AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Mange menn som har fått kjeft og sure damer i dag fordi de ikke levde opp til forventninger. Mange menn gruer til denne dagen. Mange kvinner som kun forventer og ikke tar initiativ. Jeg har også et godt liv med dama, men i dag fikk jeg kjeft. Det bør igangsettes tiltak. Anonymkode: 32061...a0c 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 Riktig. Og tiltaket bør innebære å oppdra gutten og gjøre ham til mann. Anonymkode: 2624b...2b8 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 En mann som viser sin kvinne omtanke og kjærlighet🥰 Anonymkode: 2624b...2b8
Gjest May B Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mange menn som har fått kjeft og sure damer i dag fordi de ikke levde opp til forventninger. Mange menn gruer til denne dagen. Mange kvinner som kun forventer og ikke tar initiativ. Jeg har også et godt liv med dama, men i dag fikk jeg kjeft. Det bør igangsettes tiltak. Anonymkode: 32061...a0c Igangsettes tiltak fordi du fikk kjeft? Skal vi snakke litt om selvopptatthet i samme slengen?
Mann1977 Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Ikke særlig tiltrekkende når en kvinne kommer med sure kommentarer før mannen rekker å vise hvor høyt han elsker henne. Det hjelper ikke på romantikken akkurat. Da er det bare å se ann stemningen en annen gang, om "været" er mer stabilt. Personlig syntes jeg denne dagen er falsk.... alle dager er like viktige. 4
Gjest Automagisk Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mange menn som har fått kjeft og sure damer i dag fordi de ikke levde opp til forventninger. Mange menn gruer til denne dagen. Mange kvinner som kun forventer og ikke tar initiativ. Jeg har også et godt liv med dama, men i dag fikk jeg kjeft. Det bør igangsettes tiltak. Anonymkode: 32061...a0c 🙈😂....Ja og det første du bør tenke på er å bli voksen!
Pawn Hearts Skrevet 14. februar 2023 #8 Skrevet 14. februar 2023 Valentinsdag er et sleipt påfunn for å lure penger ut av folk. Jentene blir skuffet, og guttene blir fortvilet fordi de ikke strekker til. Aldri mer 14. februar! 6
AnonymBruker 42 Skrevet 14. februar 2023 #9 Skrevet 14. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Riktig. Og tiltaket bør innebære å oppdra gutten og gjøre ham til mann. Anonymkode: 2624b...2b8 Gode partnere tilfredsstiller nok behovene til sine utkårede såpass gØdt i hverdagen at slike "fjase-dager" bare er noe man sitter å fniser av sammen, og lurer på hva slags forhold andre har når de furter... Ikke at det ikke er rent få som aldri burde være sammen i utgangspunktet, altså... Sitter man på snippen å greeet over hva kjæresten "ikke gjorde" på valentinernes" - så har man nok ikke store fremtiden/utsikter ilag, altså... Endret 14. februar 2023 av AnonymBruker 42 7
Kompetent Skrevet 14. februar 2023 #10 Skrevet 14. februar 2023 Her er det bare å utvikle tykkere hud og ikke ta seg nær av hva bortskjemte kvinner måtte mene og kreve. 1
Gjest May B Skrevet 14. februar 2023 #11 Skrevet 14. februar 2023 12 minutter siden, Mann1977 said: Ikke særlig tiltrekkende når en kvinne kommer med sure kommentarer før mannen rekker å vise hvor høyt han elsker henne. Det hjelper ikke på romantikken akkurat. Da er det bare å se ann stemningen en annen gang, om "været" er mer stabilt. Personlig syntes jeg denne dagen er falsk.... alle dager er like viktige. Handler ikke sånt mer om det personlige forholdet enn om en ..dag?! Dagen er ikke falsk. den er like ekte som alt annet vi gjør ekte. Du må ikke bruke penger på reklamerte produkter. Du trenger ikke motstride dagen for enhver pris heller, bare for å være sta. Du må ikke leve opp til andres forventninger. Men hvis han bryr seg litt ekstra, hvorfor skal ikke jeg gjøre det? Litt ekstra varme kler oss nordmenn
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #12 Skrevet 14. februar 2023 Dustete dag ( er dame forresten) Men om en er enig om å feire, Hva med å kjøpe roser til gubben og be han på restaurant og så en runde i bingen. Ev ønske hva han ønsker bruke dagen til og ønsker seg. Eller er det bare damer som skal få ønsker denne dagen ? Anonymkode: 4a0ec...814 2
Mann1977 Skrevet 14. februar 2023 #13 Skrevet 14. februar 2023 May B skrev (15 minutter siden): Handler ikke sånt mer om det personlige forholdet enn om en ..dag?! Dagen er ikke falsk. den er like ekte som alt annet vi gjør ekte. Du må ikke bruke penger på reklamerte produkter. Du trenger ikke motstride dagen for enhver pris heller, bare for å være sta. Du må ikke leve opp til andres forventninger. Men hvis han bryr seg litt ekstra, hvorfor skal ikke jeg gjøre det? Litt ekstra varme kler oss nordmenn Jeg motstrider ikke dagen, men slike dager er farlige for oss gutta som ikke er veldig perfekte på å gjøre de "riktige" tingene denne dagen. Da blir det fort misforståelser og skuffelser. 1
Gjest May B Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 2 minutter siden, Mann1977 said: Jeg motstrider ikke dagen, men slike dager er farlige for oss gutta som ikke er veldig perfekte på å gjøre de "riktige" tingene denne dagen. Da blir det fort misforståelser og skuffelser. Jeg tror det stadig handler om dine relasjoner fremfor tirsdager. Skyld på henne. Ikke på julaften.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #15 Skrevet 14. februar 2023 Samboer sendte en søt sms når han var på jobb som i hverdagen uten at det er klissete, han kom hjem med en vinflaske vi delte etter at de eldste var i seng, han fant frem ost og kjeks vi hadde fra før.. Å for meg var det noe jeg satte pris på uavhengig av dag, for han kan finne på sånt uansett. Jeg vil ha dette i hverdagen, ikke pga en påtvunget dag å det er vel derfor han gjør dette generelt istedenfor å overdrive akkurat på en «kjøpe press dag» som det egentlig er. Men ja, vi koste oss ekstra på en hverdag - hurra når vi lever i «småbarnslivet». Vi klarte til og med å klaffe med å få babyen til å sove så vi kunne ha sex, men at det skjedde akkurat i dag er helt tilfeldig. (Ganske fersk baby, så ikke noe som klaffer og vi har akkurat «klatret opp på hesten igjen) Null kjeft, uansett! Om en mnd så blir det biff, men tar det som en selvfølge at han ikke blir sur om ikke resten klaffer Anonymkode: 15836...940 1
makkapakka Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 Du har igjen 364 dager til å gjøre damen din fornøyd!
Jdz Skrevet 14. februar 2023 #17 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn som har fått kjeft og sure damer i dag fordi de ikke levde opp til forventninger. Mange menn gruer til denne dagen. Mange kvinner som kun forventer og ikke tar initiativ. Jeg har også et godt liv med dama, men i dag fikk jeg kjeft. Det bør igangsettes tiltak. Anonymkode: 32061...a0c Snakk for deg selv. Selv ble jeg overøst med kyss og klemmer av samboer da hun fikk gaven jeg hadde laget til henne. Hun smilte fra øre til øre og jeg har ikke sett henne så glad på lenge, noe som selvfølgelig gjør meg glad også. ...men man må faktisk gidde å gjøre en innsats. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #18 Skrevet 14. februar 2023 Jdz skrev (3 minutter siden): Snakk for deg selv. Selv ble jeg overøst med kyss og klemmer av samboer da hun fikk gaven jeg hadde laget til henne. Hun smilte fra øre til øre og jeg har ikke sett henne så glad på lenge, noe som selvfølgelig gjør meg glad også. ...men man må faktisk gidde å gjøre en innsats. «Fortsett med det i hverdagen, ikke bare på en dag som er påtvunget» er vel muligens det du ønsker å si her? Anonymkode: 15836...940
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #19 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om en mnd så blir det biff, men tar det som en selvfølge at han ikke blir sur om ikke resten klaffer Dette er ikke en dag, men incel-tull. Valentines er for paret, hvorfor skal mannen ha en egen dag, som attpåtil skaper sexpress om en type sex mange kvinner ikke er komfortabel med? Anonymkode: f7874...051
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #20 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er ikke en dag, men incel-tull. Valentines er for paret, hvorfor skal mannen ha en egen dag, som attpåtil skaper sexpress om en type sex mange kvinner ikke er komfortabel med? Anonymkode: f7874...051 På lik linje som at sure kjerringer blir sure for at de ikke får gaver osv, samme sak! Hvorfor skal menn presses til å kjøpe gaver de ikke har råd til/er komfortable med/ønsker å gi. Press på samme måter, er man litt våken er det også et press på menn om at de skal prestere seksuelt i kveld - kvinnens aften! For oss er begge dager like tullete, han kommer med vin i dag og jeg lager biff i mars - resten er sex for kos uten press og gavefritt. Les igjen Anonymkode: 15836...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå