Gå til innhold

Liker dere menn å vite at noen er glad i dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det ikke er kjærestefølelser der. Er det en god følelse å vite at ei dame er glad i deg, eller er det mer stress da? 

Anonymkode: d33f6...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: af2be...d70

• Liker 1
Skrevet

Jepp, sånn er det med begge kjønn. Og, til tross for allmenn oppfatning føler jeg også mer enn sinne og sexdrift. Blir ensom, trist, spent, nervøs, deprimert, håpløs og alt det der. 

Anonymkode: d3e42...fa7

• Hjerte 2
Skrevet

Venninna mi er veldig glad i en fyr og uttrykker det tydelig. Jeg tror han liker det for han svarer med hjerter, hjerter i øynene, kaller henne kjære m.m. Tenker at hvis han ikke likte det så ville han vært kaldere 

Anonymkode: 9cef3...5bb

Skrevet

Hvis jeg ikke liker henne eller er tiltrukket henne, nei

Anonymkode: 70206...2df

Skrevet

Hvis det ikke er kjærestefølelser der så vil jeg ikke det. Det blir som å fortsette å helle vann når man har sagt stopp, påtrengende

Anonymkode: af1af...eee

Skrevet

Hvis jeg ikke liker henne tilbake, så er det ikke særlig gøy, nei.

• Liker 1
Skrevet

pickme_penelope_by_greenteacel_ddspfl0-p

Anonymkode: b1f30...624

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

De liker i alle fall at man begjærer dem, vil ha sex med dem og beundrer utstyret. Det er selvtillitboost.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Venninna mi er veldig glad i en fyr og uttrykker det tydelig. Jeg tror han liker det for han svarer med hjerter, hjerter i øynene, kaller henne kjære m.m. Tenker at hvis han ikke likte det så ville han vært kaldere 

Fordi han tror han har sjans på henne dette så klart... 

Anonymkode: 8adad...855

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fordi han tror han har sjans på henne dette så klart... 

Er ikke helt sikker på hva det vil si? At han er litt glad i henne og?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Om det ikke er kjærestefølelser der. Er det en god følelse å vite at ei dame er glad i deg, eller er det mer stress da? 

Det er menneskelig og biologisk med behov for aksept uavhengig av kjønn. Alle mennesker ønsker ros. 

Anonymkode: d2d1e...453

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, veldig god følelse. Omså som venn. Liker å omgåes kvinner. Kvinner er så mye mer fruktbar på det emosjonelle planet, og samtaleemnene kan være så mye dypere enn med menn. Savner følelsen av å vite at jeg har ei som vier meg noen tanker og litt oppmerksomhet innimellom. Men kanskje aller mest savner jeg følelsen av at jeg vier mine tanker og min oppmerksomhet til ei  🥲

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Gjest Abendstern
Skrevet

Ja og nei. Alltid hyggelig at noen liker meg. På den annen side vil jeg ikke såre noen, så føler noen ganger at det bedre at folk ikke liker meg 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke helt sikker på hva det vil si? At han er litt glad i henne og?  

Det vil si at han har lyst til å ha sex med henne. For øvrig tror jeg at du bare troller nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det vil si at han har lyst til å ha sex med henne. For øvrig tror jeg at du bare troller nå. 

Aha. Nei gjør ikke det. Bare lurte siden majoriteten av mennene her sier de ikke liker det. Ettersom han her oppmuntrer henne og ser ut til å trives, trodde jeg kanskje det var det du mente :)   

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvis jeg ikke liker henne eller er tiltrukket henne, nei

Anonymkode: 70206...2df

hva om du har hatt sex med henne nå og da i flere år men fortsatt ikke interessert i henne som noe annet enn sex, hva er svaret da?

Anonymkode: 4168f...1f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Aha. Nei gjør ikke det. Bare lurte siden majoriteten av mennene her sier de ikke liker det. Ettersom han her oppmuntrer henne og ser ut til å trives, trodde jeg kanskje det var det du mente :)   

Altså... Har du ingen konsepter om hva flørting og det å vise interesse er? 

Forstår du virkelig ikke at han er interessert i mer enn vennskap når han sender hjerter, smileys med hjerteøyne etc. ? Hvorfor tror du han sender dette? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

hva om du har hatt sex med henne nå og da i flere år men fortsatt ikke interessert i henne som noe annet enn sex, hva er svaret da?

Anonymkode: 4168f...1f7

Da er man jo tiltrukket av henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså... Har du ingen konsepter om hva flørting og det å vise interesse er? 

Forstår du virkelig ikke at han er interessert i mer enn vennskap når han sender hjerter, smileys med hjerteøyne etc. ? Hvorfor tror du han sender dette? 

Joda. Forsåvidt enig og tenker gjerne likt som deg. Men de er jo ikke blitt sammen så da har jeg tenkt at han ikke er helt der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...