Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå om dagen finnes det så mange forskjellige medlemskap og kort og lommeboka dukker i kort. Finnes det en app og samle dette i? 

hvis jeg betaler med mobilen blir f.eks trumf ikke registrert. Har ikke klart å finne ut hvor jeg kan legge inn det kortet. Det gikk ikke på «lommebok» på iPhone 

Anonymkode: be822...d56

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå om dagen finnes det så mange forskjellige medlemskap og kort og lommeboka dukker i kort. Finnes det en app og samle dette i? 

hvis jeg betaler med mobilen blir f.eks trumf ikke registrert. Har ikke klart å finne ut hvor jeg kan legge inn det kortet. Det gikk ikke på «lommebok» på iPhone 

Anonymkode: be822...d56

Trumf har ikke denne muligheten, man må skanne fysisk kort i kassen hvis man vil betale med mobilen. Står på nett/i appen. Helt håpløst. 

Anonymkode: 157ea...1f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trumf har ikke denne muligheten, man må skanne fysisk kort i kassen hvis man vil betale med mobilen. Står på nett/i appen. Helt håpløst. 

Det skal finnes en app hvor man kan legge inn kortet, men jeg vet ikke hva den heter 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ga også opp når jeg la merke til det, men det er da bare å ta med Trumf-kortet fysisk eller registrere den til kortet du bruker.

Det er på grunn av at scannere de benytter ikke leser bildene, det er tradisjonelle barcode scannere med laser og kan derfor ikke lese fra skjerm. Det er faktisk sånn det skal være.

Skrevet

Tviler på at Google Wallet er tilgjengelig for Apple, men den appen du søker finnes. Her har jeg medlemskort til Trumf (med strekkode), Ikea QRkode, ymse flybonusordninger og hotellmedlemsskap. Bare å rulle nedover 

IMG_20230215_001006.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...