Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på privat visning både torsdag og mandag. Boligen har ligget ute i snart 1 år. Ingen andre interessenter så vidt jeg vet. Ønsker å kjøpe boligen til ca 400 000 under prisantydning. Usikker på om jeg skal legge inn budet nå eller vente noen dager til? Vil øke sjansen for å få den til en god pris ☺️ 

Anonymkode: d2a6d...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville drøyd. Som regel ringer meglere og maser og du kan feks fortelle du liker det men er veldig usikker for det er en annen bolig du ser på også som du liker. Som regel vil de spørre hvilken så greit å være forberedt på det😅 

Anonymkode: e9cc8...9f7

Skrevet

Har tenkt litt på det der, og til og med meldt meg på en visning med samme megler 😅 men er litt redd for at det fører til at boligen får oppsatt en ny visning.... og at det da kommer nye interessenter. Men tror jeg tar sjansen ☺️

Anonymkode: d2a6d...f95

Skrevet

Legg inn bud fredag 1800 med en halvtime eller times frist. Da er folk opptatt, og sjansen for at det kommer flere bud er lavt.

Anonymkode: ad63a...4f9

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også legge inn et lukket bud. Det er litt sett ned på av enkelte, men jeg gjorde det når jeg kjøpte nyeste bolig. Fant tips om det her: https://meglervalg.no/lukkede-bud/

Anonymkode: f09fc...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...