AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #21 Del Skrevet 15. februar 2023 Lege som vurderer å bytte beite. Jeg er fortsatt ung og ser ikke lenger for meg et helt arbeidsliv i helsevesenet eller i legeyrket dessverre. Vurderer Indøk eller siv.ing på NTNU. Anonymkode: e30f3...d5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #22 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg vil videreutdanne meg eller ta master. Har lyst til å jobbe i NAV. Noen tips til hvilken videreutdanning eller master jeg bør velge..? Noe nettstudier? Anonymkode: ac334...513 Kanskje master i Sosialt arbeid? Anonymkode: 15b90...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordic99 Skrevet 15. februar 2023 #23 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Lege som vurderer å bytte beite. Jeg er fortsatt ung og ser ikke lenger for meg et helt arbeidsliv i helsevesenet eller i legeyrket dessverre. Vurderer Indøk eller siv.ing på NTNU. Anonymkode: e30f3...d5f Hva har du lyst til å jobbe med? Nå vet ikke jeg med 100% treffsikkerhet, men hørt at medisin er veldig mye ''selvstudie'' som vil si at du leser ofte til eksamen bare, siv.ing har du mye vurdering og ofte. Så du får litt annen hverdag, samt får du mulighet til å bygge en ''karriere'', ikke bare bli ''lege''. Går du for INDØK blir du mest sannsynlig en konsulent, er iallfall det majoriteten blir. Samt er det stort karakterjag der, mennesker som er glad i ledelse, økonomi og status ender ofte opp der, sultne på toppstillinger, og det er innstilligen til veldig mange også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #24 Del Skrevet 16. februar 2023 Har søkt psykologi profesjon! Krysser fingrene for at det ENDELIG går🤞 Tvi tvi til alle som søker! Anonymkode: 446ca...326 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ea08 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har søkt psykologi profesjon! Krysser fingrene for at det ENDELIG går🤞 Tvi tvi til alle som søker! Anonymkode: 446ca...326 jeg skal krysse fingrene for deg 🤞😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #26 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 13.11): Har søkt psykologi profesjon! Krysser fingrene for at det ENDELIG går🤞 Tvi tvi til alle som søker! Anonymkode: 446ca...326 Hvilket universitet? Og hvor mange poeng sikter du deg inn på? Er ganske sikker på at jeg kommer inn nå til høsten, trenger bare å forbedre en karakter til. Det er så spennende!! Anonymkode: b2a19...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #27 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket universitet? Og hvor mange poeng sikter du deg inn på? Er ganske sikker på at jeg kommer inn nå til høsten, trenger bare å forbedre en karakter til. Det er så spennende!! Anonymkode: b2a19...0c2 Søker alle stedene faktisk, og så får vi se hva det blir til🤞 Hva med deg, søker du bare et sted? Anonymkode: 446ca...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #28 Del Skrevet 17. februar 2023 Har søkt på videreutdanning i barnesykepleie, intensiv og anestesi. Vil egentlig ingenting. Vil ikke være sykepleier mer.. Jeg søker vel i håp om at jeg skal oppdage en retning innenfor sykepleie som jeg elsker, men tviler sterkt🙈 Anonymkode: a6170...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #29 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Søker alle stedene faktisk, og så får vi se hva det blir til🤞 Hva med deg, søker du bare et sted? Anonymkode: 446ca...326 Søker også overalt, men det er mest for å vite poengsummen. Jeg skal inn her jeg bor nå, er ikke villig til å flytte på meg ☺️ Kommer du til å flytte om du kommer inn i Tromsø f.eks.? Anonymkode: b2a19...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #30 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Søker også overalt, men det er mest for å vite poengsummen. Jeg skal inn her jeg bor nå, er ikke villig til å flytte på meg ☺️ Kommer du til å flytte om du kommer inn i Tromsø f.eks.? Anonymkode: b2a19...0c2 Hva søker du? Anonymkode: 1b92d...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #31 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har søkt på videreutdanning i barnesykepleie, intensiv og anestesi. Vil egentlig ingenting. Vil ikke være sykepleier mer.. Jeg søker vel i håp om at jeg skal oppdage en retning innenfor sykepleie som jeg elsker, men tviler sterkt🙈 Anonymkode: a6170...12a Hvorfor ikke ta en annen bachelor da, er jo nesten samme lengde? 1 år ekstra har ikke å si mye i lengden. Anonymkode: 1b92d...7d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #32 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Søker også overalt, men det er mest for å vite poengsummen. Jeg skal inn her jeg bor nå, er ikke villig til å flytte på meg ☺️ Kommer du til å flytte om du kommer inn i Tromsø f.eks.? Anonymkode: b2a19...0c2 Jeg tenker at jeg ihvertfall vil holde muligheten åpen, og at det kan gå an å flytte på seg hvis det er det som må til for å oppnå studieplass - og så ønsker jeg nok helst å komme inn på et av de stedene jeg har øverst på lista🤞 Anonymkode: 446ca...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #33 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har søkt på videreutdanning i barnesykepleie, intensiv og anestesi. Vil egentlig ingenting. Vil ikke være sykepleier mer.. Jeg søker vel i håp om at jeg skal oppdage en retning innenfor sykepleie som jeg elsker, men tviler sterkt🙈 Anonymkode: a6170...12a Hvorfor ikke helsesykepleier? Sikkert en roligere dag. Anonymkode: 1b922...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #34 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva søker du? Anonymkode: 1b92d...7d8 Profesjonsstudiet i psykologi. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at jeg ihvertfall vil holde muligheten åpen, og at det kan gå an å flytte på seg hvis det er det som må til for å oppnå studieplass - og så ønsker jeg nok helst å komme inn på et av de stedene jeg har øverst på lista🤞 Anonymkode: 446ca...326 Skjønner! Krysser virkelig fingrene for at det går veien for oss til høsten! Jeg skal i hvert fall ligge godt over poenggrensa fra i fjor om jeg får forbedret den siste karakteren jeg hadde tenkt. Jeg er så lei av privatistlivet nå. Anonymkode: b2a19...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitch92 Skrevet 18. februar 2023 #35 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har søkt på videreutdanning i barnesykepleie, intensiv og anestesi. Vil egentlig ingenting. Vil ikke være sykepleier mer.. Jeg søker vel i håp om at jeg skal oppdage en retning innenfor sykepleie som jeg elsker, men tviler sterkt🙈 Anonymkode: a6170...12a Anestesi er nok litt roligere på et vis da man bare har en pasient om gangen. Barnesykepleie og intensivsykepleiere har dog en slitsom arbeidshverdag. Kanskje operasjonssykepleier eller helsesykepleier er noe for deg om du vil bort fra turnus, eller ha noe litt annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #36 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Profesjonsstudiet i psykologi. Skjønner! Krysser virkelig fingrene for at det går veien for oss til høsten! Jeg skal i hvert fall ligge godt over poenggrensa fra i fjor om jeg får forbedret den siste karakteren jeg hadde tenkt. Jeg er så lei av privatistlivet nå. Anonymkode: b2a19...0c2 Ja, jeg krysser fingrene for oss begge! Jeg er også utrolig lei av privatistlivet, så det MÅ gå veien i år🙏 Anonymkode: 446ca...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 21. februar 2023 #37 Del Skrevet 21. februar 2023 Du kan vel legge inn både bachelor studier OG master studier i samme opptak? Altså maks 10, fordi etter søknadsfristen kan du fortsatt omprioritere dersom du skulle ombestemme deg. Lurer på om man kan gjøre det helt frem til 1. juli. Hadde jeg også vært usikker, hadde jeg lagt inn de master-studiene jeg kan og vil, i tillegg til nye bachelorer jeg synes virker interessant. Eksempelvis 5/5 om det er åpent for så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #38 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymousBruker skrev (1 time siden): Du kan vel legge inn både bachelor studier OG master studier i samme opptak? Altså maks 10, fordi etter søknadsfristen kan du fortsatt omprioritere dersom du skulle ombestemme deg. Lurer på om man kan gjøre det helt frem til 1. juli. Hadde jeg også vært usikker, hadde jeg lagt inn de master-studiene jeg kan og vil, i tillegg til nye bachelorer jeg synes virker interessant. Eksempelvis 5/5 om det er åpent for så mange. Opptak til 2-årig master er lokale opptak, så du kan ikke legge de inn i samordna opptak. Anonymkode: 55aa2...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ea08 Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #39 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymousBruker skrev (1 time siden): Du kan vel legge inn både bachelor studier OG master studier i samme opptak? Altså maks 10, fordi etter søknadsfristen kan du fortsatt omprioritere dersom du skulle ombestemme deg. Lurer på om man kan gjøre det helt frem til 1. juli. Hadde jeg også vært usikker, hadde jeg lagt inn de master-studiene jeg kan og vil, i tillegg til nye bachelorer jeg synes virker interessant. Eksempelvis 5/5 om det er åpent for så mange. Jeg har lagt inn søknad på alle studier jeg virrer mellom 😊 både gjennom samordna og gjennom lokale opptak 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #40 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymousBruker skrev (1 time siden): Du kan vel legge inn både bachelor studier OG master studier i samme opptak? Altså maks 10, fordi etter søknadsfristen kan du fortsatt omprioritere dersom du skulle ombestemme deg. Lurer på om man kan gjøre det helt frem til 1. juli. Hadde jeg også vært usikker, hadde jeg lagt inn de master-studiene jeg kan og vil, i tillegg til nye bachelorer jeg synes virker interessant. Eksempelvis 5/5 om det er åpent for så mange. Så lenge det ikke er profesjonsstudier, så er det lokalt opptak når man søker master. Anonymkode: 1b2a0...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå