Gå til innhold

Erfaring med renteradar.no?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med renteradar.no? Er siden trygg å bruke, eller lagrer de alle opplysningene man legger inn der? Ble anbefalt denne siden av en bekjent for å sjekke hvor bra rente jeg kan få i andre banker, men ble brått litt usikker på om den er trygg å bruke.

Anonymkode: c0e9e...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva slags opplysninger legger du inn da? jeg ville ha antatt at de lagrer opplysningene ja. det betyr ikke at siden er utrygg dog.

Anonymkode: e512f...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hva slags opplysninger legger du inn da? jeg ville ha antatt at de lagrer opplysningene ja. det betyr ikke at siden er utrygg dog.

Anonymkode: e512f...d69

Jeg har ikke prøvd det enda, men det er vel snakk om alle opplysninger i forhold til boliglån, så hentes rentesatser man kan få i andre banker.

Anonymkode: c0e9e...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Henter opp denne tråden igjen, da jeg nylig benyttet meg av tjenesten.
Ga de tilgang til mine bankopplysninger, etter å ha googlet og sjekket ut maaaaassssseeee om dette var trygt 😅
Så fikk jeg en oversikt over banker som kunne tilby meg en bedre boliglånsrente. Jeg ble spurt om jeg ønsket at de kontaktet banken min og forhandlet på vegne av meg, med henvisning til de andre bankenes tilbud, noe jeg aksepterte. 

Dagen etter fikk jeg mail fra banken min. De informerte om at de ikke kunne matche det billigste alternativet, men tilbød meg en langt lavere rente, slik at jeg nå betaler 1200,- mindre i mnd på boliglånet. Er superfornøyd, og irritert over at jeg ikke gjorde dette tidligere. 😅
Anyways, ville bare dele min erfaring, så kanskje noen andre også kan dra noen fordeler av dette. 😊

Anonymkode: b60ad...4ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...