AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Skrevet 14. februar 2023 Nå om dagen finnes det så mange forskjellige medlemskap og kort og lommeboka dukker i kort. Finnes det en app og samle dette i? hvis jeg betaler med mobilen blir f.eks trumf ikke registrert. Har ikke klart å finne ut hvor jeg kan legge inn det kortet. Det gikk ikke på «lommebok» på iPhone Anonymkode: be822...d56
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå om dagen finnes det så mange forskjellige medlemskap og kort og lommeboka dukker i kort. Finnes det en app og samle dette i? hvis jeg betaler med mobilen blir f.eks trumf ikke registrert. Har ikke klart å finne ut hvor jeg kan legge inn det kortet. Det gikk ikke på «lommebok» på iPhone Anonymkode: be822...d56 Trumf har ikke denne muligheten, man må skanne fysisk kort i kassen hvis man vil betale med mobilen. Står på nett/i appen. Helt håpløst. Anonymkode: 157ea...1f8
Twisted87 Skrevet 14. februar 2023 #3 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trumf har ikke denne muligheten, man må skanne fysisk kort i kassen hvis man vil betale med mobilen. Står på nett/i appen. Helt håpløst. Anonymkode: 157ea...1f8 Det skal finnes en app hvor man kan legge inn kortet, men jeg vet ikke hva den heter
Gjest5656 Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trumf har ikke denne muligheten, man må skanne fysisk kort i kassen hvis man vil betale med mobilen. Står på nett/i appen. Helt håpløst. Anonymkode: 157ea...1f8 Jeg ga også opp når jeg la merke til det, men det er da bare å ta med Trumf-kortet fysisk eller registrere den til kortet du bruker. Det er på grunn av at scannere de benytter ikke leser bildene, det er tradisjonelle barcode scannere med laser og kan derfor ikke lese fra skjerm. Det er faktisk sånn det skal være.
newman01 Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Tviler på at Google Wallet er tilgjengelig for Apple, men den appen du søker finnes. Her har jeg medlemskort til Trumf (med strekkode), Ikea QRkode, ymse flybonusordninger og hotellmedlemsskap. Bare å rulle nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå