Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

gravid i uke 10, å får ikke i meg vann.

før eg blei gravid drakk eg berre vann å no kjem det berre i retur. 

brus og appelsin jus går ned, men det er jo ikkje akuratt sunt. Har dere noen tips til hva som er bedre å drikke? ( har til no ikke funnet noe saft jeg liker) 

Anonymkode: 05dfc...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette grunnet kvalme? Ville dratt til fastlegen så fort som mulig for å finne en løsning på dette. I verste fall kan du bli innlagt og må få intravenøs væske.

Anonymkode: 0e30a...f94

Skrevet

Ser nå at du får i deg juice. Ville undersøkt om du får i deg drikke som er 75% vann og 25% juice, f.eks. For meg hjalp det med kullsyrevann med litt sitron i

Anonymkode: 0e30a...f94

Skrevet

Prøv litt vanlig Farris med eplejuice? Det er ganske godt også.

Anonymkode: 6a12a...c52

Skrevet

Farris hjalp meg.  Juice gjorde det bre verre for meg.

Anonymkode: 33c59...c7a

Skrevet

Slapp av og ro helt ned, drikk det du klarer så er det mer enn bra nok! Du får da i deg væske selvom det ikke er det sunneste å drikke er det mye bedre enn væske mangel. Trenger ikke legetime for at du ikke får i deg vann så lenge du får i deg væske

Anonymkode: c85bc...ed5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slapp av og ro helt ned, drikk det du klarer så er det mer enn bra nok! Du får da i deg væske selvom det ikke er det sunneste å drikke er det mye bedre enn væske mangel. Trenger ikke legetime for at du ikke får i deg vann så lenge du får i deg væske

Anonymkode: c85bc...ed5

Enig..jeg drakk bare cola i begge mine svangerskap..og 2 friske barn.. det var alt jeg fikk i meg

Skrevet

Jeg er i uke 10+3, og sukkerfri iste fra eldorado går ned til meg :)  Kommer i «juiceboksform»

Skrevet

Prøv å blande ut appelsinjuicen noe med vann.

Og så ville jeg prøvd litt mer «eksklusiv» saft. Prøv feks Askim! 

Det viktigste er jo at du får i deg drikke (og ikke så mye koffein, vet ikke hvilken brus du drikker). Forhåpentligvis kan du drikke vann igjen om ikke så lenge.

Anonymkode: 1288b...01b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Heisann!

gravid i uke 10, å får ikke i meg vann.

før eg blei gravid drakk eg berre vann å no kjem det berre i retur. 

brus og appelsin jus går ned, men det er jo ikkje akuratt sunt. Har dere noen tips til hva som er bedre å drikke? ( har til no ikke funnet noe saft jeg liker) 

Anonymkode: 05dfc...bee

Jeg drakk en del farris 😊 

Anonymkode: ab651...5ea

Skrevet

Prøvd smakstilsatt vann? Vann med masse isbiter og sitronskiver var det som gikk lettest ned her da jeg har kvalm.

Skrevet

finns mye man kan drikke uten sukker

iste uten sukker

brus uten sukker

iskaffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Prøv litt vanlig Farris med eplejuice? Det er ganske godt også.

Anonymkode: 6a12a...c52

mye sukker i eplejuice og hun skrev at hun ikke ville ha noe med noe med mye sukker i

Skrevet

Kjøp sodastream, da kan du lage kullsyrevann med litt tynn saft i.

Anonymkode: 78ac5...145

Skrevet
Rosa Sløyfe skrev (2 minutter siden):

mye sukker i eplejuice og hun skrev at hun ikke ville ha noe med noe med mye sukker i

Da får hun bare spy opp vannet sitt da. Er ihvertfall usunt å ikke drikke.

Folk må slutte å gjøre graviditet så sjukt vanskelig. Drikk og spis det du vil og det du får ned.

Anonymkode: 36d9b...771

Skrevet

Er i mitt tredje svangerskap med hyperemesis. Om det er juice du får i deg så drikk juice. Spiller ingen rolle om det er sunt eller ikke, det er sunnere enn å bli dehydrert.

Anonymkode: 70628...197

Skrevet

Om saft kunne vært noe, så er det mye vann i det, i tillegg til smak, og mange gode som finnes uten sukker.

Anonymkode: d1ed0...624

Skrevet

Hva med å blande 1/3 eplejuice med farris? Evt. saft og farris. Mindre kalorier i alle fall, men likevel friskt og litt salt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...