Gå til innhold

Latterlig mange tråder her om utseende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av typen; "jeg trener ti ganger i uka, likevel får jeg ikke dame." "Damer vil kun ha høye menn" og "Menn vil bare ha damer med store pupper". Ærlig talt! Alle VET vi alle har ulik smak og ulike preferanser på ALT ved en potensiell partner! Og selv om du i egne øyne har alt og er tilnærmet perfekt, er du ikke nødvendigvis det i alle andres øyne. Superfint for deg at du digger å trene og se ut som en bodybuilder og har en livsstil som passer deg, for meg ser du ut som en menneskelig gorilla og det hjelper heller ikke, i mine øyne, at du kun er veltrent hvis du ikke også har et pent ansikt, har sjarmerende og sexy utstråling og ikke minst har en personlighet jeg digger. Dessuten, en som leveri et strengt kostholdsregime, er opptatt med å trene store deler av fritiden og som også kan begynne å bry seg med mine vaner, er ikke noe for meg. Men det finnes garantert andre kvinner som liker alt dette. For å ta et lite eksempel. 

Sånne generaliseringer om at alle kvinner liker ditt og alle menn liker datt er så idiotisk!

Anonymkode: 9f89e...696

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Høyde og muskler er så utrolig lite interessant ved en mann😅

Hjelper ikke om mannen er en «supermodell» med statusjobb og mye penger om ikke personligheten, sjarmen, humoren og intellektet er på plass. Uten disse tingene spiller utseende/ytre faktorer svært liten rolle.

Anonymkode: 7a3f6...fd6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker som om 98 prosent av bruket her er usikre på seg selv og har lav selvtillit.

Anonymkode: 68d65...789

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Jeg landet meg kone selv som lav mann😅 hun er til og med 2cm høyere enn meg

Skrevet

Jeg tror Kvinneguidens forum er noe av det sykeste man leser om sånne ting generelt. Tror det man finner her er gjerne ytterpunkter i alle retninger egentlig. 

Anonymkode: b89fc...a53

• Hjerte 1
Skrevet

Det er viktig å være opptatt av helse og ta vare på den , men heller en mann med litt pappakropp, enn en som må trene hver dag for å se ut som en gorilla. 
Kroppsfokuset her inne gjenspeiler det man ser ellers i samfunnet dessverre🤨

Anonymkode: 7e479...cf1

• Liker 1
Skrevet

Poenget mitt var ikke å angripe de som trener mye eller å dra kroppsfokusdebatten, men å poengtere at man må slutte å generalisere og si at alle menn liker kvinner som er sånn eller "alle kvinner liker menn som er høye". Ikke engang jeg og mine tre nærmeste venninner har lik smak og like preferanser når det kommer til menn. Heldigvis!

Anonymkode: 9f89e...696

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan takke insta/tiktok og tinder for det 🥲

Anonymkode: df166...4b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...