AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Det har blitt tidvis dyrt å opprettholde gamle vaner som det å dusje daglig, et bad blir ikke aktuelt. Jeg har gått mer over til Klutvask. Nå lurer jeg egentlig på hvor ofte man må vaske seg. Selvfølgelig når det lukter vondt. Men når det ikke lukter, hvor ofte må man vaske underlivet uten at det blir skadelig. Det står daglig vask alle steder, men stemmer egentlig dette? Man kan få infeksjon pga bakterier leser jeg men samtidig står det at for hyppig vask er skadelig for underlivet… Jeg skifter undertøy og klær daglig. Anonymkode: 113a9...21f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 Kan du ikke såpe deg inn i dusjen med vannet av? Da bruker du sikkert varmtvann for noen få øre. Anonymkode: 25c8c...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Nå er jeg sikkert «ekkel» og «skitten», men jeg vasker ikke underlivet og armhulene hver dag (med mindre det er sommer, svetter jo som en gris på varme dager 😮💨). Vi deler varmtvannstank med enda en boenhet, i tillegg til at vi ikke har oppvaskmaskin, så dusjing blir fordelt - maks en voksen og ett barn per dag. Men nå vasker jeg bare underlivet når jeg dusjer, så 3 ganger i uka. Har ikke noen problemer nedentil. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 85581...987 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Jeg har gått opp til en uke i strekk uten å vaske meg titt og ofte på heia, går helt greit det. Lukter nok ikke særlig godt da men🙈 har aldri hatt problemer med infeksjoner eller lignende. Anonymkode: 5c1e4...170
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Jeg dusjer 2 ganger i uka, men bruker deodorant og våtservietter hver dag. Anonymkode: a2e95...f58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå