AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #1 Skrevet 15. februar 2023 Vi er et par i 20 årene som "kun" har sex 1-8 ganger i måneden. Jeg sliter med migrene og det er ofte jeg ikke kan. Samboeren min er ikke veldig avhengig av å ha mer sex, og sier at han synes det er mer enn bra nok. Vi har også en baby. Men føler alle våre venner er som kaniner å har seg flere ganger daglig. Vi har aldri hatt det behovet. Har også veldig enkel "pusesex", og det går fint for oss egentlig...Jeg kunne noen gang tenkt meg litt annerledes sex, men dette er alt jeg vet om, og vet også at han ikke et komfortabel med noe annet. Det har vi snakket om. Alt annet med han er så fantastisk så ingen ting i verden er verdt for å ofte vekk det. Men er vi veldig unormale? Anonymkode: af60a...809
tussi84 Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 MED tanke på at dere har baby, og du også sliter med tidvis med migrene så høres 1-8 ganger i mnd normalt ut. Vi er i samme båt omtrent, bortsett fra at vi er eldre. Sønnen vår er 2 år, og mannen sliter med migrene til tider + astma. Det blir derfor ikke sex så ofte fordi: 1) han har migrene 2) han sliter med pusten pga astma 3) en av oss er slitne/for trøtte eller begge er. 4) Sønnen vår forstyrrer og vil sove mellom oss istedenfor i egen seng. 5) sykdom. I Tilegg til dette så skjer det av og til at vi bare ikke har lyst. Derfor blir også sexen sporadisk. Noen ganger blir det 2 dager i uka, andre ganger 2 uker i mellom om ikke 3.
Fremmed fugl Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Dere er helt super normale, og høres ut som dere har det bra. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Spiller det noen rolle hva som er normalt, hva andre gjør? Dere er fornøyde begge to, det er vel det eneste som betyr noe? Hvorfor skal dere tilpasse sexlivet deres til hva ANDRE gjør? Anonymkode: 0c2d3...18f 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 Hva som er vanlig/normalt blant par i 20årene vet jeg ikke. Jeg tenker at hvis dere føler at situasjonen pr nå fungerer for dere slik at ingen føler seg misfornøyd/avvist/mangler nærhet etc, så er det svaret for dere. Hvorfor prøve å fikse på noe som funker, liksom? Anonymkode: f61d2...6b6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 Nei det er ikke lite Anonymkode: 36321...2d4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Høres helt normalt ut. Anonymkode: 5318c...94a
ClausSaus Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi er et par i 20 årene som "kun" har sex 1-8 ganger i måneden. Jeg sliter med migrene og det er ofte jeg ikke kan. Samboeren min er ikke veldig avhengig av å ha mer sex, og sier at han synes det er mer enn bra nok. Vi har også en baby. Men føler alle våre venner er som kaniner å har seg flere ganger daglig. Vi har aldri hatt det behovet. Har også veldig enkel "pusesex", og det går fint for oss egentlig...Jeg kunne noen gang tenkt meg litt annerledes sex, men dette er alt jeg vet om, og vet også at han ikke et komfortabel med noe annet. Det har vi snakket om. Alt annet med han er så fantastisk så ingen ting i verden er verdt for å ofte vekk det. Men er vi veldig unormale? Anonymkode: af60a...809 1 gang i måneden er lite, men ganske vanlig med baby i hus. 8 ganger i måneden er ganske bra, spesielt med baby i hus 1
Mezzosoprena Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 1 gang i måneden er kanskje litt lite. 8 ganger i måneden er jo strengt tatt to ganger i uka og rimelig mye - så spørsmålet ditt er egentlig litt rart. Men poenget er uansett at hvis dere begge synes at antall ganger sex er helt ok og det dere orker, så spiller det virkelig ingen rolle hvor mange ganger andre par har sex per måneder.
AnonymousBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 Så lenge dere har det bra, og trives i hverandres selskap er det vel greit. Skjønner at sex er en forutsetning for mange, men MÅ det alltid være perfekt på plass i et forhold? (ikke for å kritisere, men bare lurer generelt)
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 Det viktigste er at dere er fornøyde, og at dere ikke har sex når dere er syke eller ikke har lyst. Tipper at dette er helt gjennomsnittlig, og at det mest er de som gjør det ofte dere hører om 😊 Anonymkode: bc7b5...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå