Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes synd på de som prøver å komme i kontakt med NAV. Uansett hva det måtte gjelde så er det umulig å komme til på tlf. kjapt og greit. Ingen respons på tlf. og hvor sende mail var kronglete å finne ut av synes jeg. La merke til ved å gå inn på hjemmesidene deres at drop in var fra kl 11-13. Det et snaut m/tid. De bør gjøre noe med systemene sine, makan til rigid opplegg! Er ikke i systemet deres heldigvis.

Hadde behov for å få ut litt frustrasjon😝

Endret av Rødstrupa
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alt for vanskelig! 
 

Du kan logge inn på dine mine sider og sende melding der dersom du ikke ønsker å sitte i telefonkø ett kvarters tid😬

Anonymkode: 2d30b...653

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er alt for vanskelig! 
 

Du kan logge inn på dine mine sider og sende melding der dersom du ikke ønsker å sitte i telefonkø ett kvarters tid😬

Anonymkode: 2d30b...653

Prøvde det men melding ble ikke sendt. Trykket og trykket, ingenting skjedde.

Skrevet

Mail fungerer ikke. Du kan sende inn en melding på din side. Om du er registrert hos nav så er det lettest å ta kontakt i aktivitetsplanen. 

Anonymkode: 5d6ee...69b

  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes egentlig ikke at det er særlig vanskelig. Jeg sender melding til veileder eller Nav generelt gjennom meldingssystemet deres og da får jeg alltid svar. 

Å ringe eller sende mail (kan man i det hele tatt sende mail som bruker?) er meningsløst om du ikke har generelle spørsmål som de kan sjekke opp der og da. 

De eneste gangene jeg har opplevd å ikke få svar var da jeg hadde en håpløs veileder, men synes egentlig at det er enklere å få tak i veileder nå som man kan sende melding og slipper å ringe for å få høre at veileder er opptatt. Nå kan de svare når de har tid til det. 

Anonymkode: 06c8f...cdf

Nemlig, har et generelt spørsmål.(Er ikke under NAV) Ville forhøre meg litt, men det er vanskelig  å få noen å snakke med der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mail fungerer ikke. Du kan sende inn en melding på din side. Om du er registrert hos nav så er det lettest å ta kontakt i aktivitetsplanen. 

Anonymkode: 5d6ee...69b

Jeg er ikke registrert der.

Skrevet

Er så glad jeg kom meg ut a NAVsystemet. 0 kr inntekt men får det til å gå rundt da jeg er småkriminell og hustler dagen lang.

Anonymkode: 1f282...8d5

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er så glad jeg kom meg ut a NAVsystemet. 0 kr inntekt men får det til å gå rundt da jeg er småkriminell og hustler dagen lang.

Anonymkode: 1f282...8d5

Det hørtes jo ut til å være en fiffig metode….

  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Rødstrupa skrev (9 timer siden):

Synes synd på de som prøver å komme i kontakt med NAV. Uansett hva det måtte gjelde så er det umulig å komme til på tlf. kjapt og greit. Ingen respons på tlf. og hvor sende mail var litt kronglete å finne ut av synes jeg. De bør gjøre noe med systemene sine, makan til regid opplegg! Er ikke i systemet deres heldigvis.

Hadde behov for å få ut litt frustrasjon😝

 

Endret av Rødstrupa
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er så glad jeg kom meg ut a NAVsystemet. 0 kr inntekt men får det til å gå rundt da jeg er småkriminell og hustler dagen lang.

Anonymkode: 1f282...8d5

Hallik , dealer ? Hvordan tjener du penger ?  Jeg interessert . 

Anonymkode: 7cf76...44b

Skrevet (endret)

At NaV er så vanskelig å få tak er en skam. De burde åpne lokalkontorene for drop inn igjen. Du må være super resurssterk samt tålmodig  hvis du skal klare deg i Nav systemet og det er bare helt feil. 

Endret av FruR
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (7 timer siden):

At NaV er så vanskelig å få tak er en skam. De burde åpne lokalkontorene for drop inn igjen. Du må være super resurssterk samt tålmodig  hvis du skal klare deg i Nav systemet og det er bare helt feil. 

Det hjelper egentlig lite og behovet er ikke der. De som er brukere av lokalkontorene (som er åpne 1-5 dager i uken) har en aktivitetsplan som de kan skrive til veileder i. Da er det ikke behov for å stå i kø i evigheter på telefonen. 

Vi holder oppe en dag i uken og det kommer kanskje 5-10 stk innom. Og de aller fleste spørsmålene er om ting vi ikke kan svare på, for det er mer generelle ting som pensjon, foreldrepenger ol. Da må man ringe kontaktsenteret uansett for sånne spørsmål. Eller de har gått feil og skal til servicesenteret til kommunen. Og sånn er det i veldig mange kommuner. Det er nok mer vanskelig for de som ikke er brukere av lokalkontoret og må ringe kontaktsenteret. Men ressursene til Nav er politisk bestemt. Vi blir stadig nedbemannet, men får ikke mindre å gjøre og da blir det sånn.

Anonymkode: 5d6ee...69b

  • Nyttig 4
Skrevet

Når jeg har prøvd å ta kontakt med NAV, både i jobb- og privatsammenheng, så har jeg opplevd at de tilbyr tilbakering. De gangene jeg har benyttet meg av det, er jeg blitt oppringt samme dag.

Jeg har alltid vært fornøyd med den hjelo og veiledning jeg har fått, det er mange dyktige og serviceinnstilte mennesker som jobber i NAV!

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det funker greit, jeg. Logger inn, sender melding, (heter Skriv til oss, tror jeg) får svar i løpet av to døgn. 

Selve svaret er ikke alltid så konsist, men det er jo en annen sak.

Skrevet
Brunhilde skrev (23 minutter siden):

Når jeg har prøvd å ta kontakt med NAV, både i jobb- og privatsammenheng, så har jeg opplevd at de tilbyr tilbakering. De gangene jeg har benyttet meg av det, er jeg blitt oppringt samme dag.

Jeg har alltid vært fornøyd med den hjelo og veiledning jeg har fått, det er mange dyktige og serviceinnstilte mennesker som jobber i NAV!

Jeg har ikke kritisert hjelp/veiledning fra etaten. Jeg har uttrykket min misnøye med å komme i kontakt med NAV. Det er tidkrevende.

Skrevet
Hedda-78 skrev (20 minutter siden):

Jeg synes det funker greit, jeg. Logger inn, sender melding, (heter Skriv til oss, tror jeg) får svar i løpet av to døgn. 

Selve svaret er ikke alltid så konsist, men det er jo en annen sak.

Takk, nå fant jeg ut av det.

  • Liker 1
Skrevet

NAV kan kontaktes på flere måter.

 

Du finner oversikt over alle måtene du kan kontakte NAV på her:

https://www.nav.no/kontaktoss

Anonymkode: 5e730...a48

  • Liker 2
Skrevet
Rødstrupa skrev (37 minutter siden):

Takk, nå fant jeg ut av det.

Det var ikke så vanskelig likevel :)

Anonymkode: bd3be...7c6

  • Liker 3
Skrevet

Jeg ringte NAVI i dag. Kom til telefonsvarer som sa at det var stor pågang og så ble oppringningen brutt.

Anonymkode: bad8e...b1c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg ringte NAVI i dag. Kom til telefonsvarer som sa at det var stor pågang og så ble oppringningen brutt.

Anonymkode: bad8e...b1c

Prøvde en time i morges fra kl 9-10. kom ikke gjennom. Fikk god info av en her inne om hvor man sender mail  istedenfor.😃

Til orientering: Tar ca 1 uke til man kan forvente tilbakemelding.

Endret av Rødstrupa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...