Gå til innhold

Min tvillingsøster lot som hun var meg og datet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke trolling.

Jeg er forelsket i en kar men er for sjenert. Min tvillingssøster lot som hun er meg og startet den første kontakten og deretter overlot ham til meg.

Det går bra mellom oss nå men jeg får dårlig samvittighet. Min søster sier jeg må aldri finne på å fortelle dette. Hva synes dere?

Anonymkode: 3f6e6...874

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fortelle det! 

Anonymkode: 82a82...d6f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg tenker at du ikke bør fortelle det, for han kan oppleve det som at han har blitt lurt. Noe han jo også har blitt. Det er ikke alltid man klarer å styre følelsene sine, og hva hvis han får en dårlig reaksjon? Jeg er selv enegget tvilling.

Tenk heller på det som en gave din søster ga dere og vær fornøyd med det.

Anonymkode: 7fb7a...f93

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Wow. Du har en fantastisk søster. Skulle ønske at noen gjorde det samme for meg. 

Anonymkode: bb569...0fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke trolling.

Jeg er forelsket i en kar men er for sjenert. Min tvillingssøster lot som hun er meg og startet den første kontakten og deretter overlot ham til meg.

Det går bra mellom oss nå men jeg får dårlig samvittighet. Min søster sier jeg må aldri finne på å fortelle dette. Hva synes dere?

Anonymkode: 3f6e6...874

Dette gjorde jeg og tvillingssøstra mi også, vi byttet kjærester ofte for å lure dem og har hatt det mye morro med det.

Anonymkode: 711f8...6dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 15.27):

Dette gjorde jeg og tvillingssøstra mi også, vi byttet kjærester ofte for å lure dem og har hatt det mye morro med det.

Anonymkode: 711f8...6dc

LOL

Anonymkode: 35b77...016

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg blitt smigret. Tenk at dere i fellesskap gjorde dette for at du skulle kapre meg. 

Ser ikke noe problem i å fortelle det. Blir bare en god historie

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...