AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Vurderer å besøke swingersklubb i mars/april. Er det flere på Østlandet enn Club Fantasy? Hvordan er kjønnsfordelingen? Anonymkode: a4877...607
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #2 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vurderer å besøke swingersklubb i mars/april. Er det flere på Østlandet enn Club Fantasy? Hvordan er kjønnsfordelingen? Anonymkode: a4877...607 Ved besøk på shady sexklubber som stedet du nevner, ville jeg ha bekymret meg mer for politirazzia enn for kjønnsfordeling. Bruk nettet og finn et privat alternativ hvor kvalitetskontrollen er litt bedre. Anonymkode: 30a01...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #3 Skrevet 15. februar 2023 Ville vært obs, var akkurat laget en post om en dame som angere veldig. Vær sikker på hva du går til. Anonymkode: 32f42...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #4 Skrevet 15. februar 2023 Med mindre du vil menge deg ned gamlinger, særinger og alternative uattraktive folk ikke besøk åpne klubber. Attraktive oppegående mennesker swinger i lukkede private miljø. Anonymkode: b0fc4...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #5 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med mindre du vil menge deg ned gamlinger, særinger og alternative uattraktive folk ikke besøk åpne klubber. Attraktive oppegående mennesker swinger i lukkede private miljø. Anonymkode: b0fc4...4ce Hvor mye erfaring har du med dette? Anonymkode: d3e94...3d9 4
Tiuren Skrevet 15. februar 2023 #6 Skrevet 15. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ved besøk på shady sexklubber som stedet du nevner, ville jeg ha bekymret meg mer for politirazzia enn for kjønnsfordeling. Bruk nettet og finn et privat alternativ hvor kvalitetskontrollen er litt bedre. Anonymkode: 30a01...eeb Har DU vært der? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #7 Skrevet 15. februar 2023 Har også lyst til å besøke en sånn klubb😅 Anonymkode: d2948...35b
Friluftsmann70 Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Swingersklubber refereres til som fine og hyggelige steder, både av personer som har vært der (ja, jeg har snakket med flere) og det som skrives i aviser, er jo titt og ofte det skrives om swingersklubber i norske aviser. Det er ingen plikt til å gjøre noe som helst, annet enn å oppføre seg pent. De norske klubbene har enten begrenset tilgang til single menn, men gjerne med noen dager hvor det tillates med single menn. Søk opp klubbene på nett og les. Langt mer informativt enn hva de fleste av kommentarene over bevitner. 6
Swinger Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 23.23): Vurderer å besøke swingersklubb i mars/april. Er det flere på Østlandet enn Club Fantasy? Hvordan er kjønnsfordelingen? Anonymkode: a4877...607 Kjønnsfordelingen er normalt 50/50, rett og slett fordi dette er styrt, og de besøkende er i all hovedsak par. Det er mange som ikke aner hva de snakker om her, men svarer like fullt villig vekk. Lykke til, dere vil få det gøy 😃 6 1 2
Swinger Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med mindre du vil menge deg ned gamlinger, særinger og alternative uattraktive folk ikke besøk åpne klubber. Attraktive oppegående mennesker swinger i lukkede private miljø. Anonymkode: b0fc4...4ce Noen er komisk høye på seg selv, og holder seg heldigvis hjemme 😃 5 1
Swinger Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har også lyst til å besøke en sånn klubb😅 Anonymkode: d2948...35b Det finnes dessverre få i Norge, men en god start kan være å lage en profil på feks Spicymatch 😃
feliek54 Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ved besøk på shady sexklubber som stedet du nevner, ville jeg ha bekymret meg mer for politirazzia enn for kjønnsfordeling. Bruk nettet og finn et privat alternativ hvor kvalitetskontrollen er litt bedre. Anonymkode: 30a01...eeb Tror nok ikke det blir noe ny politi rassia på Club fantasy igjen. Der var de fleste myndighetene og fant ikke noe straffbart. Så de dreit vel på draget. Men det finnes en oversikt over en del naturiststrender som er offentlige og i tillegg finne det det mange uoffisielle. Og det er mange swingers klubber over hele landet og de er det nok seriøst. Endret 16. februar 2023 av feliek54 1 1
Tiuren Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 3 hours ago, feliek54 said: Tror nok ikke det blir noe ny politi rassia på Club fantasy igjen. Der var de fleste myndighetene og fant ikke noe straffbart. Så de dreit vel på draget. Men det finnes en oversikt over en del naturiststrender som er offentlige og i tillegg finne det det mange uoffisielle. Og det er mange swingers klubber over hele landet og de er det nok seriøst. Den rassiaen på Club Fantasy var ganske shady, når VG er klar på plassen før politiet kommer... Dette kunne de løst smidigere om de ville, det lukter av et forsøk på å presse de bort. 6
feliek54 Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 Tiuren skrev (1 time siden): Den rassiaen på Club Fantasy var ganske shady, når VG er klar på plassen før politiet kommer... Dette kunne de løst smidigere om de ville, det lukter av et forsøk på å presse de bort. Men de klarte ikke å gjøre det. og myndigheten dreit vel på draget når de ikke fant noe uregelmessig 2
Snok1 Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 Tiuren skrev (1 time siden): Den rassiaen på Club Fantasy var ganske shady, når VG er klar på plassen før politiet kommer... Dette kunne de løst smidigere om de ville, det lukter av et forsøk på å presse de bort. Dagbladet, ikke VG såvidt jeg husker. Men ja, helt enig! 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Med mindre du vil menge deg ned gamlinger, særinger og alternative uattraktive folk ikke besøk åpne klubber. Attraktive oppegående mennesker swinger i lukkede private miljø. Anonymkode: b0fc4...4ce Fint at du advarer. Da skal jeg holde meg langt unna det lukkede private swingersmiljøet. Jeg regner ikke meg selv som spesielt attraktiv og tror derfor jeg ville følt meg mer tilpass på en åpen klubb. De private høres ut som de frekventeres av overfladiske klyser som tror utseendet er avgjørende for kvaliteten på sexen. Anonymkode: 3aa49...a56 8 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 feliek54 skrev (7 timer siden): Tror nok ikke det blir noe ny politi rassia på Club fantasy igjen. Der var de fleste myndighetene og fant ikke noe straffbart. Så de dreit vel på draget. Men det finnes en oversikt over en del naturiststrender som er offentlige og i tillegg finne det det mange uoffisielle. Og det er mange swingers klubber over hele landet og de er det nok seriøst. Hvorfor nevner du naturiststrender? Hva har det med swingersklubber å gjøre? Anonymkode: 3aa49...a56 4 3
Mann1977 Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor nevner du naturiststrender? Hva har det med swingersklubber å gjøre? Anonymkode: 3aa49...a56 Helt riktig. Naturiststrender er ett sted der en kan kle seg naken, sole seg, bade, være sosial eller ikke. Sexuell adferd offentlig er ikke lov eller ønskelig der. Desverre er det en del som er der av feil grunn, noe som ødelegger for miljøet. Om mange naturister også er swingere, vet ikke jeg, men godt mulig.!?.. 3
feliek54 Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor nevner du naturiststrender? Hva har det med swingersklubber å gjøre? Anonymkode: 3aa49...a56 Fordi du kan oppleve det samme der som en swingersklubb eller club fantasy
aksase Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 feliek54 skrev (11 timer siden): Men det finnes en oversikt over en del naturiststrender som er offentlige og i tillegg finne det det mange uoffisielle. Og det er mange swingers klubber over hele landet og de er det nok seriøst. feliek54 skrev (1 time siden): Fordi du kan oppleve det samme der som en swingersklubb eller club fantasy Hvorfor nevnes naturiststrender i denne tråden? Det har da ikke noe mer med sex og swingers å gjøre enn vanlige strender? Ja, det finnes mange som totalt misforstår dette med naturisme, men de som tror naturisme har med sex å gjøre, de må sette seg bedre inn i temaet. Jeg tror at den aller største utfordringen vi naturister har, er at folk på død og liv skal seksualisere det. Folk forstår ikke at naturisme er en ikke-seksuell og familievennlig livsstil/aktivitet. Veldig få naturister våger å fortelle venner og kjente om at de er naturister, fordi folk tror det er noe helt annet enn det det er. Kommentarer/misforståelser som de jeg siterer her, er nettopp slike ting som gjør det vanskelig å stå fram som naturist. Lurer du på hva naturisme er? Besøk https://www.nakedwanderings.com/ 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå