Gå til innhold

Håndfri brystpumpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal straks tilbake i jobb og vurderer å investere i en elektrisk håndfri brystpumpe. Er det noen her som har testet og som har lyst til å dele sin erfaring ? 😇

Jeg har sett på disse: 

https://crunch.no/products/youha-handsfree-brystpumpe

https://www.rudo.no/products/babyono-shelly-hands-free-el-brystpumpe

Anonymkode: b96f6...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd noen av disse, men har en Medela Freestyle Flex jeg er veldig fornøyd med. Den er ikke så diskret som de du linker til, men om man bruker Medela's pumpe-bh er det ingen problem å pumpe håndfritt. 

Av den typen du linker til, har jeg hørt mye bra om Elvie, men det blir jo en annen prisklasse.

Anonymkode: e67fd...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ikke prøvd noen av disse, men har en Medela Freestyle Flex jeg er veldig fornøyd med. Den er ikke så diskret som de du linker til, men om man bruker Medela's pumpe-bh er det ingen problem å pumpe håndfritt. 

Av den typen du linker til, har jeg hørt mye bra om Elvie, men det blir jo en annen prisklasse.

Anonymkode: e67fd...a55

Takk! Skal sjekke den ut :-).

Har også sett på Elvie. Den står øverst på ønskelisten, men synes den er grisedyr…, spesielt når man ikke vet hvor mye pumpa vil bli brukt. Håper derfor at de 2 andre som jeg linket til kanskje var like gode 😅

Anonymkode: b96f6...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd den ennå siden jeg fortsatt er gravid. Men jeg kjøpte nylig elvie stride nå når det var 25% på barnas hus, stride er endel billigere enn vanlige elvie, som jeg egentlig hadde lyst på. 

Anonymkode: 8f421...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke prøvd den ennå siden jeg fortsatt er gravid. Men jeg kjøpte nylig elvie stride nå når det var 25% på barnas hus, stride er endel billigere enn vanlige elvie, som jeg egentlig hadde lyst på. 

Anonymkode: 8f421...e22

Hva er forskjellen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både Elvie Curve og den elektriske Elvie. Kjøpte den elektriske brukt, til halve prisen. Elsker de begge og her blir de brukt flittig slik at far kan avlaste meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...