Gå til innhold

Er det å vise legger i begravelse a no go selv om det er 30 plussgrader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det å vise legger i begravelse a no go selv om det er 30 plussgrader? Bør det være kjole med strømpebukse eller bukse selv om det er kokvarmt?

Anonymkode: 7560a...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida.

Anonymkode: 3e0ed...893

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida.

Anonymkode: 3e0ed...893

Ok, jeg var helt sikker på at jeg har lest og hørt det 😅 Begravelser i seg selv er tøft nok, om ikke en skal svette ihjel i tillegg.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 11.21):

Ok, jeg var helt sikker på at jeg har lest og hørt det 😅 Begravelser i seg selv er tøft nok, om ikke en skal svette ihjel i tillegg.

En kan jo eventuelt ha en lang kjole eller skjørt

Anonymkode: 1d064...ef7

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er 30 grader der du er nå, er du ikke i Norge, og bør forholde deg til lokale skikker. Afghanistan, for eksempel, der bør du ikke gå med bare legger. Eller hvite sokker. 

Anonymkode: a9a43...449

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hør med lokalbefolkningen.

Anonymkode: 6e8e4...50b

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det er 30 grader der du er nå, er du ikke i Norge, og bør forholde deg til lokale skikker. Afghanistan, for eksempel, der bør du ikke gå med bare legger. Eller hvite sokker. 

Hvorfor ikke hvite sokker?

Anonymkode: e5154...6c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er i Norge. Jeg bare kom til å tenke på det og ble nysgjerrig. Har kikket på lange svarte basiskjoler i det siste fordi jeg har tenkt at det er et praktisk plagg i flere ulike anledninger, men aner ikke om det kunne gjort seg i begravelse, det var vel sånn den tanken oppsto.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...