange måneder plutselig hadde likt det nyeste bildet hennes. Det var et helt uskyldig bilde av at hun hadde kjøpt leilighet, så det var ikke bilde av henne. Siden de har null kontakt, og ikke har snakket sammen på månedsvis syntes jeg det er rart at han liker det? Min erfaring er at gutter liker bare bilder til ekser hvis de fremdeles bryr seg litt. Kan han ha begynt å savne henne? Alt går bra med oss, så jeg ble veldig overrasket. Jeg kan selvfølgelig ikke konfrontere han med dette. Syntes det er litt rart å like når man har ny kjæreste, selv om det er et uskyldig bilde... Hva tenker dere? Anonymkode: 2d3e3...a81
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Vel er det noe å bry seg om. Hvis dem var gode venner og hadde et bra forhold og har en god tone så er vel dette normalt? Min eks likte bildene til sin eks fordi dem var gode venner hun var gift og hadde barn hun likte han sine bilder også. Jeg brydde meg ikke siden det var hans eks. Men hadde det vært en han ikke kjente som var god venn hadde det vært noe annet. Anonymkode: 6702b...330
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel er det noe å bry seg om. Hvis dem var gode venner og hadde et bra forhold og har en god tone så er vel dette normalt? Min eks likte bildene til sin eks fordi dem var gode venner hun var gift og hadde barn hun likte han sine bilder også. Jeg brydde meg ikke siden det var hans eks. Men hadde det vært en han ikke kjente som var god venn hadde det vært noe annet. Anonymkode: 6702b...330 Som ikke var god venn skulle jeg skrive. Anonymkode: 6702b...330
svartkatt Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Ser ikke problemet. Kan han ikke være glad på hennes vegne? 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Det var bilde av en leilighet hun hadde kjøpt? Hadde ikke brydd meg. Vært hakket verre som det var et despbilde hun hadde lagt ut Anonymkode: 1047d...b57 2
hjärterdam Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 Helt ærlig. Om du er der at et likerklikk på et bilde av en leilighet gjør deg så usikker er det mye feil i deres relasjon. Jeg liker bilder gjerne ekser har lagt ut om bildet er pent, eller om det er fordi det har skjedd noe fint i deres liv (barn, ny jobb , nytt hus osv), og de gjør det samme. Dette er jo mennesker jeg har vært veldig glad i og som jeg har valgtå fortsette å følge, men nå da som venner. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Situationship? Herregud. Jeg begynner å bli gammel. Anonymkode: 61b43...e92 11
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vel er det noe å bry seg om. Hvis dem var gode venner og hadde et bra forhold og har en god tone så er vel dette normalt? Min eks likte bildene til sin eks fordi dem var gode venner hun var gift og hadde barn hun likte han sine bilder også. Jeg brydde meg ikke siden det var hans eks. Men hadde det vært en han ikke kjente som var god venn hadde det vært noe annet. Anonymkode: 6702b...330 Hvis de var venner og hatt en god tone er det selvfølgelig ikke noe problem. Han har selv sagt de har kuttet all kontakt og har ikke en god tone fordi hun var så sint for at han gjorde det slutt. Føler derfor at han prøver å FÅ en god tone med henne, og det syntes jeg er rart. hjärterdam skrev (2 minutter siden): Helt ærlig. Om du er der at et likerklikk på et bilde av en leilighet gjør deg så usikker er det mye feil i deres relasjon. Jeg liker bilder gjerne ekser har lagt ut om bildet er pent, eller om det er fordi det har skjedd noe fint i deres liv (barn, ny jobb , nytt hus osv), og de gjør det samme. Dette er jo mennesker jeg har vært veldig glad i og som jeg har valgtå fortsette å følge, men nå da som venner. Var ikke bare leiligheten, men hun skrev hun hadde kjøpt leilighet. Førstebilde var av hunden hennes i ny leilighet, og det var også en video hvor hun prøver hardt å være søt sammen med hunden i den nye leiligheten. Har litt dårlige erfaringer fra før, så selv om det går bra med oss, føltes det som et forsøk på å ta opp kontakten med henne, eller smoothe over "i tilfelle" han skulle angre. Anonymkode: 2d3e3...a81
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 Du Stalker hennne på SoMe fordi du er usikker, bra start på et forhold må jeg si… Anonymkode: d8aa0...997 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Situationship? Herregud. Jeg begynner å bli gammel. Anonymkode: 61b43...e92 Han sa de hadde vært sammen og så av og på mot slutten, og kalte det situationship. Følte han prøvde å snakke ned forholdet for at jeg ikke skulle ta det alvorlig. Han har ikke nevnt henne siden, og dette var helt i starten. Han later som hun ikke eksisterer. Litt av grunnen til at det var rart var at jeg så hun hadde lagt ut dette for en stund siden og da hadde han ikke likt, men nå har han plutselig likt det lenge etterpå. Anonymkode: 2d3e3...a81
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 Likes betyr i grunnen ingen ting, ville ikke brydd meg og ville absolutt ikke drevet og fulgt med på hva han liker av bilder og lagt noen mening i det. Jeg skjønner du er usikker, men du kommer ikke til å føle deg bedre av denne litt usunne, kontrollerende og overtenkende oppførselen din. Anonymkode: 0e6c6...9a0
Carrot Skrevet 15. februar 2023 #12 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Situationship? Herregud. Jeg begynner å bli gammel. Anonymkode: 61b43...e92 du er ikke alene ellers kan han like bildet fordi det betyr at hun er på vei videre og det er en bra ting. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #13 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa de hadde vært sammen og så av og på mot slutten, og kalte det situationship. Følte han prøvde å snakke ned forholdet for at jeg ikke skulle ta det alvorlig. Han har ikke nevnt henne siden, og dette var helt i starten. Han later som hun ikke eksisterer. Litt av grunnen til at det var rart var at jeg så hun hadde lagt ut dette for en stund siden og da hadde han ikke likt, men nå har han plutselig likt det lenge etterpå. Anonymkode: 2d3e3...a81 Det betyr ingen ting! Det er gjerne bare en tilfeldighet som at han ikke la merke til det før, ikke gadd sist eller var på ett bedre humør den dagen og tenkte så bra for henne.. Du legger alt for mye i ingen ting her. Kanskje du burde snakke med noen om roten til all denne usikkerheten i deg? For det han gjør er ikke helt på viddene, men noe i deg klarer ikke å la være å tolke det i verste mening. Anonymkode: 0e6c6...9a0
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #14 Skrevet 15. februar 2023 De kan ha chattet på insta. Han må jo tenke på henne for å gå inne på profilen. Anonymkode: eec90...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #15 Skrevet 15. februar 2023 Alt er bra mellom dere, men du stalker eksen hans på instagram? Høres ikke ut som alt er bra... Hvorfor har du behov for å spionere på eksen hans? Anonymkode: 49a53...ded 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #16 Skrevet 15. februar 2023 Slutt å kall andre damer desp bare fordi de poster bilder de ser bra ut på Og at han liker bilde av at hun har fått seg leilighet er betyr ikke annet enn at han er glad på hennes vegne. Anonymkode: 86a43...4a5 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #17 Skrevet 15. februar 2023 Jeg har ekser på sosiale medier. Vi er ikke uvenner, men hadde nok heller ikke dratt på besøk heller. Poster de noe. F.eks fått ny jobb, datteren har døpt seg, så er jeg glad på deres vegne. Trykker gjerne liker, eller skriver gratulerer el.l. Ingen skumle baktanker om at jeg vil ha de tilbake. Bare hyggelig når hyggelige ting skjer. Anonymkode: 5ebbd...17d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #18 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Slutt å kall andre damer desp bare fordi de poster bilder de ser bra ut på Og at han liker bilde av at hun har fått seg leilighet er betyr ikke annet enn at han er glad på hennes vegne. Anonymkode: 86a43...4a5 Var ikke fordi hun så bra ut, men fordi hun postet lite før det ble slutt, og plutselig poster hun mye, selfier, bikinibilder, nå er livet så rosenrødt på en måte. Skjønner henne godt, hadde gjort det samme om jeg ble dumpet tror jeg. Behov for å vise frem det man mistet. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Alt er bra mellom dere, men du stalker eksen hans på instagram? Høres ikke ut som alt er bra... Hvorfor har du behov for å spionere på eksen hans? Anonymkode: 49a53...ded Pga hvor fort det gikk så er jeg naturligvis litt usikker. Har ikke stakket henne så mye, var helt nylig at jeg fikk vite navnet hennes og søkte opp, og da så jeg at han ikke hadde likt noe siden vi startet å date, også gikk jeg inn fordi ei venninne ville se hun og, og da så jeg han hadde likt siste. Anonymkode: 2d3e3...a81
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #19 Skrevet 15. februar 2023 På mine sosiale medier får jeg ofte opp gamle nyheter i neewsfeeden. Av og til er det pga at noen jeg kjenner har kommentert. Andre ganger vet jeg ikke hva som gjør det. Dette er folk jeg ikke har hatt kontakt med på lenge, og jeg har heller ikke scrollet nedover på profilen deres. Anonymkode: 5ebbd...17d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #20 Skrevet 15. februar 2023 Eller glad for hun har fått leilighet. Kanskje bodd i kollektiv før? Da kan de møtes uten at noen legger merke til det. Eeeeller De følges på insta og han liker et bilde, og glad på hennes vegne. Anonymkode: 0b097...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå