AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Del Skrevet 15. februar 2023 Hei dere erfarne testere. Er gravid i uke 6 og det ble kun funnet en tom fostersekk da jeg var 6+1. Onsdag forrige uke fikk jeg 3+ på clearblue og har lest at hcg må være lik eller over 2953(?) for å få 3+. Hcgprøven tatt på fredag, to dager etter, viser et hcg nivå på 1900. Tok ny blodprøve på mandag og venter på resultat av denne. Føler meg ganske sikker på at hcg synker nå. Flere med lignende erfaringer? Hatt hcg under 2953 og likevel fått 3+? Anonymkode: 9b000...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 15. februar 2023 #2 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg er litt usikker på hcg da jeg fikk 3+, men det var nok et sted over 2500. Hvis du tok blodprøve på mandag, bør resultatet være klar allerede. Hvis du var hos eller prøven ble sent til Fürst for analyse, kan du også sjekke på nettet. Jeg fikk en gang 1-2 uker på en torsdag kveld og så blodprøve som ble tatt på tirsdag uken etter (dvs. 4 dager senere) viste 13. Altså: ikke 113, ikke 31, ikke 130, men 13. Jeg ble helt knust fordi jeg bare visste at dette går ikke veien, men hcg steg og ved 7 uker var på 4200 da jeg fikk konstatert MA. Og det var da det begynte å synke. Krysser fingrene for deg 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Del Skrevet 15. februar 2023 CatMom82 skrev (4 minutter siden): Jeg er litt usikker på hcg da jeg fikk 3+, men det var nok et sted over 2500. Hvis du tok blodprøve på mandag, bør resultatet være klar allerede. Hvis du var hos eller prøven ble sent til Fürst for analyse, kan du også sjekke på nettet. Jeg fikk en gang 1-2 uker på en torsdag kveld og så blodprøve som ble tatt på tirsdag uken etter (dvs. 4 dager senere) viste 13. Altså: ikke 113, ikke 31, ikke 130, men 13. Jeg ble helt knust fordi jeg bare visste at dette går ikke veien, men hcg steg og ved 7 uker var på 4200 da jeg fikk konstatert MA. Og det var da det begynte å synke. Krysser fingrene for deg 💕 Takk for at du deler din opplevelse. Blodprøven ble sendt til fürst, men resultatene er ikke klare enda. Eller bare ikke tilgjengelig for meg. Får ikke lov å se resultatene av prøven som ble tatt på fredagen (står fremdeles «under arbeid») men fastlegen sendte resultatene på sms til meg i går kveld. Jeg er utsatt for å bli gravid utenfor livmor, så blir egentlig litt glad dersom hcg synker. Da det tyder på at kroppen fikser opp selv. Anonymkode: 9b000...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 15. februar 2023 #4 Del Skrevet 15. februar 2023 Det er mulig de tok også andre prøver som tar litt lengre å analysere, derfor står det "under arbeid". Men legen har fått de resultatene som er klare. Kjipt at du ikke får tak i resultatene, har vært i samme situasjon selv og hver eneste time føltes som en evighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Del Skrevet 15. februar 2023 CatMom82 skrev (2 minutter siden): Det er mulig de tok også andre prøver som tar litt lengre å analysere, derfor står det "under arbeid". Men legen har fått de resultatene som er klare. Kjipt at du ikke får tak i resultatene, har vært i samme situasjon selv og hver eneste time føltes som en evighet. Ja, ventetiden er svært vanskelig. Vil bare vite hva som skjer og gå videre med livet og starte prøvingen på nytt. Anonymkode: 9b000...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Del Skrevet 15. februar 2023 Hcg var på 1900 fredag 10. feb og hadde samme verdi 13.feb. Prøve tatt 14.feb hadde hcg på 1800. Da går hcg ned som jeg trodde. Anonymkode: 9b000...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daaz Skrevet 15. februar 2023 #7 Del Skrevet 15. februar 2023 Noen som vet når man begynner å blø? Jeg blør ikke og har ingen smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Del Skrevet 15. februar 2023 3 minutter siden, Daaz said: Noen som vet når man begynner å blø? Jeg blør ikke og har ingen smerter. Kan ta flere uker. Sist gang jeg hadde MA, hadde utviklingen stoppet rundt 5+2, MA ble konstatert 7+4. Hadde ingen smerter, kramper, blødning. Følte meg helt fantastisk bra faktisk før jeg fikk den triste beskjeden på UL. Anonymkode: c067f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daaz Skrevet 15. februar 2023 #9 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ta flere uker. Sist gang jeg hadde MA, hadde utviklingen stoppet rundt 5+2, MA ble konstatert 7+4. Hadde ingen smerter, kramper, blødning. Følte meg helt fantastisk bra faktisk før jeg fikk den triste beskjeden på UL. Anonymkode: c067f...084 Måtte du få hjelp til å få blødning? Medikamenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daaz Skrevet 15. februar 2023 #10 Del Skrevet 15. februar 2023 Trodde det var vanlig å blø først og så synker hcg. Her har det sunket uten blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Del Skrevet 15. februar 2023 3 minutter siden, Daaz said: Trodde det var vanlig å blø først og så synker hcg. Her har det sunket uten blødning. Jeg fikk utskrapning. Anonymkode: c067f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 21. februar 2023 #12 Del Skrevet 21. februar 2023 Daaz skrev (På 15.2.2023 den 15.23): Trodde det var vanlig å blø først og så synker hcg. Her har det sunket uten blødning. Man trenger ikke blø for at hcg skal synke. Hcg starter som oftest å synke når kroppen oppfatter at det ikke er liv/utvikling. Men kan fremdeles bruke dager/ uker på å støte det fra seg sånn at man begynner å blø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå