AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Har ellers lite energi, men til akkurat dette har jeg energi da det gir meg mye. Er dette vanlig? Ref. Andre tråder om antall ganger man har sex. Føler mange unnskylder det å ikke ha sex med at man er sliten eller har små barn? Sex er da ikke så krevende? Synes det er mer slit å ta oppvasken.. Anonymkode: 3032e...245
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Jeg er ikke gravid, men er en veldig sliten småbarnsmor, som har veldig lite overskudd, men jeg også orker sex flere ganger i uka. Dette har jo å gjøre med at man har høy lyst og får mye glede av sexen. Jeg blir ekstremt frustrert hvis jeg ikke har sex jevnlig. Å onanere er ikke det samme. Det betyr ikke at jeg er noe mindre sliten enn andre slitne småbarnsmødre som ikke orker sex, jeg får bare rett og slett mer utav det enn dem. Noen må ha mye oppvarting og alt må ligge til rette for at de skal tenne, mens jeg tenner veldig fort og blir automatisk kåt med korte mellomrom. Det er bare å kose seg og nyte at man har det slik.😊 Anonymkode: 9732d...371 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir ekstremt frustrert hvis jeg ikke har sex jevnlig. Hvor ofte er egentlig "jevnlig"? Anonymkode: 00674...ae7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor ofte er egentlig "jevnlig"? Anonymkode: 00674...ae7 Minst to ganger i uka. Anonymkode: 9732d...371
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 Den perioden vi har hatt mest sex har vært som gravid med nr 3 og imens vi hadde 3 barn under 5 år😊 Nå har vi fått nr 4 og tror ikke det blir nå mindre når renselsen er over. Anonymkode: 3a3cf...ab1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor ofte er egentlig "jevnlig"? Anonymkode: 00674...ae7 «Jevnlig» er jo veldig varierende. For oss er det minst 3 ganger i uka, for en venninne av meg er det 1 gang i uke. Anonymkode: 3a3cf...ab1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): «Jevnlig» er jo veldig varierende. For oss er det minst 3 ganger i uka, for en venninne av meg er det 1 gang i uke. Anonymkode: 3a3cf...ab1 Enig med deg. Ordet "jevnlig" har egentlig ingenting med hyppighet å gjøre. Ordet betyr egentlig bare at det er ca like lenge mellom hver gang. Jeg skifter sokker jevnlig (24 timer mellom hvert skifte). Jeg vasker badet jevnlig (1 uke mellom hver gang). Jeg går til tannlegen jevnlig (12 mnd mellom hver gang) Vi har ikke sex jevnlig. Det kan gå alt fra et par timer til et par uker i mellom. Anonymkode: 63250...50a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå