Gå til innhold

Hull i ørene hos frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med min faste frisør i går om dette. Hun reklamerer ikke at hun gjør det, men om en kunde spør så har salongen fått beskjed om å si at de kan gjøre det. Selv anbefalte hun meg å gå til en piercing salong.. 

Anonymkode: 83845...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok hull i ørene når jeg var liten for ca. 15-17 år siden. Hullene ble skjeve og jeg fikk stadig infeksjoner i dem, og fortsatt har jeg problemer med verk i de hullene. Ta hos en piercer! Det gjør ikke mer vondt og de vet faktisk hvor de skal stikke for å ikke ødelegge vev. Som brukeren over her nevnte og - hygiene, det er garantert 100% bedre om du gjør det ved et seriøst studio. Ikke er det dyrt heller.

Anonymkode: 6cc17...69e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som regel går det vel bra, og det er mange som gjør dette. Men siden jeg var uheldig selv, har jeg bestemt meg for å vente til jenta mi er gammel nok til å få det gjort hos piercingstudio. Hvis hun da ønsker hull. Jeg tok hull hos frisør da jeg var student fordi det var billig, og de ble aldri bra. Hullene føles for trange. Det er ikke det at de gror helt igjen, tror jeg, for jeg får ørepynten delvis gjennom og så må jeg presse på til jeg blir svimmel for å få de helt gjennom. Vanskelig å finne ut hvor hullet er, så jeg strever en del foran speilet for å få det til. Ørene blir fort røde, varme og hovne  og jeg klarer ikke å gå med pynten mer en et par timer før det er så ubehagelig at jeg tar den ut. Blir litt ond sirkel fordi jeg bruker ørepynt så sjelden at det blir litt vanskeligere for hver gang. Får litt ømme klumper på baksiden av øreflippen etter bruk også, og det tar noen dager før disse går bort. 

Anonymkode: 0ba6b...310

Kanskje du har nikkelallergi? Jeg har det og dersom jeg går med billige øredobber kjøpt hos kjeder ala glitter blir mine ører også slik. 

Anonymkode: 6cc17...69e

Skrevet

Jeg tok hull hos frisør som barn. Har ikke hatt noen problemer, men det ene hullet ble skutt skjevt. Det oppdaget jeg ikke som barn, men det plager meg mer og mer som voksen. Vurderer å få piercet et nytt. 

Om barna mine skal ha hull i ørene, skal vi gå til piercingstudio.

Anonymkode: fb03f...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...