AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Møtte tilfeldigvis på en gammel flamme på en bar hvor vi begge var med vennene våre. Vi pratet lenge, og jeg trodde vi begge var single, men plutselig kom dama hans… 😐 Vil ikke si at han flørtet akkurat, men vi mimret tilbake til tiden vi hadde mye mer kontakt. Klarer ikke å slutte å tenke på han… La han til på facebook, og han godtok. Vi er 24 år begge to. Skal jeg la det ligge eller er det lov å sende han en melding? Kan også tenkes at han ble enda mer «utilgjengelig» når jeg forstod han var opptatt, og dermed er jeg enda mer interessert, hvis dere skjønner?😅😅 Hvis dere synes jeg burde la det ligge, hvordan kan jeg få meg selv til å slutte å tenke på han? Jeg er ei jente som blir altfor fort betatt, desverre Anonymkode: bb42a...f76
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Du lar det såklart ligge. Du oppfører deg som en dust 18åring. Slutt å tenk på han som en mulighet så går det over Anonymkode: 3d639...291 10 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Hvis det er homewrecker du har lyst til å bli i en alder av 24 så sier jeg lykke til med fremtiden som utstøtt som hu kjerringa ingen liker eller respekterer Anonymkode: 3d639...291 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Tyder på noen skruer løs når du i det hele tatt må spørre om denne problemstillingen Anonymkode: 3d639...291 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er ei jente som blir altfor fort betatt, desverre Det finnes andre for deg da. Legg saken død. Anonymkode: 5f6a1...f39 2
Andro Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis dere synes jeg burde la det ligge, hvordan kan jeg få meg selv til å slutte å tenke på han? Jeg er ei jente som blir altfor fort betatt, desverre Hvor betatt du er har ingen relevans. Han er opptatt, og du må ordne opp i følelsene dine selv. 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Ts her. Forventet virkelig ikke så mye negativitet😳Men forstår det samtidig likevel. Respekterer selvfølgelig at han har kjæreste, og hadde aldri gjort noe med han når han var i forhold, men tenkte kanskje det var lov å vise han en liten oppmerksomhet/interesse. Jeg får som dere sier slutte å tenke på han som en mulighet, og kanskje skjebnen gjør at vi begge er single samtidig en gang senere i livet, hvis det ikke skulle funke mellom de to. 🫣 Kan bruke det som en motivasjon på trening/ eventuelt prøve å tenke at jeg kjenner han ikke lenger og han er sikkert ikke så perfekt som jeg skal ha det til i hodet mitt😂 Anonymkode: bb42a...f76 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Forventet virkelig ikke så mye negativitet😳Men forstår det samtidig likevel. Respekterer selvfølgelig at han har kjæreste, og hadde aldri gjort noe med han når han var i forhold, men tenkte kanskje det var lov å vise han en liten oppmerksomhet/interesse. Jeg får som dere sier slutte å tenke på han som en mulighet, og kanskje skjebnen gjør at vi begge er single samtidig en gang senere i livet, hvis det ikke skulle funke mellom de to. 🫣 Kan bruke det som en motivasjon på trening/ eventuelt prøve å tenke at jeg kjenner han ikke lenger og han er sikkert ikke så perfekt som jeg skal ha det til i hodet mitt😂 Anonymkode: bb42a...f76 Hva forventet du? At ingen her har fornuft og moral og hadde sagt "jaja kjør på du, tenk på deg selv og den falske betattheten din, forvirr han og ødelegg forholdet hans selvom du sier at det mest er jakten som gjør deg gira og dette aldri kommer til å funke i lengden" ? Nei, det ville vært helt fucka. Akuratt som tanken din. "jeg hadde aldri gjort noe med han når han var i forhold" sier du, men å flørte og initiere til mer kontakt når du er interessert i han på den måten er allerede over grensen Anonymkode: 3d639...291 8
billie833111 Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hva forventet du? At ingen her har fornuft og moral og hadde sagt "jaja kjør på du, tenk på deg selv og den falske betattheten din, forvirr han og ødelegg forholdet hans selvom du sier at det mest er jakten som gjør deg gira og dette aldri kommer til å funke i lengden" ? Nei, det ville vært helt fucka. Akuratt som tanken din. "jeg hadde aldri gjort noe med han når han var i forhold" sier du, men å flørte og initiere til mer kontakt når du er interessert i han på den måten er allerede over grensen Anonymkode: 3d639...291 Helt enig i alt dette.
Linya Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Forventet virkelig ikke så mye negativitet😳Men forstår det samtidig likevel. Respekterer selvfølgelig at han har kjæreste, og hadde aldri gjort noe med han når han var i forhold, men tenkte kanskje det var lov å vise han en liten oppmerksomhet/interesse. Jeg får som dere sier slutte å tenke på han som en mulighet, og kanskje skjebnen gjør at vi begge er single samtidig en gang senere i livet, hvis det ikke skulle funke mellom de to. 🫣 Kan bruke det som en motivasjon på trening/ eventuelt prøve å tenke at jeg kjenner han ikke lenger og han er sikkert ikke så perfekt som jeg skal ha det til i hodet mitt😂 Anonymkode: bb42a...f76 Hva hadde du følt om en dame som du tidligere har møtt, sendte en interessemelding til typen din, til tross for at hun vet at han er sammen med deg? Og hvis han hadde svart og vært interessert, hadde du følt deg trygg på å være sammen med en fyr, som viser og har interesse for andre damer, mens han er i et forhold? Samtidig så er jeg litt sånn.. Hva har du å tape? Er de sterke sammen så har ikke den meldingen noe å si, men du har gjort det du kan. Mulig du ødelegger for fremtidig muligheter. Er de svake sammen, så kan den ha en betydning. Det kan jo hende at han liker deg også, og at han ikke er fornøyd i forholdet sitt. Da vil jo det å sende en melding potensielt være til fordel for dere begge. Det er så mange variabler i dette som avgjør om det kan være "riktig" av deg å ta kontakt eller ikke. Men utifra informasjonen vi vet, så er jeg enig i resten her at det ikke er innafor å ta kontakt akkurat nå. Han er garantert ikke så perfekt som du ser for deg. Det utilgjengelige ser ofte veldig spennende og vakkert ut, men som regel så varer jo det bare så lenge det er utilgjengelig. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 Linya skrev (11 minutter siden): Hva hadde du følt om en dame som du tidligere har møtt, sendte en interessemelding til typen din, til tross for at hun vet at han er sammen med deg? Og hvis han hadde svart og vært interessert, hadde du følt deg trygg på å være sammen med en fyr, som viser og har interesse for andre damer, mens han er i et forhold? Samtidig så er jeg litt sånn.. Hva har du å tape? Er de sterke sammen så har ikke den meldingen noe å si, men du har gjort det du kan. Mulig du ødelegger for fremtidig muligheter. Er de svake sammen, så kan den ha en betydning. Det kan jo hende at han liker deg også, og at han ikke er fornøyd i forholdet sitt. Da vil jo det å sende en melding potensielt være til fordel for dere begge. Det er så mange variabler i dette som avgjør om det kan være "riktig" av deg å ta kontakt eller ikke. Men utifra informasjonen vi vet, så er jeg enig i resten her at det ikke er innafor å ta kontakt akkurat nå. Han er garantert ikke så perfekt som du ser for deg. Det utilgjengelige ser ofte veldig spennende og vakkert ut, men som regel så varer jo det bare så lenge det er utilgjengelig. Takk et litt mer hyggelig svar enn fra de over. 👍 Jeg hadde ikke ikke likt at en jente sendte en melding til min kjæreste hvis jeg hadde en, men samtidig hvis forholdet vårt var dårlig fra før av og han var interessert i henne, så hadde jeg visst at han ikke var rett for meg… Jeg kommer til å holde meg unna og se det an. Takk for at dere realitetsorienterer meg, noen ganger trenger man å høre sannheten, selvom en betatt jente kanskje hadde håpet på et annet svar 🙃 - Ts Anonymkode: bb42a...f76 2
Linya Skrevet 15. februar 2023 #12 Skrevet 15. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dere synes jeg burde la det ligge, hvordan kan jeg få meg selv til å slutte å tenke på han? Jeg er ei jente som blir altfor fort betatt, desverre Anonymkode: bb42a...f76 Forsøk å ikke gjøre han til den rosa elefanten som du "ikke skal tenke på, for det er galt". Da kommer du til tenke på han hele tiden og bli gal. Mange av kommentarene her er strenge med deg og drevet av sterk moral. Det folk ofte glemmer, er at følelser og logikk ikke forstår hverandre. Tillat deg selv å føle på det du føler, men du trenger ikke handle på det. Aksepter at det er som det er nå. Legg vekk tankene og impulsene om alt du kan gjøre, som å bare sende den meldingen, eller hva som helst, for å kanskje potensielt "vinne han". Han har blitt en "belønning" og en fantasi i hodet ditt, som du tror at hvis du bare gjør sånn og sånn så vil du kanskje få han. Men han er ikke din premie. Aksepter at situasjonen er som den er, at han er opptatt og har det bra som han har det for nå, og gi slipp. Det ikke er noe for deg å hente der. Pust og gå videre. Så får du se ann hvordan fremtiden utarter seg, men ikke hold fast på det håpet heller, men fortsett å lev ditt liv ❤️ Endret 15. februar 2023 av Linya 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #13 Skrevet 15. februar 2023 Linya skrev (3 timer siden): Forsøk å ikke gjøre han til den rosa elefanten som du "ikke skal tenke på, for det er galt". Da kommer du til tenke på han hele tiden og bli gal. Mange av kommentarene her er strenge med deg og drevet av sterk moral. Det folk ofte glemmer, er at følelser og logikk ikke forstår hverandre. Tillat deg selv å føle på det du føler, men du trenger ikke handle på det. Aksepter at det er som det er nå. Legg vekk tankene og impulsene om alt du kan gjøre, som å bare sende den meldingen, eller hva som helst, for å kanskje potensielt "vinne han". Han har blitt en "belønning" og en fantasi i hodet ditt, som du tror at hvis du bare gjør sånn og sånn så vil du kanskje få han. Men han er ikke din premie. Aksepter at situasjonen er som den er, at han er opptatt og har det bra som han har det for nå, og gi slipp. Det ikke er noe for deg å hente der. Pust og gå videre. Så får du se ann hvordan fremtiden utarter seg, men ikke hold fast på det håpet heller, men fortsett å lev ditt liv ❤️ Skal prøve å styre både impulser og tanker💕 Takk for gode og støttende svar, det ga meg et nytt perspektiv på ting! Det som skjer, det skjer. Men jeg kan ikke lyve, jeg blir lykkelig hvis jeg får høre at han har blitt singel😂 Men kjenner han som sagt ikke lenger, så kan hende at han ikke hadde stått til forventningene når vi hadde blitt kjent. - Ts Anonymkode: bb42a...f76 1
Friluftsmann70 Skrevet 15. februar 2023 #14 Skrevet 15. februar 2023 Det er selvsagt lov å sende han en melding, hva er glat med det? Har vi kun lov å være venner med eget kjønn?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #15 Skrevet 15. februar 2023 Er han utro med deg er han utro mot deg også. Så skulle du hatt sjans er det uansett håpløst Anonymkode: feeb3...ce9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 9 hours ago, Friluftsmann70 said: Det er selvsagt lov å sende han en melding, hva er glat med det? Har vi kun lov å være venner med eget kjønn? Å sende en melding til han vil jo ikke ha rot i en intensjon om å bli venner. Hennes intensjon er å få ham nysgjerrig og interessert i henne. Dét er jo ikke noe man gjør hvis man har respekt for seg selv og for andre. Jeg tror TS vil føle seg langt bedre med seg selv hvis hun står sterkt i sine verdier her, og heller tar tiden til hjelp. Enten blir han singel etterhvert, og hun kan da vise sin interesse, ellers møter hun noen andre før eller siden som hun blir mer nysgjerrig på. Hvis hun hadde valgt å sende melding, og han mot formodning ble nysgjerrig og til og med flørtende, mens han fremdeles er sammen med kjæresten sin, så risikerer det jo raskt at utroskap kan skje. Og når et forhold starter med utroskap, så er det over 80% sannsynlig (jeg kan gjerne søke opp de studiene som viser dette, det er flere av dem) at utroskap kommer til å skje i det forholdet også. Og TS vil alltid ha en litt vond følelse av "hva om andre jenter skriver til han mens vi er sammen og han flørter tilbake" fordi hun vet jo da at han er tilbøyelig til å gjøre det, isåfall. Anonymkode: e8af4...62d 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å sende en melding til han vil jo ikke ha rot i en intensjon om å bli venner. Hennes intensjon er å få ham nysgjerrig og interessert i henne. Dét er jo ikke noe man gjør hvis man har respekt for seg selv og for andre. Jeg tror TS vil føle seg langt bedre med seg selv hvis hun står sterkt i sine verdier her, og heller tar tiden til hjelp. Enten blir han singel etterhvert, og hun kan da vise sin interesse, ellers møter hun noen andre før eller siden som hun blir mer nysgjerrig på. Hvis hun hadde valgt å sende melding, og han mot formodning ble nysgjerrig og til og med flørtende, mens han fremdeles er sammen med kjæresten sin, så risikerer det jo raskt at utroskap kan skje. Og når et forhold starter med utroskap, så er det over 80% sannsynlig (jeg kan gjerne søke opp de studiene som viser dette, det er flere av dem) at utroskap kommer til å skje i det forholdet også. Og TS vil alltid ha en litt vond følelse av "hva om andre jenter skriver til han mens vi er sammen og han flørter tilbake" fordi hun vet jo da at han er tilbøyelig til å gjøre det, isåfall. Anonymkode: e8af4...62d Mange gode poeng i svaret ditt, tar med meg det videre! 😊 Setter mye større pris på et ordentlig svar slik som du ga her, istedefor å bli kalt dust, homewrecker og at jeg har skruer løs, kun fordi jeg er nysgjerrig på en gutt😅 Jeg kan si meg enig i at jeg hadde vært dust om jeg hadde kastet meg over han mens han var i et forhold, men jeg har ikke gjort noen ting annet enn å spørre om råd fra noen med mer erfaring enn meg. - Ts. Anonymkode: bb42a...f76
AprilLudgate Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 13.19): Ts her. Forventet virkelig ikke så mye negativitet😳Men forstår det samtidig likevel. Respekterer selvfølgelig at han har kjæreste, og hadde aldri gjort noe med han når han var i forhold, men tenkte kanskje det var lov å vise han en liten oppmerksomhet/interesse. Jeg får som dere sier slutte å tenke på han som en mulighet, og kanskje skjebnen gjør at vi begge er single samtidig en gang senere i livet, hvis det ikke skulle funke mellom de to. 🫣 Kan bruke det som en motivasjon på trening/ eventuelt prøve å tenke at jeg kjenner han ikke lenger og han er sikkert ikke så perfekt som jeg skal ha det til i hodet mitt😂 Anonymkode: bb42a...f76 Hallo. Nei.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 AprilLudgate skrev (7 minutter siden): Hallo. Nei. ? - ts Anonymkode: bb42a...f76
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 Er i samme sitvasjon, men jeg valgte å snakke med han og han flørta tilbake, han sa til meg at de ikke var sammen lenger da jeg spurte «hadde du ikke kjæreste?» siden han begynte å flørte noe sykt, etterhvert skrev jeg «så vi er sammen?» så sa han jaa penaa, og ei uke senere finner jeg ut at de egt ikke har slått opp og at han løy til meg, til henne sa han at jeg og han ikke var sammen og til meg sier han at han ikke er sammen med henne, jeg blokka han uansett fordi han er en tulling, og nå er de sammen selvom jenta ba om bevis og fikk det, hun sa at han hadde vært utro mot henne flere ganger og at dette ikke er første gangen. Anonymkode: 3490b...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå