Gå til innhold

Fikk ingenting av samboer på valentines, men han forventer biff og blowjob dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga gave som jeg pleier på valentines, både en kjøpt og en laget gjennomtenkt gave. Jeg fikk ikke noe av han, og det er helt greit. Men han  ble veldig glad for gave fra meg. 

Uansett, han forventer også biff og blowjob dag og jeg synes det blir litt dumt. Det er så mye snakk om press her på menn nå og valentines, men jeg som kvinne føler meg presset den dagen 14 mars. Han viser ikke noe interesse for meg på valentines, så synes ikke han kan kreve noe selv den dagen. 

Jeg gruer meg nå fordi jeg hater sånne dager der jeg våkner og må tenke i dag må jeg prestere i sex med det og det. Hvordan få han til å skjønne dette? Og hvorfor er dette presset greit? 

Jeg får heller aldri gaver eller blomster ellers i året.

Anonymkode: 16afe...90f

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan få han til å skjønne dette? Og hvorfor er dette presset greit? 

Snakk med han...

Anonymkode: b09d6...dc6

• Liker 10
Skrevet (endret)

Det virker som du ga gaver med forventning om å få noe tilbake. Det skal man aldri gjøre. 

At han allerede har fått gave men vil enda ha mer (biff og bj). Det skal man også aldri gjøre. Du har gjort ham bortskjemt og utaknemlig. Pleier ikke å være så harsh, men du må nesten dumpe ham. Veldig lite generøs og usjamerende fyr.

Du bør aldri gi folk noe de ikke ha gjort seg fortjent til. Da blir det mange biff og bjs i livet som du må gruer deg til. 

Har hatt en del forhold, men har aldri følt presset å gi biff og bj på noe som hels dager selv på dommens dag. Dette presset er tull. 

Endret av Btw
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

En mann som hadde uttrykt at han forventet biff og blowjobb, han hadde nok måttet gå ganske lenge uten.

For det første er det en idiotisk dag. Jeg foretrekker å heller vise oppmerksomhet i hverdagen, hverdagsflørtingen som så ender med intimitet og sex, vise at jeg ser partneren, gjør små gester som viser at jeg er oppmerksom.

Valentines Day tenker jeg bare er en dag importert av handelsstanden, så den går egentlig under det samme som BB-dagen.

Mye kjekkere å overraske partneren med noe spesielt, en ekstra oppmerksomhet, god middag, forføring, sex en helt vanlig dag han ser for seg en kjedelig onsdagskveld, enn på en dag hvor alle "må" gjøre det samme. Når det blir forventninger som disse dagene gir, så åpner det også opp for mye unødvendig press og skuffelse.

Mye bedre å gjøre hverdager gjennom årent kjekkere, det er flest av dem.

Ts, du og kjæresten bør snakke litt om forventninger i forholdet. Les dere begge to opp på kjærlighetens fem språk også, det kan virke som om du og han har helt forskjellige kjærlighetsspråk. Det fører til unødvendige misforståelser og skuffelser. Om man kjenner hverandres kjærlighetsspråk, da kan begge lettere tilpasse seg og ta hensyn ❤️ Jeg tipper at du har gaver som ditt, eller et av dine, hoved-kjærlighetsspråk - mens han trolig har noe helt annet.

Anonymkode: fc510...e61

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det blir like idiotisk som å forvente julegaver av andre uten å gi en eneste gave selv

Anonymkode: b6848...1ab

• Liker 16
Skrevet

Tenk å sidestille en fysisk gave og en seksuell handling… du skal ikke utføre en seksuell handling du ikke har lyst til. Uansett!

Anonymkode: 9becb...c74

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet

Idiotisk. Hadde avskaffet begge deler. 

Anonymkode: 6fbc8...aeb

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenk å sidestille en fysisk gave og en seksuell handling… du skal ikke utføre en seksuell handling du ikke har lyst til. Uansett!

Anonymkode: 9becb...c74

Enig. Å dra ut av huset for å finne gave, tenke gjennom hva som passer, finne riktig butikk, kjøpe gaven, være nervøs for om gaven vil falle i smak osv, er mye, mye mer pes enn å bare gi oralsex. Det krever ikke noen forberedelser i det hele tatt, man trenger så vidt å flytte på seg engang, og det er gøy å gjøre.

Anonymkode: 77353...5ad

• Liker 1
Skrevet

TS: Hvordan gir han uttrykk for at han forventer dette?

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Hadde sagt at det er hvordan han behandler deg på valentine, innsatsen man gjør der, som avgjør hvordan biff og blowjob dagen blir. Og at den i år uteblir.

Anonymkode: d0a48...8bc

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Haha, er dette trolling? Det er greit at det finnes mange hjernedøde mennesker, men kan man være så uinteressert? En slik snøblind fyr kan da umulig ha noen andre gode kvaliteter så hvorfor er du sammen med vedkommende?

Anonymkode: dc56f...d87

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Slutt å markere valentines, kun du bryr deg. hadde bare sett dumt på han når han etterlyst biff og bj 😂 

valentines hauses opp av butikker for å få opp for få fart på handelen, bb dag er diktet opp av menn. Like idiotisk begge deler. 

Anonymkode: e0069...19b

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg syns hele valentines er bare noe tull. Det går an å gjøre stas på hverandre i hverdagen istedet.

Men kan skjønne det er sårt når man gjør en innsats en dag hvor man forventer at begge gjør det, og den ene bare gir faen. 

Foreslår at du "glemmer" 'B&B-day'. Hvorfor "feire" en sånn dag uansett? Selv om det er fastelaven så lager ikke jeg boller den dagen liksom 😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ga gave som jeg pleier på valentines, både en kjøpt og en laget gjennomtenkt gave. Jeg fikk ikke noe av han, og det er helt greit. Men han  ble veldig glad for gave fra meg. 

Uansett, han forventer også biff og blowjob dag og jeg synes det blir litt dumt. Det er så mye snakk om press her på menn nå og valentines, men jeg som kvinne føler meg presset den dagen 14 mars. Han viser ikke noe interesse for meg på valentines, så synes ikke han kan kreve noe selv den dagen. 

Jeg gruer meg nå fordi jeg hater sånne dager der jeg våkner og må tenke i dag må jeg prestere i sex med det og det. Hvordan få han til å skjønne dette? Og hvorfor er dette presset greit? 

Gi han en brødskive og en klem.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da blir det ikke biff og blowjob med mindre han steker kjøttet og bøyer seg godt frem selv.. Han har tid til å øve da, på begge deler.

Anonymkode: 9551d...89f

🤣🤣🤣🤣😃😃😃😃👍

Skrevet

"oj, jeg trodde ikke du var interessert i at vi skulle gi hverandre noe på teite merkedager. Tenker vi bare følger ditt ønske og viderefører null markeringer ut året! Men du kan jo steke deg en biff selv da" 

Anonymkode: f19a8...b50

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg trodde Biff og BJ bare var en spøk. Er det noen som tar det seriøst?

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Å dra ut av huset for å finne gave, tenke gjennom hva som passer, finne riktig butikk, kjøpe gaven, være nervøs for om gaven vil falle i smak osv, er mye, mye mer pes enn å bare gi oralsex. Det krever ikke noen forberedelser i det hele tatt, man trenger så vidt å flytte på seg engang, og det er gøy å gjøre.

Eg, nei...

Anonymkode: 3dcba...948

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor er du i et forhold du ikke blir verdsatt , men er forventet å prestere? INGEN skal våkne om morgenen å føle man må prestere seksuelt . Hverken kvinner eller menn . Finn deg en snill fyr du , du som er så snill selv ❤️

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...